2009-07-24, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Med nyanledning:
Åhå, är det en nyordning som skönjas bakom detta mig veterligen ej tidigare så definitiva ordalag, då bör den nog meddelas direktpublikt. Har kanske den gamla tomibolan äntligen levererat en efterträdande fackterm som må skilja 1.07-stollen från trollen, som en – b0ll?

Bump from hell, och jag förstår inte syftet med inlägget heller. Fast det är nog för att jag är trött och inte fattar alls vad du menar med såna där jobbiga ord. "mig veterligen" stollen trollen b0ll wtf.

Det jag dock kan urskilja är att Zwerchstand vill ha ett officiellt uttalande om att troll inte betyder en bannad användare kommer tillbaka.
Citera
2009-07-24, 05:21
Medlem
Zwerchstands avatar
Just påpekandet "Bump from hell" är för ovanlighets skull här av viss relevans. Och jag önskar officiellt uttalande endast om officiell förändring är i verk (men åsido även fortsatt fin sommar, med egendonad snaps vars munder mildrar himladunder. Nu efter ett par försök är den igen ljuv, in- & undanglidande och jag vet hur det ska göras. Känns som att köra Frejas vagn smyglånad under månskäran: flinkt & i hemlighet, tystare tassande genom de nära gläntorna).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in