2019-04-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetLeffe
Ta bort toppen.

Rulla den ut och in, ta bort toppen den är "lös" (var försiktig)

Kapa sedan till "rätt längd"

Eller köp en 1" förlängning och kapa den första till samma längd och använd toppen från den korta.

Då har du en i reserv.

Har köpt Fantasy X-Tensions Perfekt 2. Dock ännu inte testat den tillsammans med sambo. Men funderar på den hårda toppen. Kanske ska jag ta bort den? Har vänt ut och in utan att lyckas. Är rädd att förstöra. Tips eller tankar, tack!
Citera
2019-04-09, 16:24
Medlem
Är den bra om man har problem med att komma tidigt?
Citera
2019-04-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Är den bra om man har problem med att komma tidigt?

Det är min tanke/förhoppning. Men som sagt jag har inte testat den "skarpt". I tråden finns gott om erfarenhet. Vi avvaktar och ser.
Citera
2020-03-30, 23:33
Medlem
Hej!

Tänkte köra med sleeve i helgen på en tjej som jag träffar. Har hintat lite med att hennes säng är inbjudande till att använda handbojor, och hon är med på noterna.
Tänkte använda ögonbindel också.

Upplägget blir att först kedja fast henne i sängen och sedan dra på henne ögonbindeln. Sen ska jag teasa henne lite, slicka, köra in den i munnen etc.

Efter en stund funderar jag på att köra lite rollspel, typ hinta om att någon knackar på dörren och säga att man gå och öppnar, eller typ berätta att en någon annan kommer att ta över och att man är i bakgrunden.

Sen släpar jag fram stor Sleeven och sätter på henne i doggystyle i tron (eller åtminstone lite osäkerhet) om att nån annan knullar henne.

Att se någon man gillar bli påsatt av något riktigt stort är lite av en fantasi för mig. Tro ni hon kommer tycka att jag är sjuk i huvudet? Hon verkar ganska öppen för de mesta ska tilläggas och vi har gjort en hel del. Men är detta över gränsen?

Tankar/ tips/ idéer mottages gärna
Citera
2020-03-31, 20:01
Medlem
https://www.ebay.co.uk/itm/XL-Extra-...-/133335222340

Kan starkt rekommendera denna, jag köpte den på någon svensk site men hittade ingen som säljer den just nu. Den är rejält stor och inte något för nybörjare direkt. Men uppskattas rejält av nuvarande särbo.
Citera
2020-04-05, 19:57
Medlem
Oj den såg rejäl ut. Jag körde denna: https://www.sinful.se/you2toys-mega-...SAAEgJKjPD_BwE

Den var riktigt grov, trodde knappt jag skulle få in den i tjejen. Men hon tog emot den och njöt i fulla drag när hon hade handfängsel och ögonbindel på sig. Fantastisk känsla.
Citera
2020-04-05, 20:59
Bannlyst
Får man någon känsla med denna?
Citera
2020-04-06, 03:55
Medlem
gunpoints avatar
...
Citera
2020-04-07, 10:39
Medlem
Tips: ska vara band under pungen. Annars åker de lätt av
Citera
2020-09-17, 14:28
Medlem
B4ckflashs avatar
Hej!

Funderar på att införskaffa en Vixen Colossus.

Någon annan än A.L.V Som testat? Saknar recension för den men den verkar ju lovande..

Hur stor är den inuti? Försöker läsa mig till det i beskrivningen på sinful där den finns men fattar inte riktigt måtten de skriver?

Hur stor är den inuti samt utanför?
Är den lite halvstyv som Fantasy extensions eller är den typ super mjuk och ingen stadga alls?

Tacksam för svar om någon har
Citera
2020-09-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4ckflash
Hej!

Funderar på att införskaffa en Vixen Colossus.

Någon annan än A.L.V Som testat? Saknar recension för den men den verkar ju lovande..

Hur stor är den inuti? Försöker läsa mig till det i beskrivningen på sinful där den finns men fattar inte riktigt måtten de skriver?

Hur stor är den inuti samt utanför?
Är den lite halvstyv som Fantasy extensions eller är den typ super mjuk och ingen stadga alls?

Tacksam för svar om någon har

Blev något inköp?

Var det uppskattat?

//B
Citera
2020-10-11, 06:01
Medlem
B4ckflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bugge
Blev något inköp?

Var det uppskattat?

//B

Ännu inte inköpt men suget är kvar 🙂

Den kostar ju en hel del så hade varit kul och veta om den är bra eller inte först!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in