2024-02-26, 18:46
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Du glömde Maseratin han leasade...
Låter värre än Sveriges grövsta brottsling, som tyckte att "det finns Mercedes, så varför ska inte jag köra Mercedes?"
Många av Sveriges grövsta brottlingar totalvägrar åldringsRån. Arkelöv och Ausonius t.ex. anser att åldringsRån är transiga, queeriga och onazistiska.
Vem ska försvara åldringsRånar i fängelset, nu när åldringsRånar ska gola alla och kom ut och öppet transig och queer, och uppenbarligen bara va fejknazist när han behövde beskydd mot muslimerna i fängelset?
Vart gömma han sig? Han vågar inte gömma sig på KRIS eller härbärgena i alla fall.
Helt klart så har plåtskjuls-horsarna med moraknivar i bakfickan i Rågsved oändligt mer integritet än åldringsRånar.
Senast redigerad av becko 2024-02-26 kl. 19:00.
Citera
2024-02-26, 19:42
Medlem
Semperexians avatar
Jag tycker mest han är en korkad fjant men å andra sidan, att döda sin flickväns katt smakar rätt sociopatiskt
Citera
2024-02-26, 19:57
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Du glömde Maseratin han leasade...
Och den belönade båten han sålde till nån stackare som förlorade sina pengar.
Citera
2024-02-27, 03:01
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Jag tycker mest han är en korkad fjant men å andra sidan, att döda sin flickväns katt smakar rätt sociopatiskt
Ja det galnaste är att åldringsRånar började skjuta med hagelgevär innomhus redan som 12-åring. Det gjorde varken Flink, Arkelöv, Ausonius eller ens Sveriges grövsta brottsling i den åldern så åldringsRånar föddes extremt antisocial.
Det man väntar på är att åldringsRånar ska blanda lite droger eller alkohol med sin tunga antidepressiva medicin och runa ur helt. Det behövs så lite för att åldringsRånar ska återfalla i det, och då är det också såklart oss andras fel, enligt åldringsRånar.
Senast redigerad av becko 2024-02-27 kl. 03:10.
Citera
2024-02-27, 03:49
Medlem
Kämpendahls avatar
Bankomat-Runar med hela svenska folket. Jag har svårt att få bort den bilden från mina tankar

Undrar vad barnens mammor tycker om att Runar hela tiden måste hamna i klammeri med rättvisan? De flesta som närmar sig 60 har väl en något sånär ordnad tillvaro med fast bostad och tillräckligt med pengar för att klara vardagen. Om jag fick insatt 72000 kronor på mitt konto vore nog inte min första tanke att bränna dem på ett guldhalsband till en "tjej" eller två restaurangbesök för totalt 5400 kronor.

72000 kronor skulle räcka två till fyra månader för de flesta. Visst vore det trevligt att flasha för en tjej att man är rik och köpa smycken, sova på hotell och äta och dricka gott en helg, men ångesten måste varit rätt stor när vardagen kom tillbaka och tänka på att man kanske borde köpt något till barnen istället. Nåja, mamman J verkar ha en mer ordnad ekonomi, så pojkarna klarar sig nog.
Citera
2024-02-27, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Jag minns att jag såg dem när de smydejtade på Restaurang J. Redan då tänkte jag att det där inte ser ut som det kommer sluta lyckligt eftersom jag tyckte han var en tönt redan då

När i tiden var detta?
Citera
2024-02-27, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
2009 måste varit ett underbart år för "nykäre" Rånar. Runar bokstavligen tömmer alla tillgångar direkt efter giftermålet. Jag håller det för otroligt att Rånar skulle intressera sig för Magdalena Graf eftersom hon gått ut med att hon saknar pengar. Det är inget Runar dras till. Vem blir nästa offer?

Förra våren/sommaren försökte han ju sig på Minette Tigerfalk, som ju också känner mama-san, men där hade han ju inget att hämta. Hon är ju nämligen lika dan som Fulnar - en "climber". Hon har pengar och företag, och trodde nog att norsken skulle kunna sprida lite kändisskap till henne. Tyvärr för norsken så är hon inte lättlurad, och hon insåg nog rätt snabbt att norsken bara sprider "ö-kändisskap". Tvärt om är hon en jävel på att luras själv.
Citera
2024-02-27, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Och den belönade båten han sålde till nån stackare som förlorade sina pengar.

Det var en båt han leasade. Så den var inte hans att sälja över huvud taget.
Citera
2024-02-27, 07:33
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
När i tiden var detta?
Hmmm svårt att säga, kanske kring 2005. Tror hon bodde i närheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
72000 kronor skulle räcka två till fyra månader för de flesta. Visst vore det trevligt att flasha för en tjej att man är rik och köpa smycken, sova på hotell och äta och dricka gott en helg, men ångesten måste varit rätt stor när vardagen kom tillbaka och tänka på att man kanske borde köpt något till barnen istället. Nåja, mamman J verkar ha en mer ordnad ekonomi, så pojkarna klarar sig nog.

Ja, jag tycker det låter som att han förväntade sig att det skulle komma mer pengar från pensionärsblåsningen men så torskade de ganska omedelbart istället
Senast redigerad av Semperexian 2024-02-27 kl. 08:26.
Citera
2024-02-27, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
2009 måste varit ett underbart år för "nykäre" Rånar. Runar bokstavligen tömmer alla tillgångar direkt efter giftermålet. Jag håller det för otroligt att Rånar skulle intressera sig för Magdalena Graf eftersom hon gått ut med att hon saknar pengar. Det är inget Runar dras till. Vem blir nästa offer?

Offer blir svårare och svårare för norsken att hitta.
Enligt tidigare intervjuer och hans bok, påstår han att han är kräsen när det kommer till damer. Tror inte det stämmer, tror inte han hade så stor erfarenhet av tjejer före Carola. Efter Carola "surfade" han väl till viss del på ett visst kändisskap, men den fördelen kan han fet-glömma nu. Nu är det ö-kändisskap som gäller. Alla förnuftiga damer är varnade!
Kanske kan han lura någon stackare av hans naiva följare....men då har han inte råd att vara kräsen...
Återfallsförbrytare, skyldig många miljoner, extrema åsikter och beter sig illa mot kvinnor
Citera
2024-02-27, 07:43
Bannlyst
Föreställ er att hela sitt kändisskap baseras på att ni knullade på en viss brud.

Undra om han är stolt över sitt liv.
Citera
2024-02-27, 08:04
Medlem
Magictrixs avatar
Råkade hamna på trådens första sida, 19 år sedan….
” I torsdags sågs Runar komma ut från Grand Hotell och sätta sig i sin bil. 10 sek senare kliver paradise h sofia och vinkar lite leende till Runar..vad kan detta betyda? Har pastorn predikat psaltaren eller..”
Han håller stilen i alla fall. Då var det Carolas pengar som betalade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in