Citat:
Ursprungligen postat av
YP4XQ
Trodde faktiskt aldrig att de skulle märkas så här jävla mycket som det görs att medeltiden är på besök. Jag, som är stark motståndare ändå till islam, muslimerna, massinvandring, MENA människor över lag, trodde att nyanserna skulle vara svagare men fan.. till och med jag har fått ett litet uppvaknande hur jävla efterblivna de är och hur _icke_ kompatibla de är med Europa.
Jag får hålla med till fullo om detta! Bra skrivet!
Hur primitivt man än tycker att dessa muslimska berikare beter sig, nog fan lyckas de överträffa alla lågt ställda förväntningar ändå. Det finns tydligen ingen nedre gräns för hur efterblivet dessa mena-människor kan bete sig. Som djur, men värre.
Då ska vi se:
Ett par vuxna mena-män kommer fram till pingisbordet och upptäcker att ett par barn använder bordet redan. Vad gör man då? Väntar på sin tur? Ber om att få lira tillsammans med ungarna och ha lite trevligt och kul? Tar en kaffe och tar det lugnt tills bordet blir ledigt?
Nej. Nej nej nej.
Man river naturligtvis rätt på ett par tillhyggen och slår in skallen på ungarna. Självklart.
Jisses, och det har kommit hit tiotusentals apor som dessa bara de senaste månaderna... Snart ska de ut i samhället och banka in skallen på DIG och DINA barn.
Känns det bra Svenne?