2024-08-18, 13:49
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
En person utan karisma och ser ut som han varit tappad i golvet. Får inte ihop det med sådana underbara förmögna kvinnor som Runar lyckats med. Om vi bara nämner några. Carola, Jessica, Tilde och Agneta. Det säger allt vilken magnet Runar varit.
Tror det är norskan. Frejdigt språk som ger fördelar.
Citera
2024-08-18, 15:49
Medlem
Nu har fulnar lagt upp nytt på IG och i det inlägget spelar han Carolas låt Sanningen. Tycker nästan det påminner om ett litet förtäckt hot. Men det är enbart mina spekulationer.
https://imgur.com/JaI5QZP
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-08-18 kl. 15:52.
Citera
2024-08-18, 20:49
Medlem
MyskbullBarrabass avatar
Jag tror inte Rune är så beräknande, han har inte den mentala kapaciteten, jag är rätt övertygad om att han tar sig fram genom livet genom att göra det som fungerat för honom tidigare, dvs snacka, lisma, ljuga, hota och skaffa framgångsrika vänner och partners som han kan leva av. Problemet nu är att berget av alla lögner och brott nu är så högt att ingen vill ha med honom att göra längre, och tiden då blond semi-hockeyfrisyr i kombination med skinnpaj med cowboy-fransar är sedan länge förbi. Det hela är mycket sorgligt att bevittna. Framförallt med tanke på hur han behandlar sina ex-fruar och barn.

När man läser hans texter och "analyser" så skvallrar de om en person med en rätt normal kognitiv förmåga i kombination en uppenbar oförmåga att koncentrera sig tillräckligt länge för att orka fördjupa sig i ett ämne och dra slutsatser. Hans politiska texter är under gymnasienivå och hans religiösa på konfirmationsdito. Han kopierar mest vad hans idoler (Tucker Carlson-typer) skriver och får det att låta som om det är hans tankegods. De är också väldigt mycket hat från hans sida, allt är sossarnas, ex-fruarnas och Filadelfiakyrkans och fånvårdens fel.

Så, nej, han förstår inte själv att hans "visdomsord" är raka projiceringar på hans egna beteende, han saknar självinsikt och har en alldeles för grandios självbild för det.
Citera
2024-08-18, 20:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Nu har fulnar lagt upp nytt på IG och i det inlägget spelar han Carolas låt Sanningen. Tycker nästan det påminner om ett litet förtäckt hot. Men det är enbart mina spekulationer.
https://imgur.com/JaI5QZP
” Lämna mig ifred
Packa din väska ge dig av
Försöker tala mig till rätta med din charm
Lika bra du ger upp
Jag synar lögnen som du bär
Din själ är lika svart som natten är
Jag har sanningen med mig i morgon”
Undrar vem den låten handlar om?
Citera
2024-08-19, 14:01
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
En person utan karisma och ser ut som han varit tappad i golvet. Får inte ihop det med sådana underbara förmögna kvinnor som Runar lyckats med. Om vi bara nämner några. Carola, Jessica, Tilde och Agneta. Det säger allt vilken magnet Runar varit.

Nä alltså, jag får inte ihop det heller.
Jag är så gammal så jag minns när Carola gifte sig med Runar.
på den tiden var Carola vacker som en gudinna och typ den kändaste artisten vi hade i sverige.
Jag undrade alltid hur hon kunde gifta sig men en trind norrman som såg ut som en svagsint bondlurk.
Sedan precis som du säger har han lägrat vackra kvinnor hit och dit och tillhörde väl "kändis-eliten" bra länge även efter skilsmässan med Carola.

Jag fattar inte. Har han ärvt pengar från rika släktingar? Kända föräldrar eller nåt?
Hur kan en sådan människa som jag förstår varken kan sjunga, dansa eller skriva musik få så många kvinnor?
Citera
2024-08-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Nä alltså, jag får inte ihop det heller.
Jag är så gammal så jag minns när Carola gifte sig med Runar.
på den tiden var Carola vacker som en gudinna och typ den kändaste artisten vi hade i sverige.
Jag undrade alltid hur hon kunde gifta sig men en trind norrman som såg ut som en svagsint bondlurk.
Sedan precis som du säger har han lägrat vackra kvinnor hit och dit och tillhörde väl "kändis-eliten" bra länge även efter skilsmässan med Carola.

