• 1
  • 2
2016-02-09, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Är man påverkad av typ droger som PCP, så bryr man sig inte om ett skott i benet. Om denne påverkade GM kommer mot en med en kniv, så vet inte jag hur polisen reagerar. Tror t.o.m. att man har speciella nät för att fånga in PCP-påverkade i USA.
du behöver inte fundera polisen skjuter !!!!!!! 99 procent av de gångerna
Citera
2016-02-09, 18:34
Medlem
Skulle prova högvakten, militären har tyngre grejor+ en mer reflexliknande inställning till att skjuta för att döda!
Citera
2016-02-09, 18:36
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrb1996
Skulle prova högvakten, militären har tyngre grejor+ en mer reflexliknande inställning till att skjuta för att döda!
Hur många har högvakten dödat under de senaste 50 åren? Var det inte högvakten som blev rånad på sitt vapen för en massa år sedan, en svensson som bara gick fram och slet av honom AK'n?

Tuffa grabbar i högvakten: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12718654.ab

Citat:
Högvakten vid Stockholms Slott rånades och misshandlades under natten till julafton.
Gärningsmännen stal vaktens vapen och försvann från platsen.
Nu jagar polisen två tomtar.
Citera
2016-02-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Hur många har högvakten dödat under de senaste 50 åren? Var det inte högvakten som blev rånad på sitt vapen för en massa år sedan, en svensson som bara gick fram och slet av honom AK'n?
Väldigt få människor som springer mot någon med AK5 och bajonett, välj rätt förband som står syns på baskrarna skulle rekommendera grönt eller rött, svart kan funka medan blått och brunt inte rekommenderars om man vill bli skjuten skulle jag tro.

Men det finns en tratt som blivit av med AKn dock så är högvakten bättre skyttar än polisen

Men är du så jävla hård rekommenderar jag att du drar ett slagsmål med FJS eller KJS
Citera
2016-02-09, 20:09
Medlem
garm76s avatar
Nu har jag beskådat hur en hel hög amfibie soldater samt befäl stått och grinat när det skulle tränas överlevnad och skjutas en ren och slutade med att alla vägrade så skulle inte räkna med någon högvakt heller. Och en stridserfaren soldat skulle antagligen bara slå TS på käften och gå vidare med livet.

Och polisen är tränad att skjuta mot bålen så du ska bara ha tur om du får ett skott i pannan så det är inte heller att lita på.

En riktig man hänger sig i skogen och så är det inte mer med det.
Citera
2016-02-09, 20:22
Bannlyst
Citat:
Du gillar att tycka synd om dig själv va?

Nej, det var faktisk en seriös fråga, som du tillförde mindre än noll till.

Citat:
Tänk på att om du lyckas så kommer det bli rubriker och du kommer snabbt bli uthängd och hånad på flashback över vilken nolla du var. Och om du överlever kommer det bli än värre, då får du läsa allt om dig.

Till skillnad mot dig är jag en vuxen människa, och bryr mig inte om vad folk tycker om mitt sätt att demonstrera. Ju mer uppmärksamhet fallet får, desto fler huvuden kommer att ryka på försäkringskassan, psykiatriska och sociala.

Citat:
Ställ dig framför tåget istället, men det kanske inte ger dig den uppmärksamhet som du söker.

Du missuppfattar situationen igen. Jag vill inte ta mitt liv, men jag vill att den som gör det genom att frihetsberöva mig, ska få lida av det.

Citat:
Ursprungligen postat av jrb1996

Jag är som sagt inte intresserad av generellt självmord, men bra tips.
Citera
2016-02-09, 20:24
Medlem
MyskooMojss avatar
Eller kan du sluta vara en liten fitta och ta tag i ditt liv istället för att förstöra andras.
Citera
2016-02-09, 20:44
Medlem
scoremaxs avatar
I allt man gör, lever, tar beslut, och dör, så gör man det själv.
Om du skulle genomföra din plan, så kanske det blir rubriker ja. men ingen kommer ställas till svars, och snart är hela saken bortglömd.

Om du nu anser dig felbehandlad så varför inte bara ta din tid, och bida den..för att sedan hämnas på den det faktiskt gäller ??

Berättigad hämnd är gudomlig.

Men du kanske bara är knäpp, vad vet jag.
Tänk dock på att det inte är polisen som utför handräckningen som är din fiende.
Det är väl knappast dom som satt dig där du är nu?
Citera
2016-02-09, 21:17
Moderator
T-80Us avatar
Den här tråden hör, eventuellt, hemma på annan plats. Psykologi eller psykisk hälsa, möjligen, förutsatt att de inte anser den vara trams.

Vi skickar iväg den, så får vi se om de vill ha den.

Vapen & Militär --> Psykisk Hälsa

/Mod
Citera
2016-02-10, 14:00
Medlem
Gustaf85s avatar
Citat:
Du missuppfattar situationen igen. Jag vill inte ta mitt liv, men jag vill att den som gör det genom att frihetsberöva mig, ska få lida av det.

Be as clear as you can, suicide by cop will get revenge how and on who exactly?

Citat:
Ursprungligen postat av SuperSizeMe
Till skillnad mot dig är jag en vuxen människa, och bryr mig inte om vad folk tycker om mitt sätt att demonstrera. Ju mer uppmärksamhet fallet får, desto fler huvuden kommer att ryka på försäkringskassan, psykiatriska och sociala.

Yes of course, every grown man in Sweden knows this is how it works
Besides, you did wrote you understood the decisions made by authorities. Who will fight your case if not you?

Citat:
Ursprungligen postat av SuperSizeMe
P.g.a. alkoholism och narkomani blir jag tvångshämtad om en vecka,

Citat:
Självmord är inte aktuellt, då vinner dom. De som har gjort det till sin uppgift att förstöra mitt liv, ska bli tvungna att gå hela vägen.

Be as clear as you can so we can understand your mind, who exactly will lay sleepless at nights if you go through this and get a hollow point to the knee along with being prosecuted for assault, I don't get it.
Maybe settle with the attention you gotten from this thread and look forward on treating that addiction of yours. I think maybe rehab scares you.
Citera
2016-02-10, 19:51
Medlem
Jag förstår inte hur du anser att polisen skulle lida av att skjuta en fåntratt som kommer springande mot dom med kniv? - snarare skulle de få klapp på axeln och sina kamraters beundran för att de klarat av en farlig situation utan att någon oskyldig kom till skada. Om du inbillar dig att de skulle förlora ens en natts sömn av att ha skjutit en våldsbenägen missbrukare så har du fel.
Citera
2016-02-15, 01:10
Medlem
SSG90s avatar
Citat:
Guldrånaren i södertälje sköt dom i huvudet, han stod och sköt med ett kolsyregevär mot dom, det räcker.

Visserligen sant, men primärt siktar polis, i synnerhet vanlig IGV, mot bål/ben. Med lite tur och att han rusar rakt emot dem kan han ta emot kulor i bröst/huvud. Medvetna skott mot huvudet utdelas dock endast när det föreligger en faktiskt livshotande situation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in