2025-07-11, 17:21
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Enligt sin insta-story har han blivit utsatt för hackning och en ai-bot sista tiden, trots det väljer han glädjen, som den livscoach han är.

Är det månne nya skumraskaffärer på gång - som Runar sedan ska skylla på att han blivit hackad och att en ai-bot utgett sig för att vara honom?
Citera
2025-07-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Är det månne nya skumraskaffärer på gång - som Runar sedan ska skylla på att han blivit hackad och att en ai-bot utgett sig för att vara honom?
Det va lite min tanke också. Eller en exit för honom när det gäller AI-Lena.
Senast redigerad av Berraperra1975 2025-07-11 kl. 17:43.
Citera
2025-07-11, 18:59
Medlem
Det är med största sannolikhet Exit Lena vi ser uppladdningen inför. Även Runar måste inse att detta aldrig lyfte som tänkt. Inom kort går han ut med att han har en flickvän (ev som det just tagit slut med, men hennes id måste hemlighållas). Till sin förfäran har han noterat att han hackats av S/alt. medger att han skapat AI Lena för att skydda sin verkliga flickväns identitet.
Citera
2025-07-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torulv
Det är med största sannolikhet Exit Lena vi ser uppladdningen inför. Även Runar måste inse att detta aldrig lyfte som tänkt. Inom kort går han ut med att han har en flickvän (ev som det just tagit slut med, men hennes id måste hemlighållas). Till sin förfäran har han noterat att han hackats av S/alt. medger att han skapat AI Lena för att skydda sin verkliga flickväns identitet.
Det är nog ingen dålig gissning. Ser nu precis att Runar har tömt allt på AI-Lenas Facebook.
Citera
2025-07-11, 19:44
Medlem
Någon som vet hur det går för honom med samarbetet med En arg blatte talar?
Citera
2025-07-11, 19:55
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det va lite min tanke också. Eller en exit för honom när det gäller AI-Lena.
Tråkigt att internet inte glömmer, spår efter varje steg som tas finns tidstämplar på.
Så nästa bravads tidstämpel kommer gå hand i hand.

Satan vad han tycker han är en smart och vass bluffmakare som försöker slingra sig ur detta och vända på steken.

Ser framför mig hur hyresvärden utanför vid grillen , ser hur det ryker ur uthyrningsrummets fönster , där en hjärna tänker så det osar.
Citera
2025-07-12, 14:03
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Någon som vet hur det går för honom med samarbetet med En arg blatte talar?
Måste ju varit en lögn från första början. Samarbetet avslutas väl inte bara för att hamnat på sjukhus en vecka.

Har "en arg blatte" kommenterat Runar något.
Citera
2025-07-12, 17:05
Medlem
Citat:

Har fått en vänförfrågan från AI-lLena 😅. Har några gemensamma vänner med Runar, men inte med honom själv. Hon/han skickade en vinkande hand till mig 🤣
Citera
2025-07-12, 17:08
Medlem
Inbjuden i finrummet, hoppa på! 😄

Citat:
Ursprungligen postat av HippHopp888
Har fått en vänförfrågan från AI-lLena 😅. Har några gemensamma vänner med Runar, men inte med honom själv. Hon/han skickade en vinkande hand till mig 🤣
Citera
2025-07-12, 17:09
Medlem
Citat:
Inbjuden i finrummet, hoppa på! 😄

YES ! Jag tackade allt ja 😁
Citera
2025-07-12, 17:41
Medlem
Citat:
YES ! Jag tackade allt ja 😁

Och personen ifråga läser alltså här...Så fort jag skrivit här fick jag en fråga om det var jag som skrivit här 🤣
Citera
2025-07-12, 19:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Och personen ifråga läser alltså här...Så fort jag skrivit här fick jag en fråga om det var jag som skrivit här 🤣
Så nu vet han vem du är. Har han ringt och hotat dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in