Igår, 16:38
Medlem
Alonens avatar
Stämma Carola…❓

Vad blev det av med ”toppjobbet i FN”❓

Vad blev det av med ”Riksdagsplats 2026” - utan att ens vara Svensk medborgare❓

Hur gick det med stämningen av GW❓

Hur har det gått med ”alla resor till USA för att hälsa på Amadeus” ett USA Fulnar inte ens kommer in i❓Biljettpengar❓

Och alla Fulnars övriga ”projekt”…

Nä, jag tror… inte det blir någonting av det här heller, advokaten vill väl oxå ha betalt…
Senast redigerad av Alonen Igår kl. 16:45.
Citera
Igår, 16:48
Medlem
448s avatar
Var inte nån flashbackare som skulle börja sälja t-shirtar o hoddies med bilden från öv kametan vid bankomaten nör Runar flinar ärligt 😅
Citera
Igår, 16:52
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
FÖRTAL!!!!
Stackars runkar!
https://www.expressen.se/noje/runar-overvager-rattsliga-atgarder-mot-carola-efter-boken/

Han ser ut som en uteliggare med alkoholproblem i bilden pä Expressen.

Förtal? Dra den om rödluvan ...
Citera
Igår, 17:23
Medlem
Magictrixs avatar
Jag vet inte hur många inlägg Runar har gjort på Insta där han nämner att han omnämns "146" gånger i Carolas bok. Runar har fortfarande inte läst boken. Han har väl inte råd att köpa den? Istället tvingar han nu sin advokat Mark att läsa boken för att se om där kan finnas några kronor att tjäna.

Nu vet inte jag hur tjock boken är och jag har inte läst den heller. Men hara man varit gift och har barn ihop känns 146 omnämnanden inte direkt mycket. Och jag tvivlar starkt att Carola smutskastar honom alla de 146 gånger hon nämner hans namn. Och det vet inte Runar heller. Han bara förutsätter att hon smutskastar honom.

"Jag skulle åka ett ärende och Runar sa att han kunde ta hand om Amadeus." Ett exempel där Runar nämns. Men det förstår han nog inte själv.

Det sorgliga är att Carola har skrivit en bok om sitt liv. Ett sorgligt kapitel är hennes giftermål med Runar. De har nu varit skilda i 20 år eller nåt. Det kan knappast vara en nyhet för Runar, som dessutom blivit dumpad från två äktenskap. Carola har själv sagt om boken att hon har behållit det mesta om Runar för sig själv, för hon orkar inte bråka med honom. Men Runar, han får det till att boken handlar om honom. En psykopat kan aldrig göra fel, enligt dem själva. Runar gör allt fel, hela tiden. Men kan aldrig erkänna något. Som en liten pojke i sandlådan som tappat sin spade.
Citera
Igår, 17:36
Medlem
Kämpendahls avatar
Det som förvånar är att Runar har råd med advokat. Mark Safaryan borde knappast jobba gratis och jag skulle bli förvånad om Runar drar in några pengar, i vart fall på laglig väg. Det kan inte vara många som fortfarande lånar ut pengar till Runar.
Citera
Igår, 17:45
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Det som förvånar är att Runar har råd med advokat. Mark Safaryan borde knappast jobba gratis och jag skulle bli förvånad om Runar drar in några pengar, i vart fall på laglig väg. Det kan inte vara många som fortfarande lånar ut pengar till Runar.

Ja, å sen skall Carolas bok inhandlas - för vems pengar❓

Å sen skall Mark Safaryan ta sig tiden att läsa boken… och agera utifrån det… + Marks arvode för detta.

