2016-02-06, 17:53
Medlem
Jag funderar på att sluta gå till frisören på ett tag och låta håret växa, har haft kort hår tills nu och så fort det blir lite långt har jag gått och klippt mig. men nu vill jag ha långt hår och har blivit besviken senaste gångerna på hur kort det blir . så nu undrar jag om man ska bara låta det växa eller om jag måste göra nånting speciellt så det inte ser förjävligt ut. (kille)
Citera
2016-02-06, 18:16
Avstängd
Trimma det hos frisören, när det passerat gränsen.
Citera
2016-02-06, 18:21
Medlem
Sitkins avatar
Jag är långhårig. Det kom en period då håret såg förjävligt ut men jag höll ut och fick en hockeyfrilla. Tog mig till frisören och sa att hon skulle klippa bort hockeyfrillan så att håret skulle växa ut jämnt och fint.
Citera
2016-02-06, 20:41
Medlem
cacas avatar
Köp en trimmer och klipp dig själv, är vansinne betala flera hundra för att nån syrian ska stå och pressa kuken mot ens axel medan han klipper en på fem minuter!
Citera
2016-02-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Köp en trimmer och klipp dig själv, är vansinne betala flera hundra för att nån syrian ska stå och pressa kuken mot ens axel medan han klipper en på fem minuter!

att klippa själv kan man gö göra, men med en trimmer blir det väl bara kort , men en såndär sax som dom tunnar ur med skulle man kunna köpa för att tunna ur själv, det är väl dock väldigt svårt och få det jämnt själv (jävligt tjockt hår har man ju ochså )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in