2026-01-31, 08:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Inte på de träffar vår naturistförening ordnar i badhus under vinterhalvåret. Sällsynt med barnfamiljer även på de campingar vi varit (Skanör-Falsterbo, Filipstad, Rullsand och ett par norröver, Sundsvall och ”bortom Ånge”).
Vad synd. Barn som växer upp i en miljö där naket är naturligt får sunda värderingar om kropp och diverse skönhetsnojjor
Citera
2026-01-31, 08:43
Avslutad
Citat:
Inte på de träffar vår naturistförening ordnar i badhus under vinterhalvåret. Sällsynt med barnfamiljer även på de campingar vi varit (Skanör-Falsterbo, Filipstad, Rullsand och ett par norröver, Sundsvall och ”bortom Ånge”).
Vad är det för camping i Falsterbo?
Citera
2026-01-31, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Vad är det för camping i Falsterbo?

Solhejdan
Citera
2026-01-31, 08:59
Avslutad
Citat:
Solhejdan
Vad härligt. Ser att dom har pool där med
Citera
2026-01-31, 11:04
Avslutad
Citat:
Solhejdan
Nu har jag bokat en stuga där. Vecka 26.😎
Citera
2026-01-31, 11:20
Medlem
Citat:
Nu har jag bokat en stuga där. Vecka 26.😎

Kul! Vi hyrde stugor där vi var också. När vi var där kördes vattenjympa i poolen på förmiddagarna. Havet var lite krångligt att nå, svårt att beskriva.
Citera
2026-01-31, 11:35
Medlem
daskapitans avatar
Skanör är ju så oerhört vackert, stranden är av världsklass. Blev lite sugen faktiskt.
Har inte varit där på säkert 35 år...
Som cykelcampare (helst) så kan jag inte förstår varför man ska ha 350:- för att kunna få slå upp sitt tält.
Då hyr man ju stugan för 450:- natten - om den är tillgänglig. Allemansrätten gäller nog inte där så då får man tälta en bit ifrån...
Citera
2026-01-31, 12:01
Avslutad
Citat:
Kul! Vi hyrde stugor där vi var också. När vi var där kördes vattenjympa i poolen på förmiddagarna. Havet var lite krångligt att nå, svårt att beskriva.
Ja man får vada en bit ut i vatttnet gör att komma till sandbanken där man kan bada
Citera
2026-01-31, 12:03
Avslutad
Citat:
Jag ser framemot att vara naken nästan alla dygnets timmar. Och hoppas få nya vänner
Citera
2026-01-31, 12:21
Medlem
Citat:
Jag ser framemot att vara naken nästan alla dygnets timmar. Och hoppas få nya vänner

Minns hur campare gick iväg till toaletterna kyliga mornar med bara en hoodie - nakna nertill...
Citera
2026-01-31, 15:30
Avslutad
Citat:
Minns hur campare gick iväg till toaletterna kyliga mornar med bara en hoodie - nakna nertill...
Så fritt och skönt
Citera
2026-01-31, 15:31
Avslutad
Citat:
Gjorde inte ni detsamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in