Detta kommer inte att hända…
Citera
Igår, 18:06
Medlem
FjodorBajkalsjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Förtal? Dra den om rödluvan ...
Han försöker väl skrämma sig till någon sorts uppgörelse som innebär att han får en slant. Ett etablerat bokförlag som Forum kan nog hantera det utan att behöva betala eller bli dömda.
Citera
Igår, 19:25
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Stämma Carola…❓

Vad blev det av med ”toppjobbet i FN”❓

Vad blev det av med ”Riksdagsplats 2026” - utan att ens vara Svensk medborgare❓

Hur gick det med stämningen av GW❓

Hur har det gått med ”alla resor till USA för att hälsa på Amadeus” ett USA Fulnar inte ens kommer in i❓Biljettpengar❓

Och alla Fulnars övriga ”projekt”…

Nä, jag tror… inte det blir någonting av det här heller, advokaten vill väl oxå ha betalt…

Om Runar skriver eller talar är det bara en sak du alltid kan lita på:

Han ljuger. Alltid.
Citera
Igår, 21:21
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Om Runar skriver eller talar är det bara en sak du alltid kan lita på:

Han ljuger. Alltid.

Japp. Alltid. Ljög senast idag om att en journalist skulle ha sagt följande till honom:

”Jag trodde det kristna budskapet handlade om förlåtelse, men Carola nämner och anklagar dig 146 gånger i sin bok idag”.

Hade Carola verkligen framfört 146 anklagelser skulle kvällstidningarna ha frossat i det. Kanske lagt ut heeela listan.

Men, som Runar själv har uttryckt det: ”Lögner sprids oftast av fega as eller hycklande kräk.”
Citera
Igår, 21:27
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Japp. Alltid. Ljög senast idag om att en journalist skulle ha sagt följande till honom:

”Jag trodde det kristna budskapet handlade om förlåtelse, men Carola nämner och anklagar dig 146 gånger i sin bok idag”.

Hade Carola verkligen framfört 146 anklagelser skulle kvällstidningarna ha frossat i det. Kanske lagt ut heeela listan.

Men, som Runar själv har uttryckt det: ”Lögner sprids oftast av fega as eller hycklande kräk.
Det fetade
Det va nog det mest själv-insiktsfulla den mannen sagt!
Citera
Idag, 00:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback

Men, som Runar själv har uttryckt det: ”Lögner sprids oftast av fega as eller hycklande kräk.”
Fantastiskt citat faktiskt. Vi tar det en gång till: "Jag trodde det kristna budskapet handlade om förlåtelse, men Carola nämner och anklagar dig 146 gånger i sin bok idag”. Och så bryter vi ner påståendet.
”Jag trodde det kristna budskapet handlade om förlåtelse" Trodde journalisten det? Det skulle möjligen vara en prao-elev på tidningen Dagen som ställde den frågan. Ingen journalist ställer en så ledande fråga som dessutom bekräftar Runar. Så var lugn för att Runar ljuger. Igen.

"men Carola nämner och anklagar dig 146 gånger i sin bok idag”.
Påståendet kommer från en skvallerjournalist som hade fått förhandsläsa ett exemplar av boken. Och hen skriver faktiskt att trots att Carola inte ville ta upp så mycket om Runar så omnämns han inte mindre än 146 gånger. Vilket kanske inte egentligen är så mycket med tanke på att de var gifta i tio år och hade Amadeus tills han fyllde 18. Det betyder INTE att hon har smutskastat honom 146 gånger. Något Carola var tydlig med att hon inte var ute efter, men att det fanns händelser som satt spår i henne. Men det var inte 146 händelser. (Det var säkert tio gånger fler incidenter, men hon orkade inte ta den bajskorven.)
Så då återstår en fråga kring denne skvallerjournalist. Har hon verkligen läst boken och räknat hur många gånger Runar nämndes? Eller... har hon inte alls fått boken utan kommit över en digital piratkopia på en minnessticka? Sedan har hon sökt i texten på Runar. Det verkar nästan så va? Och det är i alla fall inte hon som ringt och frågat Runar vad kristendom är. Det är det nämligen ingen som har gjort. Runar har hittat på den här retoriska frågan själv för att han är en feg och äcklig bajskorv.
Citera
Idag, 00:11
Medlem
riskybizzys avatar
Skrämmande att hänga ut på detta sättet. Sluta! Runar är inte dömd för detta!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in