Citat:
Ursprungligen postat av
Mickelele
Hej! Jag har ett jätte stort problem med min hjärna....
Går rak på sak, de känns som min hjärna stängs av hela tiden flera gånger om dagen. Att den bara ska stängas av o jag dör, de är sjukt obehagligt får en bätte konstig känsla, de sitter i smått hela dagen, men ibland blir de bara värre, jag blinkar jätte mycket med ögonen för jag tror se ska bli bättre, är sjukt rädd va de kan vara, engång kom de o jg fick jätte dålig syn de ända jag kunde tänka på va att hjärnan inte fick dö, får lite konstiga ryckningar i huvudet ibland när de blir jätte obehagligt, de kan komma överallt, kan komma när bag bara ligger hemma eller om jag är på affären eller hemma hos min moster, de har hållt på konstant varje dag sen november, och innan de kom de bara nångång ibland. Kan de va ångest? Att jag kanske tänker för mycket på de att jag skapar obehaget själv? Eller är de nå allvarligt? Någon som varit med om nå liknande?
Hej, jag loggade in för jag ville bara säga att jag också upplever något i denna stilen, det är som att det är tomt därinne, jag får också ganska lätt ångest ibland, men jag tror inte att det är farligt, men det är ganska obehagligt

Ville bara säga att det inte bara är du som upplever det. Dessutom känner jag hur kreativiteten tycks vara helt död ibland. Kanske får göra lite kreativa saker? Lycka till.. /igwt