2016-02-05, 00:25
Medlem
farcrys avatar
Som många andra går man i tankar om att flytta nu när Sverige blir islamiserat...
Vägrar/ vill inte leva längre, förtryckt under denna odemokratiska regering som struntar fullständigt i vad svenskarna tycker!
Var en sann patriot förut Men tyvärr är nog Sverige kört?
Har levt så pass länge jag man vet vad Sverige var förr...
Citera
2016-02-05, 00:35
Medlem
kraftfoders avatar
Vad ska diskuteras?
Om det är frågan i rubriken du vill ha svar på, så kan du lättast få svar om du googlar.
Citera
2016-02-05, 01:48
Medlem
Grönland borde inte ha så mycket. Tänk kargt klimat med låg civilisation. Alternativt väldigt konservativa/kristna länder om dessa nu fortfarande existerar (?) Tänker att det i alla fall borde hejda islamiseringen. Finland är ett exempel på ett land som i alla fall har haft en väldigt sträng imigrationspolicy - lära sig språket på bara ett fåtal månader t.ex och bidra med något till landet bland annat.
Citera
2016-02-05, 01:56
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubiz
Grönland borde inte ha så mycket. Tänk kargt klimat med låg civilisation. Alternativt väldigt konservativa/kristna länder om dessa nu fortfarande existerar (?) Tänker att det i alla fall borde hejda islamiseringen. Finland är ett exempel på ett land som i alla fall har haft en väldigt sträng imigrationspolicy - lära sig språket på bara ett fåtal månader t.ex och bidra med något till landet bland annat.

Finland har en mycket nykter syn på migrationsproblemet, och en syn som Sverige tyvärr saknar. När det gäller Grönland, så är Grönland inte med i EU, och är endast en självstyrande region tillhörande Danmark. Så Grönland platsar inte på något sätt i TS fråga.
Citera
2016-02-05, 01:56
Medlem
Finland är en så länge tryggt. Jag är där var o vart annat år och jag kan säga det att varje gång man ser invandrare på stan så sticker dom verkligen ut.Jag har släkt där och det är så att jag börjar fundera på att flytta ditt när Sverige går under, vilket vi kommer att göra om inget akut görs.
Citera
2016-02-05, 02:03
Medlem
Luxembourg
Citera
2016-02-05, 03:03
Medlem
kraftfoders avatar
Det finns ju faktiskt delar av EU som inte ligger i Europa, och som har fint klimat, dit inte många hittar:
Franska besittningar i Sydamerika och Karibien! Guyana, Guadeloupe, Martinique etc.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Franska_Guyana

(Om man tolkar TS att han menar att emigrera till en del av EU där det inte finns så många migranter.)
Senast redigerad av kraftfoder 2016-02-05 kl. 03:10. Anledning: förtydligande
Citera
2016-02-05, 03:09
Medlem
SS-Nordosts avatar
Estland det land som tar emot minst flyktingar. Jag har för mig att Estland endast tog emot 65 flyktingar, om detta var år 2014 eller 2015 kommer jag inte ihåg. Det stora antalet ryssar i Estland är ju inte det roligaste däremot. Det samma gäller också för de två andra länderna i Baltikum.

Ett annat land med varmare klimat som knappt tar emot flyktingar är Portugal.

Vill du bo i Norden däremot så är Finland det land som har minst negrer, araber eller invandrare över huvudtaget.
Citera
2016-02-05, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det finns ju faktiskt delar av EU som inte ligger i Europa, och som har fint klimat, dit inte många hittar:
Franska besittningar i Sydamerika och Karibien! Guyana, Guadeloupe, Martinique etc.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Franska_Guyana

(Om man tolkar TS att han menar att emigrera till en del av EU där det inte finns så många migranter.)

Flyttar man dit så kommer man ju garanterat vara en "blatte" . Till skillnad emot våra invandrare idag ,om en massa Svenskar skulle flytta dit , så kommer man inte ställa krav pga religösa orsaker, inte begå en massa sexbrott, eller kräva att dom skulle anpassa sig efter oss..
Citera
2016-02-05, 03:42
Medlem
Var i Litauen i somras. På två veckor har sätt två afrikaner ( studenter ) . Kebab rullar själva litauer, vittryssar, ukrainer. Har inte sätt en enda arab.
Citera
2016-02-05, 03:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farcry
Som många andra går man i tankar om att flytta nu när Sverige blir islamiserat...

Du vill med andra ord fly från "idealiserad möjlig framtida ideologi" snarare än från förtryck.

Citat:
Vägrar/ vill inte leva längre,

4 Rohypnol + en flaska sprit befriar dig från detta över en natt.

Citat:
förtryckt under denna odemokratiska regering som struntar fullständigt i vad svenskarna tycker!

På vilket sätt anser du dig vara förtryckt i nuläget?

Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
Var i Litauen i somras. På två veckor har sätt två afrikaner ( studenter ) . Kebab rullar själva litauer, vittryssar, ukrainer. Har inte sätt en enda arab.

Återkom när du kan tala begriplig Svenska. Maskinöversatt text vinner poäng i detta forum.

Senast redigerad av Trolltestet 2016-02-05 kl. 03:53.
Citera
2016-02-05, 04:21
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Nordost
Estland det land som tar emot minst flyktingar. Jag har för mig att Estland endast tog emot 65 flyktingar, om detta var år 2014 eller 2015 kommer jag inte ihåg. Det stora antalet ryssar i Estland är ju inte det roligaste däremot. Det samma gäller också för de två andra länderna i Baltikum.

Det stämmer nog ganska bra. Sist jag var i Tallinn var det blattefritt. Frågan kom också upp under ett möte. Anledningen till att Estland är blattefritt är den enkla anledningen att socialförsäkringssystemen i princip är obefintliga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in