2025-05-06, 16:58
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Så sent som igår hade Svea Hovrätt ännu inte bestämt datum för rättegång.
Och så ska det väl valsas ända upp till högsta domstolen för prövningstillstånd, så det kan nog dröja innan dom vinner laga kraft
Citera
2025-05-07, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Och så ska det väl valsas ända upp till högsta domstolen för prövningstillstånd, så det kan nog dröja innan dom vinner laga kraft
Jepp. I bästa fall inom ett år.
Citera
2025-05-09, 12:25
Avslutad
https://i.imgur.com/Mcv7l1E.jpeg
Citera
2025-05-09, 13:21
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coco.noco
Hehe, ja två 'frispråkiga profiler' Arga Blatten och Runar Sögaard möts live om yttrandefrihet, kulturkrockar och Sveriges framtid och västvärldens riktning.

Blatten ar invandrar-hatar och Runar om moral, kristna värderingar

Storytel
Frihetsnytt.se
Riks.se
Citera
2025-05-09, 13:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Så det blev en podd med den arga blatten. Det är rätt förvånande. Vedad Odobasic står för precis tvärtemot vad Runkar tror att han tycker. Jag vet inte om Vedad officiellt tagit avstånd från Trump, men hans åsikter i övrigt är ju klart liberala. Det enda jag kan se som knyter dem samman är att de kallar sig kristna. Men där Runkar är en så kallade karismatisk tokkristen är Vedad som sagt skönt avslappnad och likna mer en statskyrklig person. Och de ska alltså köra live?

Runkar går ut stenhårt och kallar det ett samarbete under devicen "Breaking News". Vedad... går inte ut alls. Han kör på sin grej som vanligt.

Runkar hävdar att han har 1,4 miljoner läsare. Men i verkligheten har hans inlägg kanske ett dussin likes. Hans politiska hatinlägg på Facebook kan ibland ge kanske hundra likes, men då är det foliehattarnas sammansvärjning som sprider ut det. "Jag kräks också på Magda" och liknande intelligenta följare. Det skulle alltså innebära att Vedad har 1 miljon läsare. Det har han inte heller. Han har 200, 000 premuneranter och hans videos snittar på 3000 visningar. Men Runkar är inte så bra på matte. Jag undrar om han bara nämner några siffror rent spontant eller om han verkligen sitter och räknar. Vore onekligen intressant att få veta. "En slår tusen, men två slår tiotusen". Ja, vad ska man säga. Jag skulle nog byta rubrik till "den korkade norrmannen möter den glade serben". För särskilt arg tycker jag inte Vedad verkar vara. Han är ju rolig dessutom.

Jaha, slutligen kan man undra vad det är som är officiellt när de inte ens har ett datum för sändning. Det låter ju på Runkar som att detta är ett samarbete som ska fortgå framöver. Live dessutom. Jag vet inte hur det ska gå till. Det luktar katastrof. Live är det nog eftersom Runkar bara äger en telefon och kanske en dator? Vedad som har utrustning bor i Småland och Runkar har inte råd att åka dit, så då får de köra på distans. Och då kommer Runkar att fucka upp det på ett eller annat sätt. För det är det han gör.
Citera
2025-05-09, 14:56
Medlem
GodSosses avatar
Om podden blir av får vi äntligen njuta av Rånar´s manliga stämma.
Citera
2025-05-09, 15:00
Medlem
Oelbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Så det blev en podd med den arga blatten. Det är rätt förvånande. Vedad Odobasic står för precis tvärtemot vad Runkar tror att han tycker. Jag vet inte om Vedad officiellt tagit avstånd från Trump, men hans åsikter i övrigt är ju klart liberala. Det enda jag kan se som knyter dem samman är att de kallar sig kristna. Men där Runkar är en så kallade karismatisk tokkristen är Vedad som sagt skönt avslappnad och likna mer en statskyrklig person. Och de ska alltså köra live?

Runkar går ut stenhårt och kallar det ett samarbete under devicen "Breaking News". Vedad... går inte ut alls. Han kör på sin grej som vanligt.

Runkar hävdar att han har 1,4 miljoner läsare. Men i verkligheten har hans inlägg kanske ett dussin likes. Hans politiska hatinlägg på Facebook kan ibland ge kanske hundra likes, men då är det foliehattarnas sammansvärjning som sprider ut det. "Jag kräks också på Magda" och liknande intelligenta följare. Det skulle alltså innebära att Vedad har 1 miljon läsare. Det har han inte heller. Han har 200, 000 premuneranter och hans videos snittar på 3000 visningar. Men Runkar är inte så bra på matte. Jag undrar om han bara nämner några siffror rent spontant eller om han verkligen sitter och räknar. Vore onekligen intressant att få veta. "En slår tusen, men två slår tiotusen". Ja, vad ska man säga. Jag skulle nog byta rubrik till "den korkade norrmannen möter den glade serben". För särskilt arg tycker jag inte Vedad verkar vara. Han är ju rolig dessutom.

