2016-02-12, 02:50
Medlem
Tänkte slänga ihop en lite kortfattad version utav min första gång jag provade ecstasy!

Jag var då 19år, vägde 75kg och var relativt ny till allt som hette droger. Hade bara rökt lite och provat tjack en gång innan då det var dags för en sjukt spontan ecstasytripp!

Jo. En lördag ringer en polare, som vi kan kalla Pär o väcker mig, bakfull som ett as. Vi bestämmer oss för o käka något på stan, han hämtar mig och vi slänger i oss varsin subwaymacka. När vi sen sitter i bilen igen får han den briljanta idén att vi ska ta e. Jag är lite osäker då jag visste så lite om drogen. (Han hade provat en gång innan och var heeeelt såld, jag förstod inte varför. En drog kunde väl ändå inte vara så bra? Aaaack så fel jag hade). Iallafall, han kör hem mig igen och kör hem till sig. Vi sätter oss i skype och snackar vidare lite om idén han fick. Tog en timme eller nåt sen satt vi i bilen igen påväg för o köpa, något att tilläga var att påvägen sa min polare "Du kommer inte veta vad bög är när du trippar". Jag sa något i stil med: Vad i hela friden menar du med det? Han log mot mig och sa åh du kommer ha en sån grym kväll. Jag blev nu lite halvt rädd men samtidigt extremt nyfiken på vad som vänta skall.

Efter cirka 2h i bil är vi nu framme och vi har precis köpt 10rosa granater. Vi börjar debbitera vart vi ska ta dom, för dumma som vi var hade vi ingen plan alls om var/hur/när detta skulle ske. Jag ringer då en annan polare, som vi kan kalla Hans som bor i närheten utav där vi har köpt tabletterna. Han välkomnar oss så vi kör hem till honom, han är med lite utav en druggie så jag visar honom tabletterna och han lyser också upp med hela ansiktet. Jag tänker för mig själv, kan det verkligen vara såhär bra??

Nåja. Vi beslutar oss för att festa till det lite också (Med alkohol). Så vi ringer efter en liter vodka hemkört till dörren och det är nu game on.

20:00. Klockan är nu ungefär 20, vi har börjat dricka lite. Lyssnar på musik, snackar och har det allmänt trevligt. Något att tilläga är väl att hans sambo och två andra bekanta är närvarande så jag känner lite sådär inför att ta, men det höll inte i speciellt länge..

21:00. Vi tar nu varsitt piller, jag vet inte vad jag ska förvänta mig alls. Efter cirka en halvtimme börjar jag bli otålig, jag känner ingenting. Jag frågar dom varför jag inte känner någonting och båda ger mig en sån blick som i att typ "Tyst nu, låt det komma" Efter cirka en kvart till som då kändes som ett par timmar börjar jag känna något, jag kan inte riktigt än säga vad det är jag känner men något är det. Jag lägger mig i sängen och kollar lite på telefonen, jag märker hur glad jag börjar bli och hur extremt lycklig jag är över att vara där jag är just nu. Jag ber Pär komma och krama och hålla om mig. Han ber mig stiga upp och följa med honom in på toa, jag vet inte varför men jag gör som jag blir tillsagd. Han ber mig öppna ögonen och kolla i spegeln, allt jag kan se är pupiller. Vi skrattar åt varandra och går ut, jag lägger mig i sängen igen och ber dom att ge mig en utav katterna så jag har någon att gosa med iallafall.

Nu kan jag verkligen inte avgöra vad klockan är, jag har tappat tidsuppfattningen helt. Men livet är helt jäkla underbart. Jag har en konstant glädje som sprider sig i hela kroppen. Jag känner hur musiken på ett sätt går igenom hela min kropp när jag blundar. Hans startar upp sitt WoW-konto och ska gå igenom alla sina gubbar och förklara varför han har döpt dom till det han har gjort och sen ska han gå in på alla och visa vilken gear dom har. Jag bara sitter där och stirrar, helt fascinerad utav vad jag ser. Vi bestämmer oss för att gå ut på altanen för o ta en cigg, slutar med att vi står där ute och röker säkert 4-5st och försöker dela med oss utav hur vi känner. Men vi kan bara inte, det slutar med att vi kramas och går in igen. Jag och Pär lägger oss i sängen och börjar gosa och det är då han frågar "Förstår du nu vad jag menar med att du inte vet vad bög kommer vara?" Jag småskrattar. Jag _TROR_ klockan är runt midnatt just nu, dom två bekanta och Hans vill gå ut på krogen. Jag och Pär är starkt överens om att ligga i sängen kommer vara betydligt bättre än att gå ut på krogen, men dom lyckas tillslut övertala mig så jag följer med dom medans Pär stannar i lägenheten. Jag kände mig ledsen över att lämna honom, jag började nästan gråta(?)

Iallafall. Vi börjar traska mot Malmö centrum, ca 2km. Halvvägs börjar peaken försvinna. Jag får då den briljantan idén o säger att vi måste gå tillbaka och hämta en tablett till. (Även att Pär sa till mig innan att det inte alls kommer bli samma effekt så var jag tvungen att prova för det kändes ju så jävla bra). Nåja, vi går tillbaka och jag tar ett piller till. Vi går mot centrum igen och när vi kommer fram är allt mörkt och stängt? Vi fattar inte varför, då kollar vi på klockan: 5:21.... Vi ringer efter lite hasch, går hem, röker och går och lägger oss!

Ber om ursäkt om det inte är så detaljerat som det borde vara, ny med det här som har med tripprapporter att göra och det var längesen detta hände so

Ecstasys betyg: 5/5! Den absolut bästa drogen jag har provat. Rekommenderas!
Citera
2016-02-12, 03:54
Medlem
markooz86s avatar
hehee ... så jädra skönt att höra då mår man asså!
Citera
2016-02-12, 04:25
Avslutad
Haha undra om du hade bett din kompis slå dig i ansiktet när kroppen domnar bort på en opiat/opioid
Citera
2016-02-12, 16:42
Medlem
Åååh längtar tills jag kan poppa igen...Måste vänta 2 månader till
Citera
2016-02-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Hahaa! Så jädra skönt att höra då mååår man!

Haha ja verkligen! Euforia x1000 under peaken, helt obeskrivligt skönt
Citera
2016-02-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vke
Åååh längtar tills jag kan poppa igen...Måste vänta 2 månader till

Ja gör inte som jag gjorde, fuckade magin lite genom att poppa för mycket ska prova igen nu efter ca 2,5månaders break och se om man kan få uppleva magin igen!
Citera
2016-02-12, 21:02
Medlem
Crankmines avatar
vill åxå ska fan dubbeldroppa och sen droppa en till så man blir golvad en stund
nästa gång en näbbsmäll till smocka sen Total eufori efter
Citera
2016-02-16, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevlol
Ja gör inte som jag gjorde, fuckade magin lite genom att poppa för mycket ska prova igen nu efter ca 2,5månaders break och se om man kan få uppleva magin igen!

Jag rekommenderar Piracetam.

Käka i en vecka innan nästa tripp. Du kan ej dricka alkohol under denna tid (man mår piss då). För mig kändes det som första gången igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in