2020-01-25, 12:10
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Ja så har jag uppfattat det med.Men med den nunan blir det nog svårt att hålla sig undan. Med den extravaganta tillvaron han tidigare haft blir det nog svårt.

Ja men pengar lär han ju ha och en Thailandsemester på 6 mån i stöten lär ju inte vara några problem, om han nu ens vill hålla sig undan.
Citera
2020-01-29, 07:32
Medlem
För ågra dagar sedan kunde man läsa på Runars FB. Att spännande nyheter skulle dyka upp igår kväll. "Imorgon kväll kommer jag släppa en nyhet här på min officiella Facebooksida
som nog är ett av mina svåraste och största beslut.
Men utan tvekan det mest skrämmande beslut jag någonsin fattat. 😱
Välkomna då att komma in här eller på min blogg,( www.runarsogaard.com )och läsa om det."
Igår kväll fick vi läsa om det "mest skrämmande beslut han någonsin fattat". Han ska skriva en ny bok
Senast redigerad av Machines 2020-01-29 kl. 07:37.
Citera
2020-01-29, 07:45
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Han måste ju delges innan man kan sätta datum för förhandling, håller han sig undan kan det ju ta år innan han blir delgiven.
Såg honom på Ica i Nacka härom dagen i en Norge reggad merca combi av nyare modell
Citera
2020-02-10, 07:06
Medlem
Någon som vet hur ful-Runar försörjer sig (och sina barn) idag? Har sett i instaflödet att han gett ut en bok med floskler och teckningar samt startat en podd med okänd norska - men det kan väl inte generera några stora pengar, jag menar vem köper en bok av Runar? Och var bor han? Carola har påstått att älste sonen bor varannan vecka hos henne och varannan hos sin pappa precis som när han var omyndig. Hur funkar det om sykopat-Runar bor i Norge och sonen spelar fotboll med Brommapojkarna (igen), tränar han bara med laget varannan vecka? Har han delad vårdnad om sina småsöner? Bor inte de i Sverige med sin mamma? Trynar han på någons soffa i Stockholms trakten för att träffa pojkarna? Lever han som en parasit på sina exfruar? Gick något ryckte här i tråden att han hade någon "hållhake" på Carola är det den han "försörjer" sig på - om ni fattar vad jag menar?
Citera
2020-02-10, 10:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet hur ful-Runar försörjer sig (och sina barn) idag? Har sett i instaflödet att han gett ut en bok med floskler och teckningar samt startat en podd med okänd norska - men det kan väl inte generera några stora pengar, jag menar vem köper en bok av Runar? Och var bor han? Carola har påstått att älste sonen bor varannan vecka hos henne och varannan hos sin pappa precis som när han var omyndig. Hur funkar det om sykopat-Runar bor i Norge och sonen spelar fotboll med Brommapojkarna (igen), tränar han bara med laget varannan vecka? Har han delad vårdnad om sina småsöner? Bor inte de i Sverige med sin mamma? Trynar han på någons soffa i Stockholms trakten för att träffa pojkarna? Lever han som en parasit på sina exfruar? Gick något ryckte här i tråden att han hade någon "hållhake" på Carola är det den han "försörjer" sig på - om ni fattar vad jag menar?

Amadeus är 22 idag och har precis skrivit på för Brommapojkarna. Tvivlar på att han bor med någon av föräldrarna. Dock, enligt Ratsit, bor han ensam i en villa i Saltjö Boo. Allsvenska spelare tjänar i och för sig rätt så bra, men kanske inte Saltis-bra? Är man singel utan barn hyr man väl inte en hel villa? Kan det vara Runar som har något målvaktsupplägg? Jag gissar ändå att Runar kraschar där när han är i Sverige och att Carola ser mellan fingrarna på deras upplägg.
Förresten? Sitter inte Runar inne för ekonomisk brottslighet?
Citera
2020-02-10, 14:45
Medlem
Det påstås av en del i tråden att han ses ibland på Ica Maxi i Nacka med lite flådigare bilar. Hursomhelst så ska han upp i Hovrätten Målnummer B2084-19 kanske innan sommaren.Han påstår att han kommer gå fri. Verkar mer som han är "rökt" Han läser nog vad som här skrivs så jag kan bara önska honom lycka till
Citera
2020-02-10, 14:58
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Såg honom på Ica i Nacka härom dagen i en Norge reggad merca combi av nyare modell

Pastor Runar brukade handla där förut.
(Edit: yes skvaltan)
Andra skriver att han kanske inte blir igenkänd men hans ansikte tar ingen fel på.
Dock är han längre och fetare än normala män samt argare ansiktsuttryck än normalt.
Arga fejset kan ha berott på mitt flinande vid åsynen Riktigt svårt att hålla nere smajlet.
Senast redigerad av FruStormufti 2020-02-10 kl. 15:04. Anledning: Ordföljd
Citera
2020-02-10, 20:57
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Pastor Runar brukade handla där förut.
(Edit: yes skvaltan)
Andra skriver att han kanske inte blir igenkänd men hans ansikte tar ingen fel på.
Dock är han längre och fetare än normala män samt argare ansiktsuttryck än normalt.
Arga fejset kan ha berott på mitt flinande vid åsynen Riktigt svårt att hålla nere smajlet.
Nu var de inte Ica maxi utan Ica Ektorp, han var nog på gymmet i övervåningen
Citera
2020-02-10, 22:16
Medlem
Sögaard ska snacka på en alternativ bokmässa där personer som bland annat ifrågasatt förintelsen också medverkar.

https://www.expressen.se/nyheter/runar-sogaard-talar-pa-alternativ-bokmassa/
Citera
2020-02-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Sögaard ska snacka på en alternativ bokmässa där personer som bland annat ifrågasatt förintelsen också medverkar.

Frågan är vad Carola tycker ?
Citera
2020-02-12, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten

Pluspoäng till honom antar jag, även om han har sysslat med saker man kan ifrågasätta tidigare. Men det relevanta är var han står idag, vilket jag för övrigt ej vet. Tror han knappast står höger om SD iaf, men jag kan givetvis ha fel.
Citera
2020-02-13, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Amadeus är 22 idag och har precis skrivit på för Brommapojkarna. Tvivlar på att han bor med någon av föräldrarna. Dock, enligt Ratsit, bor han ensam i en villa i Saltjö Boo. Allsvenska spelare tjänar i och för sig rätt så bra, men kanske inte Saltis-bra? Är man singel utan barn hyr man väl inte en hel villa? Kan det vara Runar som har något målvaktsupplägg? Jag gissar ändå att Runar kraschar där när han är i Sverige och att Carola ser mellan fingrarna på deras upplägg.
Förresten? Sitter inte Runar inne för ekonomisk brottslighet?

Tack för klargörandet. Som du skriver - det är väl något målvaktsupplägg alt. Amadeus betalar det han kan med sin ersättning från BP och hans morsa skjuter till resten. Säkert är det där ful- Runar sköter sitt umgänge med de yngsta sönerna. Blir spännande att se när målet kommer upp i H-rätten. Tyvärr mal ju rättvisans kvarnar så jävla långsamt.
Att älsta sonen hade en "målvaktsplats" i styrelsen för pappsens bolag (fast han ju spelar i försvaret He He) verkar han ju komma undan med. Runars förklaring till att han skall medverka på den alternativa, höger extremistiska bok/medie mässan låter dock rimliga (men en psykopat kan alltid uttrycka sig väl).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in