2010-08-01, 12:53
Bannlyst
http://www.icbp.ba/index.php/News/La...S-LARGEST.html

Hr Kan ni lsa ytterligare n lnk om de Bosniska vackra och eviga Pyramider.
Dr ni fr hra att Bosniens Pyramider r ldsta och hgsta i hela vrlden.
Citera
2010-08-01, 12:56
Bannlyst
http://www.icbp.ba/index.php/News/La...-PYRAMIDS.html

Hr har ni en lnk dr ni kan lsa att dem Bosniska Pyramiderna kommer att ndra p hela mnniskans historia en gng fralltid. Samt att Bosnien-Hercegovina r den mest unika arheologiska landet p hela vrlden. Detta r ord av flera stora Pyramid experter. Han sger att detta r tidernas mest sensationella och strsta upptckt ngonsin och att sdan civilisation som den Bosniska Civilisationen inte existerar ngon annanstans p jorden.
Citera
2010-08-01, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BosnianPyramids
http://www.icbp.ba/index.php/News/La...S-LARGEST.html

Hr Kan ni lsa ytterligare n lnk om de Bosniska vackra och eviga Pyramider.
Dr ni fr hra att Bosniens Pyramider r ldsta och hgsta i hela vrlden.

dessa eviga balkantrdar med muslimer och deras jvla stolthet och fula flagga. kan inte FB stnga av dessa med kfk?
pyramider, illyrer och annat shit, vem bryr sig?. ni r trskfolk och halvapor. k hem istllet till knen och sluta med vidskeplser om pyramider.
Citera
2010-08-01, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
dessa eviga balkantrdar med muslimer och deras jvla stolthet och fula flagga. kan inte FB stnga av dessa med kfk?
pyramider, illyrer och annat shit, vem bryr sig?. ni r trskfolk och halvapor. k hem istllet till knen och sluta med vidskeplser om pyramider.

MNNISKA LS Lnken som jag har skickat till dig.

JAG HAR SKICKAT NU FYRA LNKAR DR BOSNISKA PYRAMIDER BEKRFTAS AV VRLDENS STRSTA PYRAMID EXPERTER.

Det e bara du som har ngra problem. hajde g och sov istllet du verkar vaknat p fel sida nu immorsse
Citera
2010-08-01, 13:02
Bannlyst

Hr ovan r en lnk p flera stora Ungerska och Rumnska experter som bekrftart dem Bosniska Pyramidernas existens. Samt flera uttalande av turister och andra Pyramid lskare frn hela vrlden.

ppna lnken och ls detta sjlva )

Allt finns hr. Idag r det bekrftat med Europas enda Pyramider mitt i hjrtat av Bosnien-Hercegovina.
Citera
2010-08-01, 13:02
Bannlyst
Citat:
MNNISKA LS Lnken som jag har skickat till dig.

JAG HAR SKICKAT NU FYRA LNKAR DR BOSNISKA PYRAMIDER BEKRFTAS AV VRLDENS STRSTA PYRAMID EXPERTER.

Det e bara du som har ngra problem. hajde g och sov istllet du verkar vaknat p fel sida nu immorsse

Ingen som bryr sig om era fantasifoster. det enda ni kan r att langa knark och knulla era egna kusiner. Det r drfr ni ser ut som ni gr likt neandethalare. Ingen bryr sig om din stolthet och ert jvla Bosnien eller vad fan landet nu heter. ni balkanidioter r det jobbigaste skit man kan ha med att gra. Bara fr dessa trdar ni startar hatar jag er och mnga andra. Ut med blakanskiten hrifrn. Ni r ngon jvla avart och mix av zigenare, turkar, neandethalare och skerligen negrer.
Citera
2010-08-01, 13:06
Bannlyst
"This location left traces of the ancient and advanced civilizations from the prehistoric era, and the Bosnian Valley of the Pyramids is hiding these priceless cultural and historical heritages. These structures are overshadowing all other pyramids because these pyramids in Visoko are the worlds oldest and largest pyramids. As an individual who studies and researches the ancient civilizations, I can freely say that after my second visit to Bosnia, I noticed the connection between the prehistoric structures here and those in Central and South America. I conclude that you are one of the rare European nations that hold the ancient knowledge".

