Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-02-10, 20:07
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Du skapar ju ännu värre situation, lastbilschaufför borde köra mellan 23:00 -06:00. Så kan ni leka trafikpoliser utan att störa nån.
nej det är bättre att alla stressade bilister ligger i en betryggande hastighet i stället för att åka som idioter. vi lastbils åkare brukar stå bakom er i nästa rödljus ändå. skulle man släppa förbi någon så kommer man ikapp dom i diket senare i stället(hänt några gånger).
Citera
2016-02-14, 02:13
  #26
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Cirkulerar en efterlysning av en röd Opel Vectra på fejjan.

https://www.facebook.com/amanda.svalberg.5
Citera
2016-02-14, 10:36
  #27
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Tre små tjejer har förlorat sin far pga att en annan jävla idiot hade bråttom att köra om en lastbil. Det är för jävligt


https://www.facebook.com/annbjer
Fördjävligt. Stackars små tjejer, en av dem dessutom prematur, det vill säga att kontakten med pappa är ännu mycket starkare.

Men när man ser på bilderna så ser man hans t-shirt. Det står "Death #DONE" ganska sjukt faktiskt.

Dessutom var han faktiskt ganska snygg till skilnad från hans fru .

Fattar inte det egentligen, en så snygg kille borde ha en riktigt snygg tjej till kvinna.


Men ... stackars barn, shit blev faktiskt väldigt deprimerad nu, hur fan kan jag få såhär kraftig reaktion dafuq känner ju inte ens familjen.
__________________
Senast redigerad av Oh-be-wan 2016-02-14 kl. 10:56.
Citera
2016-02-14, 11:40
  #28
Medlem
Ska man se något positivt i det hela så är det ju att han satt ensam i bilen och inte körde hela sin familj....

Har själv varit med om en dylik olycka och väjde faktiskt till skogs för att inte krascha in i släpet. Nu vet jag dock inte ur jämförbara förhållanden, man kan ju inte gärna väja av vägen om det t ex står ett hus vid väggrenen, eller om det är ett berg/klippor i närheten alt. höga plogvallar.

Min bil revs upp på sidan och fronten kraschade in i ett träd, men snön dämpade upp mycket bra, det hade kunnat sluta betydligt värre för hela min familj om det varit sommar eller om jag ränt rakt in i släpet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback