2023-10-26, 21:35
Medlem
Vad har jag missat ?

När har Runar gömt sig på toaletten ?
Citera
2023-10-26, 21:36
Avstängd
Magictrixs avatar
Det ska bli kul att få följa hur Rune kommer att försvara Trump nu när tre av hans närmsta jurister vittnat att han fått den att försöka rigga valet till Trunps favör.
Citera
2023-10-29, 23:43
Avstängd
Magictrixs avatar
Idag berättar Rune att ”arkeologer” hittat Noaks ark. På riktigt. Det är bevisat. Det är även beviset på att Rune är dum i hela huvudet.
Citera
2023-10-30, 14:42
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Idag berättar Rune att ”arkeologer” hittat Noaks ark. På riktigt. Det är bevisat. Det är även beviset på att Rune är dum i hela huvudet.

Han skulle ha fått rättspsykiatrisk vård istället för fängelse, men jag har en känsla av att han kommer att få det vid nästa bedrägeri lilla Runar försöker sig på..😂😂😂
Citera
2023-10-30, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Han skulle ha fått rättspsykiatrisk vård istället för fängelse, men jag har en känsla av att han kommer att få det vid nästa bedrägeri lilla Runar försöker sig på..😂😂😂

Ja, rättspsykiatrisk vård vore utmärkt för Fulnar. Blir man dömd till det kommer man aldrig ut igen....
Citera
2023-10-30, 22:28
Medlem
cerns avatar
Vad jobbar Runar med nu? Hur drar han in pengar?
Citera
2023-10-31, 08:28
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vad jobbar Runar med nu? Hur drar han in pengar?
Häromdagen påstod han - rätt upp och ner - att han skänkt en kassörska 500 kronor för att hon var ledsen för hon var pank. Hon blev jätteglad! Dock la han inte ut en bild på händelsen så det kan lika gärna vara hittepå. Så att Rune skulle ha 500 kronor att skänka bort utan att blinka känns inte trovärdigt. Mest troligt är att han får sitt arv i förskott av mamma o pappa.
Citera
2023-10-31, 19:05
Medlem
Runar borde starta en välgörenhetsförening för hemlösa pensionärer, det verkar vara dålig koll på sådana föreningar
Citera
2023-11-02, 17:57
Medlem
Någon som har sett hans bok om kriminalvården över huvud taget, eller är den försenad på obestämd framtid?
Personligen tror jag att en redaktör från förlaget får fullt upp med den om den någonsin blir aktuell. Det skall antagligen rättas dålig svenska, kontrolleras alla Fulnars rallar-svingar mot ledande personer inom kriminalvården etc, etc. Jag kan tänka mig att innehållet spretar som en jävla julgran åt olika håll. Högt och lågt i en salig blandning. Från början har jag för mig att Fulnar sade att det skulle bli TRE böcker innifrån fängelset. Får se nu om det kommer en endaste en......
Citera
2023-11-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Häromdagen påstod han - rätt upp och ner - att han skänkt en kassörska 500 kronor för att hon var ledsen för hon var pank. Hon blev jätteglad! Dock la han inte ut en bild på händelsen så det kan lika gärna vara hittepå. Så att Rune skulle ha 500 kronor att skänka bort utan att blinka känns inte trovärdigt. Mest troligt är att han får sitt arv i förskott av mamma o pappa.

Ha, Ha, tror inte mamsen och pappsen och Amadeus blir glada över att han ger bort pengar han antagligen fått av dem..t.ex. för att fylla på kontantkortet till telefonen.
Citera
2023-11-02, 23:48
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som har sett hans bok om kriminalvården över huvud taget, eller är den försenad på obestämd framtid?
Personligen tror jag att en redaktör från förlaget får fullt upp med den om den någonsin blir aktuell. Det skall antagligen rättas dålig svenska, kontrolleras alla Fulnars rallar-svingar mot ledande personer inom kriminalvården etc, etc. Jag kan tänka mig att innehållet spretar som en jävla julgran åt olika håll. Högt och lågt i en salig blandning. Från början har jag för mig att Fulnar sade att det skulle bli TRE böcker innifrån fängelset. Får se nu om det kommer en endaste en......
Han skrev om det för ett tag sedan. Pga påtryckningar från sossar och kriminalvården blir boken försenad till början av nästa år. Av outgrundliga skäl vill inte kriminalvården bli intervjuad av honom. Så då sprack det kapitlet. Vem vill läsa om en olycklig dömd fånge?
Citera
2023-11-02, 23:50
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ha, Ha, tror inte mamsen och pappsen och Amadeus blir glada över att han ger bort pengar han antagligen fått av dem..t.ex. för att fylla på kontantkortet till telefonen.
Det verkar som han åker runt till olika kyrkor nu för att tigga pengar till något obskyrt projekt. Ihärdig är han i alla fall. Men det mesta går nog till oxfilé och goda viner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in