2024-02-09, 14:44
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Brolin följer inte Runar på Instagram, han följer dock Carola så han har nog valt sida. Bra gjort Tomas!
Kan det vara en markering tro? Jag vet inte vilka gamla kändisvänner Runar har kvar? Med på hans bröllop var bland annat Tomas Brolin, Robert Wells, Elin Lanto, Ernst Billgren och Martin ”E-type” Eriksson samt Dr Alban som bestman. Frågan är om de umgås fortfarande, men det var ju ett tag sedan man såg någon bild på Runar tillsammans med någon av dem. Runar är väl inte heller direkt någon flitig gäst på premiärer med kändisar och liknande tillställningar? Jag läser inte så mycket skvallerpress, så jag kan ha missat det
Senast redigerad av Kämpendahl 2024-02-09 kl. 14:50. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-02-09, 15:03
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Kan det vara en markering tro? Jag vet inte vilka gamla kändisvänner Runar har kvar? Med på hans bröllop var bland annat Tomas Brolin, Robert Wells, Elin Lanto, Ernst Billgren och Martin ”E-type” Eriksson samt Dr Alban som bestman. Frågan är om de umgås fortfarande, men det var ju ett tag sedan man såg någon bild på Runar tillsammans med någon av dem. Runar är väl inte heller direkt någon flitig gäst på premiärer med kändisar och liknande tillställningar? Jag läser inte så mycket skvallerpress, så jag kan ha missat det
Skvallerpressen har gått ut med att man betalar bra för bilder på Runar, antar att dom menar som hemlös i sovsäck?
Citera
2024-02-09, 15:17
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingvar123
Åldersskillnaden är 8 år mellan dem, Morten är född 1959 och Runar 1967. Det är långt mellan Kongsberg/Asker och Kongsvinger. Så den vänskapen vore det intressant att få veta mer om, naturligtvis är det som vanligt bluff från en mytoman.
Haha, bra åldersskillnaden 8 år!
160 kilometer mellan Kongsberg/Asker och Kongsvinger haha, bra jobbat
Citera
2024-02-09, 19:30
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl

Har noll koll på skvallerpressen också. Men jag tolkar det som en markering, Brollan har tagit Carolas parti.
Alla som är någorlunda vid sina sinnens fulla bruk håller sig långt från Runar och hans utspel på internet.
Tiden när Runar tillhörde innekretsen är väl långt borta.
Citera
2024-02-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Skvallerpressen har gått ut med att man betalar bra för bilder på Runar, antar att dom menar som hemlös i sovsäck?

Var har de gått ut med det?
Citera
2024-02-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag skrattar ända upp till himmelen åt Fulnar!! T o m ” bästisen” Alban vill inte ha med idioten att göra. Kallas för bad-will
Citera
2024-02-10, 15:52
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

Här bland annat
https://stoppapressarna.se/svenskt/runars-desperata-vadjan-till-vannerna-hjalp-mig/
Citera
2024-02-10, 17:32
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Här bland annat
https://stoppapressarna.se/svenskt/runars-desperata-vadjan-till-vannerna-hjalp-mig/
Ser ledaren sådär borta ut nuförtiden
Skallen ser för stor ut, har dom fotoshoppat?
Citera
2024-02-10, 18:33
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ser ledaren sådär borta ut nuförtiden
Skallen ser för stor ut, har dom fotoshoppat?

Han verkar ha åldrats något fruktansvärt sen han muckade, till skillnad från dom filtrerade bilderna han själv vill visa upp.
Citera
2024-02-10, 19:07
Medlem
Semperexians avatar
De har ju valt de värsta fotona de hittat, även om han är långt ifrån den där blåögda tonåringen som C föll för
Citera
2024-02-10, 20:44
Medlem
apanola IIs avatar
Svängde förbi ett köpcentrum i Stockholm och såg Runar, han såg grå ut, sliten gick ensam ner mot bussarna och inte mot garaget. Åker han buss? Ingen bil?
Man kunde känna att han var nere, kroppsspråket, hållningen, allt skvallrade om att Runar är deprimerad
Citera
2024-02-10, 21:28
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Svängde förbi ett köpcentrum i Stockholm och såg Runar, han såg grå ut, sliten gick ensam ner mot bussarna och inte mot garaget. Åker han buss? Ingen bil?
Man kunde känna att han var nere, kroppsspråket, hållningen, allt skvallrade om att Runar är deprimerad

Han har ju varken egen bil eller boende och har vid flera tillfällen frågat sina följare om någon kan hjälpa honom med detta, utan större framgång.
Tiden när han bodde fint och körde dyra bilar är ett minne blott… Klart det känns deprimerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in