2023-08-06, 16:12
Medlem
Magictrixs avatar
Nu skriver Runar på Insta att alla bögar är pedofiler. Moget. Han skulle vara en perfekt bög om han bara släppte sargen.
Citera
2023-08-06, 17:06
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paleraider
Har precis lyssnat på rättegången mot Runar. Hög underhållsfaktor. Vilken strulputte !!
Hans gamla föräldrar har försörjt honom hela tiden, det är bara hittepå alltihopa. Runar behöver ju verkligen hjälp. Att det var så illa det trodde jag inte.
Skicka länken?
Det går sakta upp allt fler, tok-Rånar är roligare än folk tror
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu skriver Runar på Insta att alla bögar är pedofiler. Moget. Han skulle vara en perfekt bög om han bara släppte sargen.
Rånar kommer väl säga vad som helst och se media-reaktionerna, tills han hittar något nytt gångbart.
Alla kändis-dörrar är stängda.
Carola kan han väl inte vinna fler poäng på längre?
Senast redigerad av becko 2023-08-06 kl. 17:13.
Citera
2023-08-06, 17:57
Medlem
Prime crime podden på youtube, Han betalade tom sotaren med företagets pengar....
Citera
2023-08-06, 18:19
Medlem
Runar som hatar invandrare försökte alltså ge sig in i flyktingförläggningsbranschen men misslyckades? Stackars domare som fick lyssna igenom 1,5 timmars irrelevant svammel och hans ack så oskyldiga, jättesnälla pojkröst
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-06 kl. 18:48.
Citera
2023-08-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Runar som hatar invandrare försökte alltså ge sig in i flyktingförläggningsbranschen men misslyckades? Stackars domare som fick lyssna igenom 1,5 timmars irrelevant svammel och hans ack så oskyldiga, jättesnälla pojkröst

Du nenar hans irriterande norska röst (fast han tror att han pratar svenska).
Citera
2023-08-06, 19:52
Medlem
Alonens avatar
Jag är övertygad om att Fulnar är beredd att göra precis vad som helst för att generera uppmärksamhet som i förlängningen kan generera honom pengar till den egna pluskan.

Den mannen har inga som helst hämningar när det kommer till att få uppmärksamheten, att få rampljuset på sig själv.
Citera
2023-08-06, 19:55
Medlem
Trots att han ljuger helt obehindrat så är han lika dålig som en parodisketch när han inte kommer på nåt:

Åklagaren: Var det du som skickade det brevet?

Runar: Ursäkta, jag förstod inte...vem tittade du på när du frågade den frågan?

Åklagaren: Va?

Runar (liten oskyldig pojkröst som inte fattar varför åklagaren är dum mot honom): Jag blir så förvirrad när...när du ställer en fråga till mig men tittar på någon annan

Åklagaren: Alla frågor jag ställer, ställer jag till dig

Runar (kamratligt) Jaha, då förstår jag. Tack.

Åklagaren: Var det du som skickade det brevet?

osv

Lol "Jag är inte den som använder svordomar" - Helgonet Runar

Hursom, Runars försvar är att han bara varit anställd i sitt eget bolag och revisorn är så pass alkoholiserad och "katastrofalt" slarvig att han slarvat bort redovisning för miljoner
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-06 kl. 20:08.
Citera
2023-08-06, 20:06
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Du nenar hans irriterande norska röst (fast han tror att han pratar svenska).
Va, det första han gör är att blanda in sin cancersjuka pappa, JO Waldner, Bert Karlson och en massa andra i rättegången?
Otroligt vad han pratar och charmar, aldrig hört så många kändisar och förklaringar, sjukdomar, behandlingar, alkohol i rättsalen och andra som utsätter Rånar för hostile take overs, attacker, ställer krav, folk som försvårar och gör det smärtsamt och orättvist för Rånar. Man fattar att bara kristna tror på honom.
Som dom säger, man ska inte se personer med sådana gemensamma drag i ögonen utan endast lyssna kritiskt på fakta.
Senast redigerad av becko 2023-08-06 kl. 20:26.
Citera
2023-08-06, 20:24
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Va, det första han gör är att blanda in sin cancersjuka pappa, JO Waldner och en massa andra i rättegången?
Otroligt vad han pratar och försöker charma, man fattar att kristna tror på honom.
Som dom säger, man ska inte se personer med sådana gemensamma drag i ögonen utan endast lyssna kritiskt på fakta.

Näääeeeh…

Vad det gäller Fulnars ”kristna tro” så ger jag inte många sekiner för den

En sann kristen hotar inte folk med torpeder ifrån Norge…

En sann kristen säljer inte en båt som han inte äger…

Osv, osv…

Fulnar är en parasit, som fortsätter att parasitera på allt och alla, för att slippa undan ett vanligt jobb.
Citera
2023-08-06, 20:42
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer

Jag har en teori om att alla vuxna män som pratar med bebisröst är helt galna. Och inte på det bra sättet.

Lex Timell, Virtanen mfl. Ja och så Runar såklart.

Jag får oerhört dåliga vibbar av den där kocken på tv4 som låter som han lever på helium också. Kanske är han världens snällaste, jag hoppas så men bebisrösten får det att krypa i kroppen på mig.

Jag menar inte att man måste tala med djup basröst alltid och vara tung som en västerbottning, men det finns gränser. Speciellt som Timell och Virtanen inte talar så normalt utan bara offentligt. Nåja Virtanen går i falsett om han ser en fluga men han försöker vara lite normalt ställd vanligtvis.

Källa; rakt ur arslet.
Citera
2023-08-06, 21:05
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Näääeeeh…

Vad det gäller Fulnars ”kristna tro” så ger jag inte många sekiner för den

En sann kristen hotar inte folk med torpeder ifrån Norge…

En sann kristen säljer inte en båt som han inte äger…

Osv, osv…

Fulnar är en parasit, som fortsätter att parasitera på allt och alla, för att slippa undan ett vanligt jobb.

Håller med i allt vad du säger. Men visst är det fascinerande att även en sån här riktigt dålig sol-och-vårare ändå lyckas hålla sig flytande i så många år. För han är ju riktigt dålig.

Jag förstår att människor som han finns för det verkar ju så oerhört enkelt. Dom som är riktigt bra lär vi ju aldrig höra talas om.

Jag menar hyra en båt och sen sälja den - vem kommer ens på tanken. Eller lyckas hitta torsken som köper. Och det är ju bara skrapet från ytan som blivit känt han måste ju ha gjort så mycket annat genom åren.

Bara att låtsas vara kristen i 30+ år är ju en bedrift. Åka runt och sno kollektpengar av genuint troende. Man måste vara totalt samvetslös för att inte hänga sig själv.

Men fadern är ju känd bedragare själv med samma MO så han har väl fått i sig det från barnsben.

Bägge är såvitt jag vet på fri fot och fortsätter i gamla spår. Vilket väl också säger något om vårt samhälle.
Citera
2023-08-06, 21:51
Medlem
så alla pengarna kommer ifrån ett samarbete om flyktingförläggningar med bert karlsson? Och hans påståenden om en staty som ska vara värd 300 000 som åklagaren hittar för 250 kr på nätet...lol

Edit: lol domarn kritiserar honom för hans mjuka lilla pojkröst och förklarar att han får tala högre

Haha till slut ger han upp och vägrar svara på fler frågor (men svarar ändå varje gång) och attackerar åklagaren; han är verkligen en äkta Trumpkopia.

https://youtu.be/r1LEwriOnrA?list=TLPQMDYwODIwMjP9LIFM2EGuEA&t=528
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-06 kl. 22:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in