Jag fattar inte. Har han ärvt pengar från rika släktingar? Kända föräldrar eller nåt?
Hur kan en sådan människa som jag förstår varken kan sjunga, dansa eller skriva musik få så många kvinnor?
Om man gör en kort och enkel förklaring. Då tror jag Runar jagade enbart rika och kända kvinnor. En narcissist eller psykopat älskar att synas med sådana personer. Hur fick han dom på fall, jo genom att bekräfta dom på rätt sätt genom att läsa av deras person. Det är något en narcissist eller psykopat är otroligt duktig på. Därför vill Jessica enbart ha kontakt med Runar om barnen genom SMS. Då kan Runar inte läsa av henne och trigga henne igen. Hittade en bild på Runar och Carola och visst tusan hade han utseendet med sig.
https://image.svenskdam.se/image-10069329?imageId=10069329&width=1320&height=960&fo rmat=webp&cropw=100&croph=100&x=0&y=0&compression= 70
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-08-19 kl. 14:36.
Citera
2024-08-19, 18:39
Medlem
Citat:
Om man gör en kort och enkel förklaring. Då tror jag Runar jagade enbart rika och kända kvinnor. En narcissist eller psykopat älskar att synas med sådana personer. Hur fick han dom på fall, jo genom att bekräfta dom på rätt sätt genom att läsa av deras person. Det är något en narcissist eller psykopat är otroligt duktig på. Därför vill Jessica enbart ha kontakt med Runar om barnen genom SMS. Då kan Runar inte läsa av henne och trigga henne igen. Hittade en bild på Runar och Carola och visst tusan hade han utseendet med sig.
https://image.svenskdam.se/image-10069329?imageId=10069329&width=1320&height=960&fo rmat=webp&cropw=100&croph=100&x=0&y=0&compression= 70

Exakt! Mer analys av Rånar-Rune behövs inte
Citera
2024-08-19, 18:41
Medlem
Citat:

Exakt! Mer analys av Rånar-Rune behövs inte. Ful har han alltid varit med det där otäcka flinet med baby-ansikte till en äldre sliten bedragare
Citera
2024-08-19, 19:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Exakt! Mer analys av Rånar-Rune behövs inte. Ful har han alltid varit med det där otäcka flinet med baby-ansikte till en äldre sliten bedragare
Det var många år sen jag såg Rivierans Guldgossar.
Blir nog till att se den ikväll igen
Citera
2024-08-20, 19:40
Medlem
osnutens avatar
Rune jobbar hårt på att bli en bättre människa
Veckans läxa han gett sig själv:
https://postimg.cc/rdDYv8TS

Sanningen och verkligheten verkar få honom att må dåligt.
För att bli fri tänker han alltså ändå acceptera dom!?
Det är bara hans illamående/allergi inför dessa han behöver jobba på
Citera
2024-08-20, 20:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Rune jobbar hårt på att bli en bättre människa
Veckans läxa han gett sig själv:
https://postimg.cc/rdDYv8TS

Sanningen och verkligheten verkar få honom att må dåligt.
För att bli fri tänker han alltså ändå acceptera dom!?
Det är bara hans illamående/allergi inför dessa han behöver jobba på
Det där med vad sanning är har han tydligen lärt sig av Donald Trump.
Citera
2024-08-20, 20:53
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det där med vad sanning är har han tydligen lärt sig av Donald Trump.
Rune och hans Trumpfixering

Kom igen Rune! Det finns ett enkelt sätt att bevisa att du verkligen är äkta MAGA!

Trumpfrisyr

Du vill väl inte att folk ska tro du är fake?
Senast redigerad av osnuten 2024-08-20 kl. 20:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in