2005-11-14, 13:19
Medlem
Kalasjnikovs avatar
http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=399203

Blev förvånad att jag inte hittade den här på forumet. Kanske har varit uppe förut, vad vet jag...
Citera
2005-11-14, 22:29
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Kanske ska förtydliga lite. Länken är till en tråd där en kille inte riktigt sköter sig när det gäller affärer över internet. Hans handlingar fick tämligen oanade konsekvenser. Riktigt underhållande läsning faktiskt.
Citera
2005-11-15, 07:58
Medlem
_Traktor_s avatar
Älskar sånt där. Fast det här var första gången jag har sett att det har lett till problem för idioten i verkliga livet.
Citera
2005-11-15, 08:07
Medlem
Dr Manhattans avatar
Kommer bara till en sida där det står att jag måste logga in för att läsa.
Citera
2005-11-15, 18:26
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Men det var väl själva fan att den ska börja krångla precis när man slänger upp den på flashback. Hrrrmmpf...

Ja ja... Så länge kan ni ju kolla in hans hat-sida www.wenzeled.com.
Citera
2007-06-20, 22:51
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Nu bumpar jag min egen urgamla tråd. Lugnet har nu sedan länge lagt sig kring cdubzon40s, men tråden finns ännu kvar för allmänn beskådan.

Efter sidan 50 ungefär börjar ryktet om tråden att sprida sig till forum över hela världen och folk reggar sig bara för att få påpeka vilken otroligt underhållande tråd det är.
Citera
2007-06-20, 23:00
Medlem
Orkar inte läsa igenom allt, kan du inte dra det hela i korthet
Citera
2007-06-20, 23:46
Medlem
virre_01s avatar
Jo lite för långt för min smak, men berätta gärna om vad som hände.
Citera
2007-06-21, 00:07
Medlem
$Paladin$s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virre_01
Jo lite för långt för min smak, men berätta gärna om vad som hände.

Snubbe 1 försöker blåsa snubbe2, forumet blir arga på snubbe1 och säger elaka saker,snubbe 1 försöker bortförklara sitt "misstag", forumet blir argare, detta pågår i 50+ sidor, slutar med att snubbe2 får tillbaka sina pengar.

ZzZz
Citera
2007-06-21, 04:33
Medlem
fattonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $Paladin$
Snubbe 1 försöker blåsa snubbe2, forumet blir arga på snubbe1 och säger elaka saker,snubbe 1 försöker bortförklara sitt "misstag", forumet blir argare, detta pågår i 50+ sidor, slutar med att snubbe2 får tillbaka sina pengar.

ZzZz

Inte riktigt så lätt. Skälet till att han gav sig var snarare att hans namn, adress, telefonummer, arbetsplats och en jävla massa annat avslöjades Sedan kom gamla klasskamrater till honom in på forumet och började skriva sanningen om vilken idiot han är. Skitkul faktiskt!
Citera
2007-06-21, 10:52
Medlem
virre_01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Inte riktigt så lätt. Skälet till att han gav sig var snarare att hans namn, adress, telefonummer, arbetsplats och en jävla massa annat avslöjades Sedan kom gamla klasskamrater till honom in på forumet och började skriva sanningen om vilken idiot han är. Skitkul faktiskt!

Låter läsvärt, får börja titta igenom dom 50+ sidorna då .
Citera
2007-06-21, 14:41
Medlem
$Paladin$s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony

Erkänner att jag gjorde en grov redovisning av tråden, efter 15 sidor så tyckte jag att det mest var lite "min pappa är starkare än din" stuket.

Men att han har gjort bort sig ngt rejält framkommer ju snabbt iaf
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in