Bartha Levente, Researcher Transylvania, Romania,

Detta r orden av en Ungersk/Rumnsk knd expert. Hon pstr att detta r tidernas upptckt och att detta r mest underbara upptckten ngonsin. Vrldens bde ldsta och strsta Pyramider mitt i hjrtat av Republiken Bosnien-Hercegovina.

vill ni lsa artikeln som Bartha Levente skrev r det bara att klicka in sig p lnken och lsa igenom hela lnken sjlva. )

hr nedan hittar ni lnken till artikeln till tidernas strsta sensationella upptckt.

Citera
2010-08-01, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Ingen som bryr sig om era fantasifoster. det enda ni kan r att langa knark och knulla era egna kusiner. Det r drfr ni ser ut som ni gr likt neandethalare. Ingen bryr sig om din stolthet och ert jvla Bosnien eller vad fan landet nu heter. ni balkanidioter r det jobbigaste skit man kan ha med att gra. Bara fr dessa trdar ni startar hatar jag er och mnga andra. Ut med blakanskiten hrifrn. Ni r ngon jvla avart och mix av zigenare, turkar, neandethalare och skerligen negrer.

Awwee s stt.

Men vrldens ldsta strsta och mest unika Pyramider finns mitt i hjrtat av det lilla men bortglmda landet Republiken Bosnien-Hercegovina )))))
Citera
2010-08-01, 13:19
Bannlyst
http://www.icbp.ba/index.php/News/La...-Pyramids.html

Ytterliggare en link angende de Bosniska Pyramiderna.

Det finns inget strre n att bli UTVALD till Alexandra bibilioteket som r vrldens ledande bibbiliotek nr det gller forntida historia.

Och nu r de Bosniska Pyramiderna med i deras historiska bcker.
De Bosniska Pyramiderna kommer finnas med i alla bcker i framtiden. I framtiden kommer alla bcker skriva att vrldens ldsta civilisation eller smarta civilisation i alla fall hrstamma frn hjrtat av republiken Bosnien-Hercegovina.

Sedan r 2008 s r Visoko utvald till vrldens officiella arheologiska och historiska huvudstad.

Ngon gng mellan r 2010-2012 s kommer UNESCO att officiellt ochs att bekrfta dessa vackra och eviga Pyramidernas existens. Och d r allting ver.

Ngon gng mellan 2012- 2014 kommer Pyramiderna ochs att vara Torvade frn allt jord och trd.
Och d ska man kunna se Pyramiderna helt och hllet.
Citera
2010-08-01, 13:25
Bannlyst
Hypothesis Confirmed:
Near the city of Visoko, 30km north of capital Sarajevo, Bosnia-Herzegovina, scientist have discovered the First European pyramids. Numerous layers of evidence and recent international verification have proven that the mound Visocica represents an ancient colossal structure with a readily recognizable pyramid shape. Dr. Prof. Nabil M. A. Swelim stated after his recent visit: The Bosnian Pyramid of the Sun is the largest pyramid ever witnessed, it is an amazing structure of great importance for the entire world. Visoko valley contains total of five pyramidal structures. They all have readily recognizable pyramid shape, because of:
visually symmetric geometry
precise orientation in all four cardinal directions
geo-sedimentary composition of evidence from the ground
analysis of satellite images
analysis of satellite thermal images which suggests the characteristics of artificial construction
complex of underground tunnels: Ravne-Visocica-Pljeevica-Krstac
peculiar fluvial/erosive geomorphology observed on the Visocica hill
characteristic resonance of Visocica under shelling during the last war
symmetric terraces on a high-resolution geodesic elevation map
Citera
2010-08-01, 13:33
Bannlyst
Friday, 21 May 2010
American author Paul Von Ward has backed a new campaign in Bosnia to have the "Bosnian Valley of Pyramids" given official recognition as the oldest and largest pyramids in the world.

Hehe detta r vad allt mer och mer experter vrlden ver har brjat pst.

Bosnien-Hercegovina I LAV U
Citera
2010-08-01, 13:34
Medlem
L Ron Hubbards avatar
Citat:
Awwee s stt.

Men vrldens ldsta strsta och mest unika Pyramider finns mitt i hjrtat av det lilla men bortglmda landet Republiken Bosnien-Hercegovina )))))

http://www.archaeology.org/online/fe...ic/update.html
http://irna.lautre.net/Ghost-scientists.html

Lycka till, jag ringer 2015 till dig d allt ska vara ver, lova att inte grta d nr du insett att du hade helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in