2016-02-03, 14:30
Medlem
UngeHerrProms avatar
Tja nu är det så att jag använde amazon för första gången igår och köp en TightVac burk att ha "örter" i, amazon ska tydligen skicka det med amazon prime vad nu det är, i alla fall så köpte jag burken och fick ett confirmations email att min order är lagd, dock så har det inte dragits några pengar från kortet vad är fel? ber om ursäkt ifall det är fel tråd ganska svårt att avgöra men mod får flytta den i såna fall, jag är tacksam för alla svar.
Citera
2016-02-03, 14:31
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Tja nu är det så att jag använde amazon för första gången igår och köp en TightVac burk att ha "örter" i, amazon ska tydligen skicka det med amazon prime vad nu det är, i alla fall så köpte jag burken och fick ett confirmations email att min order är lagd, dock så har det inte dragits några pengar från kortet vad är fel? ber om ursäkt ifall det är fel tråd ganska svårt att avgöra men mod får flytta den i såna fall, jag är tacksam för alla svar.

Amazon Prime kan väl bara användas till adresser i Nordamerika?
Citera
2016-02-03, 15:01
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Amazon Prime kan väl bara användas till adresser i Nordamerika?

Det stog att det gick att frakta till sverige men då antar jag att det inte är amazon prime då till sverige, kan skicka bild på bekräftelsen ifall det behövs.
Citera
2016-02-03, 16:56
Medlem
Gunner23s avatar
Jag tror att det kan ta några timmar tills pengarna drars
Citera
2016-02-03, 17:23
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunner23
Jag tror att det kan ta några timmar tills pengarna drars

Jag köpte den för nästan 24 timmar sedan, har bara fått konfirmation för 24 timmar sedan, har ej fått bekräftelse att den har skickats, pengarna kanske dras då?
Citera
2016-02-03, 17:27
Medlem
Gunner23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Jag köpte den för nästan 24 timmar sedan, har bara fått konfirmation för 24 timmar sedan, har ej fått bekräftelse att den har skickats, pengarna kanske dras då?
Helt ärligt så vet jag inte jag har bara köpt en grej från Amazon, jag gjorde en refund och det tog 2-3 arbetsdagar tills pengarna kom tillbaka till mitt konto det kanske är samma sak för dig
Citera
2016-02-03, 17:46
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunner23
Helt ärligt så vet jag inte jag har bara köpt en grej från Amazon, jag gjorde en refund och det tog 2-3 arbetsdagar tills pengarna kom tillbaka till mitt konto det kanske är samma sak för dig

Fast jag har ju inte gjord en re-fund aja antar att jag får vänta lite bara.
Citera
2016-02-03, 20:47
Medlem
UngeHerrProms avatar
Nu har pengarna dragits men varan har inte skickats iväg än. :/
Citera
2016-02-04, 01:01
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Privatekonomi
/Moderator
Citera