Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-31, 19:48
Medlem
DonLatinos avatar
Tjena, tänkte beställa ett par Adidas Los Angeles då jag diggar dom rejält. Kikade runt lite på nätet och såg att dessa gick för endast 600kr!? De fanns tillgängliga i alla storlekar.

Försökte leta efter någon på något forum haft problem med denna sida eller om det skulle vara en fejksida. Vad säger ni? Har ni handlat där någon gång? Stötte ni på några alls problem?

Mvh
Citera
2016-01-31, 19:51
Medlem
Dom har väl varit ledande i branschen i Sverige en så där 20 år eller nåt.
Citera
2016-01-31, 20:11
Medlem
Mounotos avatar
Finns nog inte en sneaker butik som är mer seriös än SnS, orsaken till det låga priset är antagligen deras vinterrea
Citera
2016-01-31, 21:06
Medlem
Har beställ från Sneakesnstuff flera gånger, inga problem bara köpa så har du dom efter 3 dagar.
Citera
2016-02-01, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrydzEric1995
Har beställ från Sneakesnstuff flera gånger, inga problem bara köpa så har du dom efter 3 dagar.

Detta kan jag bara hålla med om.
Har beställt från sneakers... ett flertal gånger och har bara gott att säga om dem.
Citera
2016-02-01, 10:03
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Tjena, tänkte beställa ett par Adidas Los Angeles då jag diggar dom rejält. Kikade runt lite på nätet och såg att dessa gick för endast 600kr!? De fanns tillgängliga i alla storlekar.

Försökte leta efter någon på något forum haft problem med denna sida eller om det skulle vara en fejksida. Vad säger ni? Har ni handlat där någon gång? Stötte ni på några alls problem?

Mvh
Man måste ju, på riktigt, ha levt under en sten i hela sitt liv om man ej hört talas om SnS..?
Citera
2016-02-01, 12:38
Medlem
AndrewBernards avatar
Kläder och skor: Allmänt --> Kläder och skor: Köpråd

/Moderator
Citera
2016-02-02, 20:31
Medlem
lugna ner digs avatar
Du ser väl om det är rea eller inte?

Det är såklart en seriös butik. Sen får man inte alltid sina saker i tid. Senaste gången tog det över två veckor för dom att skicka skorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in