2025-06-28, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kanske 60-årskris? Kanske Lena gjort slut igen? Kanske han blivit uppsagd från lägenheten?
Såg att Lena precis lagt upp en ny AI-bild på ”sig själv”. Men märkligt hur han drar runt allting utan att arbeta och enbart genom att leka framför datorn.
Citera
2025-06-28, 22:17
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Runkar skriver idag på Insta att den senaste veckan varit väldigt svår (eller om det var mörk?). Men hoppet är som sagt det sista som överger honom, så han väljer ljuset och glaset är halvfullt. Är han ledsen för att Amadeus gift sig med hans favoritonaniprojekt eller har det hänt något annat? Bröllopet borde ju rimligen vara ett av hans livs ljusaste ögonblick. Någon som vet vad som hänt, eller tror ni han bara törstar efter uppmärksamhet?
Han var väl inte bjuden på Albans fest?
Citera
2025-06-28, 22:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Han var väl inte bjuden på Albans fest?
Han tackat för gratulationerna genom att lägga ut en strandbild där han poserar med någon som påminner om Magda Graafs ex Lou Marti. Men jag är osäker om det är han. Loui har å andra sidan lagt ut en midsommarhälaning ihop med Alban, från hans fest. Så det är kanske en gammal bild ändå. Så ingen ska tro han firade ensam?
Citera
2025-06-28, 22:46
Medlem
Alonens avatar
Jag vet fan inte hur 58-åringen försörjer sig, men jag TROR…

…att han tigger ifrån alla håll och kanter. Lite från ma-pa i Norge, någon allmosa ifrån Amadeus, lite Swish från några beundrare, existens-minimum ifrån Soc… Han skyr sannolikt inga medel.

Jag vet som sagt inte, men jag tror och utgår ifrån att han mjölkar allt och alla för att kunna drifta sig.
Citera
2025-06-28, 22:47
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Det ligger ju nära till hans att tro att han är vräkt från källarlägenheten. Om Runar betett sig som vanligt har han bett om uppskov med hyran x antal månader med löfte om snabb återbetalning "när jätteaffären är i hamn" och nu inser hyresvärden att han är blåst på pengarna. Min gissning så god som någon är att Runar är hemlös fr.o.m. 1 juli
Citera
2025-06-28, 22:56
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det ligger ju nära till hans att tro att han är vräkt från källarlägenheten. Om Runar betett sig som vanligt har han bett om uppskov med hyran x antal månader med löfte om snabb återbetalning "när jätteaffären är i hamn" och nu inser hyresvärden att han är blåst på pengarna. Min gissning så god som någon är att Runar är hemlös fr.o.m. 1 juli

Ja du… med tanke på Fulnars vana, (ovana?) att aldrig betala för någonting öht, så ligger det väl nära tillhands att det strular med hyrorna oxå. Måhända åker han ut ifrån boendet nu, blir spännande i så fall att höra förklaringen från Fulnar….
Citera
2025-06-28, 22:57
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Han tackat för gratulationerna genom att lägga ut en strandbild där han poserar med någon som påminner om Magda Graafs ex Lou Marti. Men jag är osäker om det är han. Loui har å andra sidan lagt ut en midsommarhälaning ihop med Alban, från hans fest. Så det är kanske en gammal bild ändå. Så ingen ska tro han firade ensam?
Menade att det är därför han är nere.
Citera
2025-06-28, 23:02
Medlem
Citat:
Tror inte det är Lou Marti för han har en massa tatueringar på händerna. Och det har inte den dvärgen runar poserar med.
Citera
2025-06-28, 23:53
Avslutad
Jag har hört av en som jobbar på S:t Görans att han var inlagd för stroke. Kanske han har några sviter av det?
Citera
2025-06-29, 00:05
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coco.noco
Jag har hört av en som jobbar på S:t Görans att han var inlagd för stroke. Kanske han har några sviter av det?

Ja, mer sannolikt än att han var inlagd för mytomani, storhetsvansinne eller psykopati. Men du, säg till den som sa detta på St Göran att det är sekretess på sådana uppgifter vilket vederbörande mycket väl vet. Det är inget man får berätta för någon.
Citera
2025-06-29, 13:10
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:

Dessvärre ger inte metadatan svar på det, utan skapar snarare fler frågetecken.

Enligt den är bilden från 20 mars 2018, kvart över nio på morgonen. Och det kan ju inte stämma. För inte går man runt barfota på en svensk sandstrand vid den tidpunkten på året.

Datan kan ha manipulerats, fotografen kan ha struntat i att ställa in korrekt tid eller också är bilden tagen i en helt annan tidszon. Det enda som nog stämmer är att bilden inte är ifrån Runars födelsedag i veckan.

2018:03:20 09:14:29
Senast redigerad av Oelback 2025-06-29 kl. 13:14.
Citera
2025-06-29, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Dessvärre ger inte metadatan svar på det, utan skapar snarare fler frågetecken.

Enligt den är bilden från 20 mars 2018, kvart över nio på morgonen. Och det kan ju inte stämma. För inte går man runt barfota på en svensk sandstrand vid den tidpunkten på året.

Datan kan ha manipulerats, fotografen kan ha struntat i att ställa in korrekt tid eller också är bilden tagen i en helt annan tidszon. Det enda som nog stämmer är att bilden inte är ifrån Runars födelsedag i veckan.

2018:03:20 09:14:29

Hahah!! Jag dör….. Idioten Rånar har ett sånt bekräftelse behov att han bara måste lägga ut en bild och ” tacka för alla överväldigande gratulationer” på hans födelsedag med någon gammal kompis!!! Rånar har ju inga vänner kvar! Rånar får inte längre vara med! Rånar är bara skamligt förljugen och ljuga är fult!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in