Citat:
Ursprungligen postat av
gJg.Bania
Han har inga vänner bland oss som kan svensk gramatik heller....

......"och jag älskar de och respekterar deras beslut."
Skall vara: "och jag älskar DEM och respekterar deras beslut."
Jag tänkte också så först, men så slog det mig att han respekterar ju för fan inte alls deras beslut. Han föraktar dem ju. Men då går ju inte den meningen ihop sig, så jag inväntar en bättre tolkning.
Det slog mig att det faktiskt finns en snubbe i Tierp som har gjort en hostile takeover på deras pingstkyrka och gjort om till en sekt. I den sekten finns en snubbe vars namn jag glömt, men som var någon slags c-kändis ett tag, när han var homosexuell och kämpade för barns rättigheter elller nåt i den stilen. Han flyttade till Tierp och gick med i deras sekt och tro det eller ej men pastorn där bad bort hans homosexualitet på studs. Så nu är han härligt frälst och kan intyga för alla kristna bögar att det går att bota med lite bön. För inte så länge sedan poserade Rune med denne pastor och exbög, så på ett sätt han har ju rätt Rune. Han känner i alla fal en exbög. Och de hatar sossar de med.
Personligen tror jag Gud skiter fullständigt i vad vi gör med våra penisar, han har väl viktigare saker att bry sig om kan jag tänka. Men det är tydligen väldigt viktigt för Rune, av någon anledning...