2026-09-30, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ha ha helt enig! Och Haaland är lillebror och Shrek är pappa till dem alla. Runar skulle inte tveka att ställa sig på alla fyra om Epstein bad honom. Hycklande jävel.

Ja visst, Haaland är det tredje syskonet i denna dysfunktionella syskonskara. RrrrrOooooo!!!
Citera
2026-09-30, 00:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Han har inga vänner bland oss som kan svensk gramatik heller.... ......"och jag älskar de och respekterar deras beslut."
Skall vara: "och jag älskar DEM och respekterar deras beslut."
Jag tänkte också så först, men så slog det mig att han respekterar ju för fan inte alls deras beslut. Han föraktar dem ju. Men då går ju inte den meningen ihop sig, så jag inväntar en bättre tolkning.

Det slog mig att det faktiskt finns en snubbe i Tierp som har gjort en hostile takeover på deras pingstkyrka och gjort om till en sekt. I den sekten finns en snubbe vars namn jag glömt, men som var någon slags c-kändis ett tag, när han var homosexuell och kämpade för barns rättigheter elller nåt i den stilen. Han flyttade till Tierp och gick med i deras sekt och tro det eller ej men pastorn där bad bort hans homosexualitet på studs. Så nu är han härligt frälst och kan intyga för alla kristna bögar att det går att bota med lite bön. För inte så länge sedan poserade Rune med denne pastor och exbög, så på ett sätt han har ju rätt Rune. Han känner i alla fal en exbög. Och de hatar sossar de med.

Personligen tror jag Gud skiter fullständigt i vad vi gör med våra penisar, han har väl viktigare saker att bry sig om kan jag tänka. Men det är tydligen väldigt viktigt för Rune, av någon anledning...
Citera
2026-09-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ha ha helt enig! Och Haaland är lillebror och Shrek är pappa till dem alla. Runar skulle inte tveka att ställa sig på alla fyra om Epstein bad honom. Hycklande jävel.

Fulnars "nya look" är väl bara ett bevis för att frisören Marre Hitti vägrar släppa in norsken i sin (i alla fall förr), trendiga frisörsalong eftersom norsken inte kan betala de tusenlappar det kostar att klippa sig där.
Han får gå till valfri "babbe" på hörnet som tar fram trimmern för 150 spänn.
Citera
2026-09-30, 00:50
Medlem
Citat:
Jag tänkte också så först, men så slog det mig att han respekterar ju för fan inte alls deras beslut. Han föraktar dem ju. Men då går ju inte den meningen ihop sig, så jag inväntar en bättre tolkning.

Det slog mig att det faktiskt finns en snubbe i Tierp som har gjort en hostile takeover på deras pingstkyrka och gjort om till en sekt. I den sekten finns en snubbe vars namn jag glömt, men som var någon slags c-kändis ett tag, när han var homosexuell och kämpade för barns rättigheter elller nåt i den stilen. Han flyttade till Tierp och gick med i deras sekt och tro det eller ej men pastorn där bad bort hans homosexualitet på studs. Så nu är han härligt frälst och kan intyga för alla kristna bögar att det går att bota med lite bön. För inte så länge sedan poserade Rune med denne pastor och exbög, så på ett sätt han har ju rätt Rune. Han känner i alla fal en exbög. Och de hatar sossar de med.

Personligen tror jag Gud skiter fullständigt i vad vi gör med våra penisar, han har väl viktigare saker att bry sig om kan jag tänka. Men det är tydligen väldigt viktigt för Rune, av någon anledning...

