2026-09-29, 00:17
Medlem
Oelbacks avatar
Alla sexfingrade unga tjejers favoritgubbe gästade Alex Schulmans och Sigge Eklunds podd ”Mardrömsgästen” (säsong 3) under måndagen.

Uppenbarligen tyckte Runar att inspelningen gick väldigt bra av den glada minen att döma. Så förträffligt att han kände sig tvungen att citera sig själv: ”Om man träffar mig, så är det väldigt svårt att inte tycka om mig”.

Det är oklart när programmet ska sändas.

https://postimg.cc/bsxTGQ0P
Senast redigerad av Oelback 2026-09-29 kl. 00:35.
Citera
2026-09-29, 00:25
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Alla sexfingrade unga tjejers favoritgubbe gästade Alex Schulmans och Sigge Eklunds podd ”Mardrömsgästen” (säsong 3) idag.

Uppenbarligen tyckte Runar att inspelningen gick väldigt bra av den glada minen att döma. Så förträffligt att han kände sig tvungen att citera sig själv: ”Om man träffar mig, så är det väldigt svårt att inte tycka om mig”.

Haha! Kul att han fortsätter tro på sig själv!
Vid 60 års ålder kanske det är dags att börja kolla om det mamma säger stämmer?
Senast redigerad av osnuten 2026-09-29 kl. 00:40.
Citera
2026-09-29, 10:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Haha! Kul att han fortsätter tro på sig själv!
Vid 60 års ålder kanske det är dags att börja kolla om det mamma säger stämmer?
Oj, jag försökte förstå varför han hade klippt in sig själv mellan Sigge o Alex. Trodde det var något utslag av sjuk humor. Men nu förstår jag bättre.
Jag har dessvärre hört honom säga exakt det där citatet vid ett flertal tillfällen. Sanningen är ju att de han träffar första gången är artiga och ler och säger något vänligt. Rune kan inte konvertera det utan tar det som en social intäkt. De som träffar honom flera gånger går däremot omvägar för att slippa hälsa. Om det han säger hade varit sant skulle han ha haft hur mycket kompisar som helst. Han har absolut ingen. Inte ens Paolo Cancelled Roberto ringer honom. Det är Rune som ringer Paolo. Inte för att hänga som polare, utan för att få mat billigt.
Citera
2026-09-29, 14:57
Medlem
Nu verkar det som Carola blockat Runar på insta. Han förstår inte att sätta gränser är inte samma sak som att inte förlåta.
Citera
2026-09-29, 21:28
Medlem
GastonLeMans avatar
https://www.expressen.se/noje/runar-sogaard-kritiserar-wijk-och-haggqvist-tragiskt/

Nu är den norske riddaren på bögjakt.
Svamlar om att ”folk” förvanskar bibelns budskap.
Som om han skulle följa det budskapet.
Han borde gå en självinsiktskurs, helt ärligt.
Hur är det möjligt att ljuga och lura sig själv så grundligt?

Jag ber aldrig, men gör ett undantag för hans barn.
Hoppas deras slöjdlärare hjälper dom att tråckla ihop en gigantisk skämskudde.
Citera
2026-09-29, 23:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
https://www.expressen.se/noje/runar-sogaard-kritiserar-wijk-och-haggqvist-tragiskt/

Nu är den norske riddaren på bögjakt.
Svamlar om att ”folk” förvanskar bibelns budskap.
Som om han skulle följa det budskapet.
Han borde gå en självinsiktskurs, helt ärligt.
Hur är det möjligt att ljuga och lura sig själv så grundligt?

Jag ber aldrig, men gör ett undantag för hans barn.
Hoppas deras slöjdlärare hjälper dom att tråckla ihop en gigantisk skämskudde.
”Jag har många homosexuella vänner och jag älskar de och respekterar deras beslut!” skriver han i ett sms till Expressen."
Runar har inga homosexuella vänner. Inga alls. Tveksamt om han har några heterosexuella vänner heller.
Citera
2026-09-29, 23:36
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Runar har inga homosexuella vänner.

Rånar har inga bögvänner.
Om så vore, skulle garanterat ingen av dom vilja misstänkas för att gnugga honom i avgasröret.
Citera
2026-09-29, 23:55
Medlem
Alonens avatar
Citat:
”Jag har många homosexuella vänner och jag älskar de och respekterar deras beslut!” skriver han i ett sms till Expressen."
Runar har inga homosexuella vänner. Inga alls. Tveksamt om han har några heterosexuella vänner heller.

Nu är Fulnar jävlar helt desperat… på att få uppmärksamhet‼️ Han kastar hysteriskt stenar åt alla håll - trots att han själv sitter i glashus.

Hur fan kan Fulnar sjunka så lågt, han gapar och skriker om saker som som han tycker andra ska fixa, men som han själv inte fixar.

Otroligt pinsamt, Fulnar borde bara hålla sin käft‼️
Citera
2026-09-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Alla sexfingrade unga tjejers favoritgubbe gästade Alex Schulmans och Sigge Eklunds podd ”Mardrömsgästen” (säsong 3) under måndagen.

Uuuh, hur F*N ser han ut!!!???
Ser ni vem han liknar? "Hennes kn*ull*ga Höghet, drottning "Mette-Marius". Är detta beviset på att alla norrbaggar är inavlade? Har sett likheten tidigare, men denna bilden avgjorde det. Håkun Magnus "wt drottning och Fulnar Snörgaard är syskon.
Citera
2026-09-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Soc kan vi nog utesluta, då de säkert ställer krav på att han ska söka jobb.

Ja, helt säkert. Den enda kontakt norsken har haft med soc. har gällt striden om vårdnaden av hans yngsta söner (om man nu räknar Amadeus som hans son).
Citera
2026-09-30, 00:23
Medlem
Citat:

Han har inga vänner bland oss som kan svensk gramatik heller.... ......"och jag älskar de och respekterar deras beslut."
Skall vara: "och jag älskar DEM och respekterar deras beslut."
Citera
2026-09-30, 00:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Uuuh, hur F*N ser han ut!!!???
Ser ni vem han liknar? "Hennes kn*ull*ga Höghet, drottning "Mette-Marius". Är detta beviset på att alla norrbaggar är inavlade? Har sett likheten tidigare, men denna bilden avgjorde det. Håkun Magnus "wt drottning och Fulnar Snörgaard är syskon.
Ha ha helt enig! Och Haaland är lillebror och Shrek är pappa till dem alla. Runar skulle inte tveka att ställa sig på alla fyra om Epstein bad honom. Hycklande jävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in