2016-02-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
"Den misstänkte mannen var i 20-årsåldern, ca 170 cm lång med smalt ansikte och långt mörkt hår som var uppsatt i en tofs/bulle (Man bun). Han bar en mörk jacka, typ täckjacka/dunjacka och mörka byxor".

Låter som en Zlatan klon. Kan inte vara allt för svårt att hitta.

170cm kort, mörkt hår (censur ang svart arabkrull), censur angående hudfärg och etniskt ursprung, dunjacka (ghettojacka): allt talar för att det är en arab/afghan eller annan brun människa som brukar av vana våldta vita kvinnor.
Citera
2016-02-09, 22:36
Medlem
whaks avatar
Citat:
"Den misstänkte mannen var i 20-årsåldern, ca 170 cm lång med smalt ansikte och långt mörkt hår som var uppsatt i en tofs/bulle (Man bun). Han bar en mörk jacka, typ täckjacka/dunjacka och mörka byxor".

Låter som en Zlatan klon. Kan inte vara allt för svårt att hitta.

Jag jobbade med en sådan här i Borlänge tills förra året.
Vet dock inte vad han har för frisyr nu, "spinkig" svensk (vit) med långt mörkt hår i tofs.
Dock 170-180cm någonstans där i kring,ca 25ish bast.

Tror han bor i området kring hagalund (tångringsgatan typ)
Citera
2016-02-09, 22:40
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
170cm kort, mörkt hår (censur ang svart arabkrull), censur angående hudfärg och etniskt ursprung, dunjacka (ghettojacka): allt talar för att det är en arab/afghan eller annan brun människa som brukar av vana våldta vita kvinnor.

Så du menar att Zlatan är en arab/afghan eller annan brun människa som brukar av vana våldta vita kvinnor? Med risk för att vara lite PK, Vill jag försynt påpeka att ditt uttalande kan tolkas som rasistiskt.

Dags för polisen i Borlänge att visa att de levererar.
Go, go go. Sätt dit kräket.
Citera
2016-02-09, 22:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Så du menar att Zlatan är en arab/afghan eller annan brun människa som brukar av vana våldta vita kvinnor? Med risk för att vara lite PK, Vill jag försynt påpeka att ditt uttalande kan tolkas som rasistiskt.

Dags för polisen i Borlänge att visa att de levererar.
Go, go go. Sätt dit kräket.
Har Zlatan krympt på sistone?
Citera
2016-02-09, 22:45
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Jag jobbade med en sådan här i Borlänge tills förra året.
Vet dock inte vad han har för frisyr nu, "spinkig" svensk (vit) med långt mörkt hår i tofs.
Dock 170-180cm någonstans där i kring,ca 25ish bast.

Tror han bor i området kring hagalund (tångringsgatan typ)

Gör din plikt. Hjälp våra poliser att hålla Sverige rent.
Den som tror sig ha information om saken ombeds ringa 114 14.
Tack!
Citera
2016-02-09, 22:45
Medlem
Imirons avatar
Hudfärg brukar ju inte anges när det rör sig om vita heller, och jag har aldrig sett "talade ren/obruten svenska" för den delen heller.

Just nu säger signalementen inte särskilt mycket om eventuell etnisk bakgrund, därför bör inte långtgående slutsatser dras. Men samma personer som satt och ropade högljutt att bomberna i Oslo var muslimer lär fortsätta med detta tramsbeteende.
Citera
2016-02-09, 22:48
Medlem
whaks avatar
Citat:
Gör din plikt. Hjälp våra poliser att hålla Sverige rent.
Den som tror sig ha information om saken ombeds ringa 114 14.
Tack!

Jag ska göra lite mer research om den personen jag har i åtanke.
Citera
2016-02-09, 22:48
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Har Zlatan krympt på sistone?

Bra att vi kan stryka Zlatan från listan. Nu söker vi en person som är kortare men med Zlatan komplex.
Citera
2016-02-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Javisst ska man inte anklaga AB om polisen mörkar, och mörkar ska de ju enligt instruktion göra om det handlar om invandrarrelaterad brottslighet.

Hade det här varit en "svenne" så hade det framgått med fraser som "talar svenska utan brytning"

Det här är med all sannolikhet en blatte eller neger vilket statistiken också talar för.

BO ska vara 150 cm lång. Hur många vuxna svenska kvinnor finns som är så korta, om vi bortser från åldringarna som är födda för 90 år sedan och som inte går ut klockan två på natten? BO är nog inte svensk i den bemärkelsen som man menar här på Flashback. Hon kan vara en thailändska som på väg från sitt massagejobb blev förföljd av en kund som ville få mer av henne. Hur som helst vore det förstås bra om GM hittades oavsett han ursprung.
Citera
2016-02-09, 22:52
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Hudfärg brukar ju inte anges när det rör sig om vita heller, och jag har aldrig sett "talade ren/obruten svenska" för den delen heller.

Just nu säger signalementen inte särskilt mycket om eventuell etnisk bakgrund, därför bör inte långtgående slutsatser dras. Men samma personer som satt och ropade högljutt att bomberna i Oslo var muslimer lär fortsätta med detta tramsbeteende.
Nej precis, blattar begår mycket sällan sexbrott och de antastar inte flickor och kvinnor på badhus heller ditt spån, kryp tillbaka in i Bengt Westerbergs arsle och stanna kvar där är du snäll.
Citera
2016-02-09, 22:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
BO ska vara 150 cm lång. Hur många vuxna svenska kvinnor finns som är så korta, om vi bortser från åldringarna som är födda för 90 år sedan och som inte går ut klockan två på natten? BO är nog inte svensk i den bemärkelsen som man menar här på Flashback. Hon kan vara en thailändska som på väg från sitt massagejobb blev förföljd av en kund som ville få mer av henne. Hur som helst vore det förstås bra om GM hittades oavsett han ursprung.
Du rör dig rätt sällan bland andra människor verkar det som? Har du aldrig sett en svensk eller vit europe som är 150 cm ?
Citera
2016-02-09, 22:55
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Jag ska göra lite mer research om den personen jag har i åtanke.

Har du något namn eller ännu bättre facebooksida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in