Jaha, slutligen kan man undra vad det är som är officiellt när de inte ens har ett datum för sändning. Det låter ju på Runkar som att detta är ett samarbete som ska fortgå framöver. Live dessutom. Jag vet inte hur det ska gå till. Det luktar katastrof. Live är det nog eftersom Runkar bara äger en telefon och kanske en dator? Vedad som har utrustning bor i Småland och Runkar har inte råd att åka dit, så då får de köra på distans. Och då kommer Runkar att fucka upp det på ett eller annat sätt. För det är det han gör.

Samarbetet blir knappast långvarigt. Det lär snabbt bli bråk om pengar och så tröttnar nog Arga blatten på Runars substanslösa och homoerotiska angrepp. Som t ex Facebook-orerandet den 7 maj om att Trump håller på att dra ned byxorna på Carl Bildt och sedan träffa honom med sina ”baller av stål”, ”mitt i solar plexus”.

Vad Bildt har gjort för ”pinsamt fel” framgår öht inte, men Runar påpekar flera gånger att Trump har ”ballar av stål”, vad nu det innebär. Är Trump vanskapt? Har han flera könsorgan? På svenska är ju balle synonymt med kuk - https://www.synonymer.se/sv-syn/balle - men Runar kanske räknar in sin egen stålballe också.

När X fortfarande hette Twitter var det inte ballar av stål som var Runars högsta mansdomsbetyg, utan hårig pung. När Runar exempelvis lovprisade SD:s Richard Jomshof var det med orden: ”Äntligen en ledande politiker m hår på pungen”.
Senast redigerad av Oelback 2025-05-09 kl. 15:15.
Citera
2025-05-09, 18:30
Medlem
Alonens avatar
Ser på fejjan… att ”AI-Lena” lagt upp ngr bilder från Köpenhamn…

- ingen bild på ”Lena”…
- ingen bild på Fulnar…
- definitivt ingen bild på de tu tillsammans!
Citera
2025-05-09, 19:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Ser på fejjan… att ”AI-Lena” lagt upp ngr bilder från Köpenhamn…

- ingen bild på ”Lena”…
- ingen bild på Fulnar…
- definitivt ingen bild på de tu tillsammans!

Börjar blir svettigt för Runkar nu när Lena så ofta reser bort på semester utan honom. Hon skriver "vi" och det är väl tänkt av Runkar att det ska bekräfta en tvåsamhet. Men då inga bilder finns, eller går att göra, så blir det mest bara pinsamt. Så vem var Lena där med? Mållgan? Man kan hoppas att Runkar håller på att starta en svartsjukedrama. Han är väl så ensam nu att han måste fantisera ihop något.

AI-Lena, eller förlåt, Runkar, har lagt upp en bild på ett par ben som provar skor från Louboutin. Där avslöjar sig Runkar grundligt. Det är nämligen hans egen hemliga fetish. Då och då illustrerar han sina floskler på Instagram med sexiga kvinnokroppar i objektifierad pose, gärna iförda strumpor med söm och högklackat från Louboutin. Eftersom de skorna kostar från 10,000 och uppåt så tror jag fetishen för Runkar ligger i det materiella värdet snarare än att få komma över ett par fina skinnskor. Men vem vet? Runkar har definitivt inte råd att köpa såna skor. En sjuksköterska som precis varit på en 4-dagars semester i Köpemhamn har inte heller råd. Men det kan han inte skriva, så då blir det att hon inte riktigt gillar den signifikativa illröda skosulan på de skorna. Runkar vill nog låtsas att hon är jordnära och inte bryr sig om materiella saker, som Runkar fantiserar om att han skulle gjort om han hade haft pengar och om hon hade haft en tjej och om inte om fanns...
Citera
2025-05-09, 22:59
Medlem
Rimners avatar
Det är så dåligt så det inte är sant! Vilken ai-katastrof!

Den obinära gubbens fiktiva flickvän har varit på tur till Danmark!

Och hon den svinsnygga tandläkaren från Uppsala lägger ut den här selfien?

Rasputin's rock hon stal? Är det därför gravitationen inte gäller vid facehuggern?

https://www.facebook.com/share/1APNNmKyTm/

Jag dör! Hahahaha!
Citera
2025-05-10, 00:03
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Illustrerat med en 30 år gammal bild på Rune...
Citera
2025-05-10, 04:04
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Det är så dåligt så det inte är sant! Vilken ai-katastrof!

Den obinära gubbens fiktiva flickvän har varit på tur till Danmark!

Och hon den svinsnygga tandläkaren från Uppsala lägger ut den här selfien?

Rasputin's rock hon stal? Är det därför gravitationen inte gäller vid facehuggern?

https://www.facebook.com/share/1APNNmKyTm/

Jag dör! Hahahaha!
Är det Runar som orkat sätta sig upp i sängen nu igen, WTF Håret ser normalt ut på huvudet, men hänger ner som en gul degklump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in