Citat:
Ursprungligen postat av
besj
Runar skriver att han har drabbats av någon allvarlig skada/sjukdom (stroke?). Se Facebook.
Kopierat:
ISTÄLLET FÖR AIRTIME BLEV DET AMBULANS, OCH ISTÄLLET FÖR PODCAST BLEV DET PROVTAGNINGAR RÖNTGEN
När jag var liten var det en barndomsdröm.
Som vuxen, visade det sig bli en mardröm.
Helgens planerade inspelning och uppstart av podcasten "Den Arga Blatten och Den Glada Norrbaggen" samt min nya YouTube kanal, gick inte riktigt så som jag hade planerat.
Morgonpasset på gymmet "Orkanen"slutade i
dramatik, sirener och blåljus.
Tack vare fantastiskt personal så fick jag adekvat hjälp på plats.
Nu är det bara Guds kraft och helande som behövs för återhämtning och rehabilitering under ledning
av beundransvärd personal här på sjukhuset.
Tacksam för alla era goda tankar och förböner fram tills jag kan börja gå igen, och återfå mina normala kroppsfunktioner.
Men hjärtat och huvudet är för det mesta intakt (även fast vissa av er har olika åsikter om det som finns där... ).😆
Så skrivandet fortsätter även fast det kanske går något långsammare här i början.
Men min nästa nya artikel är redan under arbete. (Finns mycket tid att använda i en sjukhussäng ska ni veta..)
Låter onekligen lite dramatiskt, men Runar är uppenbarligen inte sjukare än att han kan sitta och göra bildkollage till sin Facebooksida (där han bl a letat upp pressbild på ambulans) och – inte minst – radera AI-Lenas samtliga inlägg efter att en ny bildstöld uppdagats här.
Påpassligt nog hände detta inför ”helgens planerade inspelning och uppstart av podcasten "Den Arga Blatten och Den Glada Norrbaggen" samt min nya YouTube kanal”.
Det leder osökt tankarna till förra gången som Runar, enligt egen utsago, hamnade på akuten. Det var i samband med att han skulle gästtala hos pappa Franks församling. Kanske tyckte Runar att det var bättre att låtsas vara sjuk än att erkänna att han inte hade råd att ta sig till Oslo… Nu kan jag inte låta bli att fundera på om det inte att finns andra bakomliggande orsaker till det akuta hälsoproblemet.