Du har rätt, som så ofta. Klart Rune "laddar upp" denne x-homosexuelle på sitt CV. Det där att bögar kan omvändas med förbön är ju en gammal, god, frireligiös gren. Rune har ju predikat det så länge man kan minnas. Jag tror också Gud är nöjd, så länge folk bara älskar varandra. Gör säkert inget om några älskar någon av samma kön. Finns tillräckligt med andra som reproducerar sig.. När någon är så rabiat emot en sak som homosexuallitet brukar det betyda att man är rädd för att man själv är just homosexuell eller någon i ens närhet är det. Rune har kanske känt sig "til trukken" till gossar/andra män. Vore roligt om någon av hans yngsta söner kom ut som gay. Lite som när Glenn Hysen förr "spydde galla" över homosexuella, och hans ena son "kom ut" som gay flera år senare.
Citera
2026-09-30, 00:55
Medlem
Citat:

Nää, Epstein var ju god vän med "Daddy Trump" så det skulle Fulnar säkert inte invända mot.
Citera
2026-09-30, 12:40
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
https://www.expressen.se/noje/runar-sogaard-kritiserar-wijk-och-haggqvist-tragiskt/

Nu är den norske riddaren på bögjakt.

Runar tror nog att allt är bögarnas fel. De konspirerar överallt! Som att det inte blev en långfilm om honom. Den kvinnliga producenten som köpte rättigheterna till hans självbiografi ”Gud gav oss tio bud – jag har brutit mot nio av dem” lever till exempel med en kvinna.

Gissningsvis fick Runar halverad boendeyta för 45 veckor sedan när ytterligare en hyresgäst flyttande in i villan som han hyr rum i. Kan det vara bögarnas fel att han får dela toalett och pentry med en pensionär? Ja, hans kvinnliga hyresvärd gick ju Pride-tåget under parollen "Stolta föräldrar till hbtqi-barn"...
Citera
2026-09-30, 13:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Runar tror nog att allt är bögarnas fel. De konspirerar överallt! Som att det inte blev en långfilm om honom. Den kvinnliga producenten som köpte rättigheterna till hans självbiografi ”Gud gav oss tio bud – jag har brutit mot nio av dem” lever till exempel med en kvinna.

Gissningsvis fick Runar halverad boendeyta för 45 veckor sedan när ytterligare en hyresgäst flyttande in i villan som han hyr rum i. Kan det vara bögarnas fel att han får dela toalett och pentry med en pensionär? Ja, hans kvinnliga hyresvärd gick ju Pride-tåget under parollen "Stolta föräldrar till hbtqi-barn"...
Där är Runar och Carola lite lika faktiskt. Rune säger ju rakt ut till de bögar han träffar att han inte har något problem med dem. Men så fort de vänt sig om så är han där och hatar bögar. Men men, han känner ju inte längre några så... Carola är mer att hon verkligen känner och umgås med mängder av alla möjligt bokstavskombinationer. Det ingår liksom i Mellokulturen. Jag är säker på att hon älskar alla lika mycket, men när det kommer till tro och tyckande går hennes hjärna sönder. Hon vill tro på båda, stå på bägge sidor, så istället säger hon inget utan går därifrån. Men om någon tvingar henne att ta ställning (som nu på bokmässan) så ställer hon upp på bögsidan. Det var det som gjorde Rune så arg.

Den här Wiihk (stavning?) känner jag till. Hade lite att göra med hans pappa för många år sedan. Han är tydligen pastor nu. Man kan bara föreställa sig vad han och sonen kämpat med i snart 20 år. Först fram till en nivå där både pappa och son kunde komma överens om att sonen verkligen var bög och att det inte gick att be bort. Sedan när han som kristen homosexuell blev utfryst från sin egen församling och hade svårt att hitta en ny. Till han hittade en ny församling som accepterade honom. Vilket Runar inte kunde acceptera. Han skulle bort. Och nu har han skrivit en bok om sin 20-åriga kamp mot sig själv och mot sin omgivning. Vilket jävla trauma. Och så kommer Rune och spottar honom i ansiktet. Medan Carola kommer och ger honom en varm kram. Då kommer Rune och spottar Carola i ansiktet också. Vilket härligt kristet föredöme den mannen inte är. Vi vet ju vem som kommer att brinna till slut.
Citera
Igår, 16:02
Medlem
Magictrixs avatar
Idag har Runar blivit uppmärksammad på att det är Frimurarnas fel. Någon har skrivit till honom att hen blivit dömd för att fyra personer i rätten var frimurare. Rune skriver att det han blivit dömd för (ekonomisk brottslighet) hade han inte gjort. Men det hade han. Han har bara glömt det. Men det är alltså Frimurarnas fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in