2016-02-01, 22:37
Medlem
Okej, Nu får alla tycka att jag är sjukt konstig och blablabla men snälla, om ni inte kan ta detta seriöst. Så skriv inte alls!

Jo, Jag är en tjej på 21 år som spanat in en kille på jobbet som då är 42. Ja jag vet! Åldersskillnad. Men skit i det du!
Och av vad jag har sett så tror jag att han har spanat in mig också? Då han alltid tittar efter mig på jobbet osv.

För 3 dagar Sen var vi på kryssning med jobbet, och tro det eller ej. Det slutade i hans hytt , sex hela natten. När vi vaknade var vi väl fortfarande lite dragna, men ingen var liksom förvånad att det hände. Hur som helst så började vi dricka direkt på morgonen igen! Och på bussresan hem ber han om mitt nummer och frågar ifall jag vill hänga med han hem. ( Han var lika berusad som jag. Jag svarade såklart ja och det slutade återigen i sängen med han. Jag trodde att det bara var en fyllegrej, Men om vi vaknar spiknyktra och fortsätter att ha sex hela dagen ...Var det bara en fyllegrej? Han har inte hört av sig sen den dagen vi sov tillsammans (igår) men? Ska jag släppa det ? Ska jag vänts tills jag ser han på jobbet om en vecka?? What to do..? Väldigt svårt att tyda han dagen efter. Men det var typ som vanligt.
Citera
2016-02-01, 22:41
Medlem
Klart som fan han är intresserad, av att sexa i alla fall. Anledningen till att han inte hör av sig är att han har lite ångest över att han "vilselett ett litet lammkött" som han antagligen ser det.
Hör av dig till honom
Citera
2016-02-01, 22:46
Medlem
dwgs avatar
Bara att köra vidare
Citera
2016-02-01, 22:46
Medlem
Träffades ni inte på jobbet idag?
Citera
2016-02-01, 22:47
Medlem
TarzansFarsas avatar
Fan vad nice. Diskutera vidare såklart på jobbet och ifall han säger att det är en engångsgrej ja då får det väl vara det. Blir ett fint litet minne istället.
Citera
2016-02-01, 22:50
Medlem
Slappna av lite, det var som sagt igår ni sågs sist. Har han inte ringt imorgon kväll så slå honom en signal och känn av situationen.
Citera
2016-02-01, 22:50
Medlem
Nej , jag är ledig en vecka just nu!
Citera
2016-02-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E1
Klart som fan han är intresserad, av att sexa i alla fall. Anledningen till att han inte hör av sig är att han har lite ångest över att han "vilselett ett litet lammkött" som han antagligen ser det.
Hör av dig till honom

Jag hörde av mig till han igår på kvällen. Hittade nämligen största blåmärket på revbenet. Skrev " nån som är hårdhänt " På skämt förstås ?! Han svarade - Oj , om det där var jag så ber jag verkligen om ursäkt" . Så jag svarade - nej men lägg av , det var ju bara kul . Inget mer efter det? Vet att det spekuleras en hel del på jobbet om vad vi har gjort. Undra om han skäms och inte vågar ses mer???
Citera
2016-02-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljudkellgren
Slappna av lite, det var som sagt igår ni sågs sist. Har han inte ringt imorgon kväll så slå honom en signal och känn av situationen.

Frågan är ju dock om han bara släppte det och såg det som en kul grej..! Han kanske tycker jag är skit jobbig och tror att jag inte fattar nånting..!
Citera
2016-02-01, 23:09
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaniceJonsson 2015-12-13
Jag är en tjej på 19 år

Citat:
Ursprungligen postat av JaniceJonsson
Jo, Jag är en tjej på 21 år...
Så var det där med kvinnor och ålder. Att bli två år äldre på nästan två månader är ju ganska häftigt.

Vad det gäller dina frågor: du är en vuxen kvinna, ta initiativ och fråga honom vad han känner.
Citera
2016-02-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Så var det där med kvinnor och ålder. Att bli två år äldre på nästan två månader är ju ganska häftigt.

Vad det gäller dina frågor: du är en vuxen kvinna, ta initiativ och fråga honom vad han känner.

iguess so , får väl göra ett försök..
Citera
2016-02-01, 23:21
Medlem
Lucky lucky fucking guy säger jag bara!

Någon kommer bli lycklig väldigt snart! En svensk-amerikansk 21 årig tjej, mygod!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in