2016-02-10, 22:00
Medlem
Rasiermessers avatar
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/peter-svan-483b7660
Citera
2016-02-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Å man kan bli lärjunge för endast 699 per månad

Ingår spritflaskorna i priset?
Citera
2016-02-10, 22:02
Medlem
Crashs avatar
han verkar driftig iaf, kul med sådana personer
Citera
2016-02-10, 22:05
Medlem
skäggmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Får man fråga hur du hittade klippet? Det är nämligen dolt, dvs. går inte att söka sig till.

Delat på sociala medier.
Citera
2016-02-10, 22:14
Medlem
Peter Svan är väl en komiker.
Citera
2016-02-10, 22:16
Medlem
ErikPontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nexnova
Han lär tydligen ut helt vild spekulation...

"Efter en tid kom jag in på binära optioner, bull/bear certfikat och till slut CFD. Min första CFD affär var i Olja med 100x i hävstång, oljan rörde sig 1% upp ganska snabbt efter mitt köp och på mindre än en timma hade jag fått 100% avkastning på min position."

Olja x100 snacka om "hail mary".

Det var faktiskt precis sånt här jag förväntade mig.

Aja, killen ska ha cred för att han orkade ställa fram spritflaskorna på bordet och fiska fram en dollarsedel inför klippet. Någon som har lust att köpa kursen och dela med sig av heliga Graal?
Citera
2016-02-10, 22:17
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Peter Svan är väl en komiker.
Nej, du tänker på Gunde Svan, före detta skidåkare och programledare för fångarna på fortet.

Jag tror nog att den här killen kan vara hyfsat framgångsrik, med tanke på att han bor i en skapligt dyr bostadsrätt i Strömstad. Han verkar ha hållit på ett tag, men den här "skolan" är nog bara ett sätt att suga ut lite extra cash ur gröngölingar inom branschen.
Citera
2016-02-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Nej, du tänker på Gunde Svan, före detta skidåkare och programledare för fångarna på fortet.

Jag tror nog att den här killen kan vara hyfsat framgångsrik, med tanke på att han bor i en skapligt dyr bostadsrätt i Strömstad. Han verkar ha hållit på ett tag, men den här "skolan" är nog bara ett sätt att suga ut lite extra cash ur gröngölingar inom branschen.

Jag haller med, han dricker Malibu, han maste vara rik.
Citera
2016-02-10, 22:56
Medlem
Freebops avatar
Tror nog denna tomte är du TS, bra sätt att få reklam via flashback
Citera
2016-02-10, 22:58
Medlem
Attacherads avatar
Det här har potential att bli riktigt intressant. Han verkar leverera "live-rapporter" mellan kl 9 och 10 vardagar på hans youtube? Men det är väl bara hans entourage av studenter som har tillgång till det.

Vore intressant att syna honom i sömmarna. Verkar bo i Värmland men skriven i Norge enligt LinkedIn. Han har åtminstone kopplingar till Värmland och då Degerfors/Kristinehamn/Karlskoga vad jag förstår.

Även namnet *lex Häll (a) nämns som del av "teamet". Tydligen gammal målare som sa upp sig och tjänar kosing nu.

Sorgligt om någon kliver på och börjar betala den här skojaren pengar.
Citera
2016-02-10, 23:01
Bannlyst
Killen är tappad i huvudet, hoppas ingen går på detta.
Vilken jävla tönt
Senast redigerad av FX5000 2016-02-10 kl. 23:13.
Citera
2016-02-10, 23:21
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Förstod jag rätt att han sitter på CMC Demo eller missuppfattade jag vad han sade?

Personlig tränare är han också, men det är väl för vanligt att vara nuförtiden! https://www.facebook.com/petersvanpt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in