2025-05-10, 09:12
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Illustrerat med en 30 år gammal bild på Rune...

Hahahahaha det är så pinsamt så det gör ont
Citera
2025-05-10, 11:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Hahahahaha det är så pinsamt så det gör ont
Runkar är typ 25 år ǎldre än “blatten”. Han vill inte veta om det tror jag.
Citera
2025-05-10, 19:47
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Runkar är typ 25 år ǎldre än “blatten”. Han vill inte veta om det tror jag.

Har fixat till reklambilden så den känns mer aktuell:

https://postimg.cc/CZZ3gHBM
Citera
2025-05-10, 19:53
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Har fixat till reklambilden så den känns mer aktuell:

https://postimg.cc/CZZ3gHBM

Hahahahaha! Snyggt!
Citera
2025-05-11, 20:26
Medlem
Magictrixs avatar
En vän i tråden hittade AI-Lena på ridtur. Men då hette hon inte Lena utan Kat*rina Van*va och är en modell på riktigt, som gillar att rida på fritiden. Den uppmärksamma betraktaren kanske lägger märke till att Runkar stulit ett par detaljer från originalet och lagt till åt sin egen flickvän. Jag ska naturligtvis fråga K om hon känner Runkar. Hon kanske vill ha ett modellarvode? Det är väl det modeller gör? Visar upp sig på bild mot betalning...

https://postimg.cc/BtPHwzSQ

PS Bilden till vänster är Runkars AI-Lena och originalet är till höger.
Citera
2025-05-11, 20:42
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
En vän i tråden hittade AI-Lena på ridtur. Men då hette hon inte Lena utan Kat*rina Van*va och är en modell på riktigt, som gillar att rida på fritiden. Den uppmärksamma betraktaren kanske lägger märke till att Runkar stulit ett par detaljer från originalet och lagt till åt sin egen flickvän. Jag ska naturligtvis fråga K om hon känner Runkar. Hon kanske vill ha ett modellarvode? Det är väl det modeller gör? Visar upp sig på bild mot betalning...

Tack! Runar är så fruktansvärt korkad när han inte fattar hur enkelt det är att kolla upp dessa bilder. Såg en annan bild på AI-Lena där hon har världens längsta fingrar. Om du läser Runar: att du är en pajas vet alla men tänk på dina barn. Så fruktansvärt pinsamt att ha en pappa med låtsasflickvän. Eller pinsamt är fel ord. Det är sjukt.
Citera
2025-05-11, 20:48
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:

Haha, tänk att det hände igen! Trots att den självutnämnde "sanningspredikanten", samma dag som inlägget lades ut, förkunnade ”Dagens val; Väljer du lögnerna eller sanningen…?”.

Runar själv valde lögnerna. Igen!
Citera
2025-05-11, 20:57
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Underbart ”gräv” man baxnar! Undra hur länge det tar innan Fulnar… eeh… ”Lena” tar bort bilden ifrån fejjan…

Detta tilltaget säger ju en hel del om Fulnars begåvning…
Citera
2025-05-11, 21:34
Medlem
TröttSvensks avatar
Stal länken i MZ tråden men jag skulle säga att alla 12 punkterna är på pricken Fulnar.
https://www.aconsciousrethink.com/35085/12-things-narcissists-do-when-theyre-alone-and-no-ones-watching/
Citera
2025-05-11, 22:46
Medlem
Tror aldrig det går att förstå hur jävla mycket skada o helvete Runar bara genom sin blotta existens har gett sina barn… till o med i vuxen ålder väljer Amadeus som typ ensam i Allsvenskan att inte ha sitt efternamn på ryggen längre utan sitt förnamn…. Allt för att inte kopplas ihop med sitt helvete till dnasponsor.
Citera
2025-05-12, 11:36
Medlem
Runar skriver att han har drabbats av någon allvarlig skada/sjukdom (stroke?). Se Facebook.
Kopierat:
ISTÄLLET FÖR AIRTIME BLEV DET AMBULANS, OCH ISTÄLLET FÖR PODCAST BLEV DET PROVTAGNINGAR RÖNTGEN
När jag var liten var det en barndomsdröm.
Som vuxen, visade det sig bli en mardröm.
Helgens planerade inspelning och uppstart av podcasten "Den Arga Blatten och Den Glada Norrbaggen" samt min nya YouTube kanal, gick inte riktigt så som jag hade planerat.
Morgonpasset på gymmet "Orkanen"slutade i
dramatik, sirener och blåljus.
Tack vare fantastiskt personal så fick jag adekvat hjälp på plats.
Nu är det bara Guds kraft och helande som behövs för återhämtning och rehabilitering under ledning
av beundransvärd personal här på sjukhuset.
Tacksam för alla era goda tankar och förböner fram tills jag kan börja gå igen, och återfå mina normala kroppsfunktioner.
Men hjärtat och huvudet är för det mesta intakt (även fast vissa av er har olika åsikter om det som finns där... ).😆
Så skrivandet fortsätter även fast det kanske går något långsammare här i början.
Men min nästa nya artikel är redan under arbete. (Finns mycket tid att använda i en sjukhussäng ska ni veta..)
Citera
2025-05-12, 12:34
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av besj
Runar skriver att han har drabbats av någon allvarlig skada/sjukdom (stroke?). Se Facebook.
Kopierat:
ISTÄLLET FÖR AIRTIME BLEV DET AMBULANS, OCH ISTÄLLET FÖR PODCAST BLEV DET PROVTAGNINGAR RÖNTGEN
När jag var liten var det en barndomsdröm.
Som vuxen, visade det sig bli en mardröm.
Helgens planerade inspelning och uppstart av podcasten "Den Arga Blatten och Den Glada Norrbaggen" samt min nya YouTube kanal, gick inte riktigt så som jag hade planerat.
Morgonpasset på gymmet "Orkanen"slutade i
dramatik, sirener och blåljus.
Tack vare fantastiskt personal så fick jag adekvat hjälp på plats.
Nu är det bara Guds kraft och helande som behövs för återhämtning och rehabilitering under ledning
av beundransvärd personal här på sjukhuset.
Tacksam för alla era goda tankar och förböner fram tills jag kan börja gå igen, och återfå mina normala kroppsfunktioner.
Men hjärtat och huvudet är för det mesta intakt (även fast vissa av er har olika åsikter om det som finns där... ).😆
Så skrivandet fortsätter även fast det kanske går något långsammare här i början.
Men min nästa nya artikel är redan under arbete. (Finns mycket tid att använda i en sjukhussäng ska ni veta..)

Låter onekligen lite dramatiskt, men Runar är uppenbarligen inte sjukare än att han kan sitta och göra bildkollage till sin Facebooksida (där han bl a letat upp pressbild på ambulans) och – inte minst – radera AI-Lenas samtliga inlägg efter att en ny bildstöld uppdagats här.

Påpassligt nog hände detta inför ”helgens planerade inspelning och uppstart av podcasten "Den Arga Blatten och Den Glada Norrbaggen" samt min nya YouTube kanal”.

Det leder osökt tankarna till förra gången som Runar, enligt egen utsago, hamnade på akuten. Det var i samband med att han skulle gästtala hos pappa Franks församling. Kanske tyckte Runar att det var bättre att låtsas vara sjuk än att erkänna att han inte hade råd att ta sig till Oslo… Nu kan jag inte låta bli att fundera på om det inte att finns andra bakomliggande orsaker till det akuta hälsoproblemet.
Senast redigerad av Oelback 2025-05-12 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in