• 1
  • 2
2009-12-16, 16:53
Medlem
nuendasts avatar
Alltså vadå lyxrunka? Finns inget som kan klassas som lyxrunka enligt min åsikt. Man ruknar ju i brist på annan trevlig sex. att runka är en nödlösning när behövet är stort. Det är inte lyx det är en utlösning på egen hand i brist på hjälp av någon annan.
Citera
2009-12-19, 04:09
Medlem
lismer12s avatar
En kondom trär man vanligen på när man är i färd med att ha sex på riktigt, och i brist på den möjligheten kan en lyxrunk vara lite närmare sex än en helt ordinär runk. Det hjälper fantasin med både känsla och lukt.
Citera
2009-12-19, 11:29
Medlem
blueblizzs avatar
Tycker personligen att det är helt värdelöst. Kan dock tänka mig att killar som är omskurna kan tycka det är najs om dom har lite glidmedel till eller nå sånt.

Vill man inte ta hand om kladdet är det väl fan bara att komma i toan eller på en toapappersbit ? Simple as that..
Citera
2010-11-05, 01:03
Medlem
citabels avatar
Frågan är då: Vad är lyxligga?
Citera
2010-11-05, 01:09
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citabel
Frågan är då: Vad är lyxligga?

Lär ju vara att få ligga utan kondom eller?

OT: Slöseri med kondom enligt min åsikt.
Citera
2010-11-29, 21:36
Medlem
skrudiss avatar
Det heter väl lyxrunka, dels för att det inte blir "kladdigt", samt dels för att det - i motsats till det hederliga vardagsronket - kostar pengar.
Citera
2014-07-10, 21:55
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Lyxrunkade mycket när jag var ungefär 15-20. Egentligen var avsikten inte att lyxrunka, utan för det mesta köpte jag ett paket kondomer eftersom jag trodde att jag skulle få ligga. Ofta fick jag inte ligga, så då blev det till att lyxrunka upp kondomerna istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in