2016-02-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HailAndKill
Vad är en "hyfsad källa"? Du är sannerligen mycket dum i skallen du.

Eftersom du påstår att det " Det är ALLTID 6 miljoner." Dum i skallen är jag men giv mig en källa på att det Det är ALLTID 6 miljoner. Ingen vet Bedömningen är enligt min uppfattning 5,1-5,9 millioner allt enligt vad bödeln Eichmann bedömt. Kan missa pga man sköt x antal icke judar i Ukraina/Lettland/Estland etc men räkna dom som judar

Hyfsad källa är alltså någon som hävdar att siffran 6 millioner är den exakta för ingen vet
2016-02-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Mm, fast en sådan frågeställning blir ju aldrig aktuell i MSM. Och det vet du givetvis.

Det bästa vore om er sida bara erkänner att förintelsen är ett påhitt.

Självklart är den ett påhitt liksom alla som sett Dallas och familjen Ewing vet att Bobby aldrig dom utan det var en dröm

Fast det vore skojigt om er sida presenterade ett enda tekniskt bevis för att allt är en sammansvärjning Det måste ha krävts tonvis med brev för att alla judar skulle medverka i detta falsarium. Så fram med era bevis på konspirationen
2016-02-05, 00:11
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Självklart är den ett påhitt liksom alla som sett Dallas och familjen Ewing vet att Bobby aldrig dom utan det var en dröm

Fast det vore skojigt om er sida presenterade ett enda tekniskt bevis för att allt är en sammansvärjning Det måste ha krävts tonvis med brev för att alla judar skulle medverka i detta falsarium. Så fram med era bevis på konspirationen

Lite kul att du jämför förintelseberättelsen med en dokusåpa. Det är väl grejen med er judar, ni har svårt att skilja på fantasi och verklighet. Konspirationen är det ju din sida som för fram. Att tyskarna tillsammans med andra européer konspirerade för att förinta judarna.
2016-02-05, 00:21
Medlem
TheChains avatar
Citat:
Såså, det var ironi från min sida. Alla sansade icke-judar som granskat förintelseberättelsen förstår att det handlar om en propagandabluff. Just för att den här lögnen är så viktig att upprätthålla så öser judisk media på maximalt med sin hjärntvätt. Men du kan vara lugn, sanningen är på väg att segra tack vare den fria informationen på internet.

Är det därför det främst är nynazister och rabiata antisemiter som tror att det är en propagandabluff och noll seriösa personer?
2016-02-05, 07:37
Medlem
HailAndKills avatar
Luftballongen och Herkulensbögen?

Kan ni svara på detta? https://www.youtube.com/watch?v=HDWlDEVN5HM

Varför sitter hon och ljuger tänderna ur sig?

Stämmer det verkligen att folk sprang fram till elektrifierade staket och kramade dom så att dom dog eftersom det var ett bättre alternativ än att bo i campen?
Senast redigerad av HailAndKill 2016-02-05 kl. 08:34.
2016-02-05, 07:44
Medlem
HailAndKills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChain
Är det därför det främst är nynazister och rabiata antisemiter som tror att det är en propagandabluff och noll seriösa personer?

Nej. Det är för att alla andra är så svårt hjärntvättade så att ett helt rum med människor, som inte har något som helst med judar att göra, blir helt till sig så fort man ens säger order "jude".

Och åter igen till detta tjat. Det finns folkmord som är tydligt bevisade i nutid som är mycket svårt att tala emot. Rwanda på 90-talet. Ingen pratat om det. Ingen pratar om Balkankrigets massgravar.

Det är som inte intressant.

Men judar. Ojojoj. Det ska fan i mig stå på cornflakespaketet att judar är så förföljda och att alla nästan dog för 80 år sen.
Endast en svag hjärna tror på vad man läser i statens tidningar, ser på statens television och lär sig i den marxistiska skolundervisningen.

Det är med stor sorg jag vaknar upp varje dag och inser att jag bor bland idioter.
Senast redigerad av HailAndKill 2016-02-05 kl. 08:35.
2016-02-05, 08:20
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Mm, fast en sådan frågeställning blir ju aldrig aktuell i MSM. Och det vet du givetvis.

Nä en sådan frågeställning blir antagligen lika gott mottagen som om frågan är "Existerade Hitler?" Sedan är det inte MSN som ställer frågeställningarna. Det är forskare och historiker.

Citat:
Det bästa vore om er sida bara erkänner att förintelsen är ett påhitt.

Jaha!? Vi skall bara bortse från all faktiskt och kontrollerbara bevis- blunda?
2016-02-05, 08:26
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Luftballongen och Herkulensbögen?

Kan ni svara på detta? https://www.youtube.com/watch?v=HDWlDEVN5HM

Varför sitter hon och ljuger tänderna ur sig?

Stämmer det verkligen att folk sprang fram till elektrifierade staket och kramade dom så att dom dog eftersom det var ett bättre alternativ än att bo i campen?

Kanske skulle starta en ny tråd? Här är topic om att det står i pressen om 6 miljoner utsatta judar 1915. Det tycker du är intressant.

Men inte att det skrevs om 2 miljoner utsatta och 3 miljoner utsatta och 4 miljoner utsatta och 5 miljoner utsatta.

Nä du vill se en koppling som att "bluffen" redan var igång 1915? Hur ser du det?
2016-02-05, 08:34
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
http://imgur.com/a/vPXfp

Även andra årtal hände detta som man tydligt ser på alla bilder. Det är alltid 6 miljoner som drabbas.

Det påstås ju även att 6 miljoner judar blev ihjälgasade 25 år senare.
Fast sen ändrade dom sig lite. Och sen lite till så nu är dom väl nere i 1 miljon.

Känns inte detta lite märkligt? Hur kommer det sig att siffran 6 miljoner ständigt återkommer?

Du får gärna hitta en (1) källa på det fetade. Finns det? Alls? Körde du på en känsla?
2016-02-05, 08:39
Medlem
HailAndKills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Nä du vill se en koppling som att "bluffen" redan var igång 1915? Hur ser du det?

Nej nej. Bluffen startade för över 3000 år sedan. judendomen har bitit sig fast hårt.
2016-02-05, 08:42
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Nej nej. Bluffen startade för över 3000 år sedan. judendomen har bitit sig fast hårt.

Jasså, har du bevis för att denna bluff startade för över 3000 år sedan? Eller är det ytterligare en känsla?

Edit: och gärna då en källa på detta som du inleder tråden med?

Citat:
Det påstås ju även att 6 miljoner judar blev ihjälgasade 25 år senare.

Känsla eller fakta?
Senast redigerad av varmluftsballong 2016-02-05 kl. 08:45.
2016-02-05, 10:09
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChain

Du har förstås personligen gått runt och frågat alla? Förresten, enligt den undersökning som ADL gjorde för något år sen så var det en minoritet i världen som trodde på förintelsen. Och minns jag rätt så var det nästan hälften av amerikanerna som hyste tvivel om den judiska sagoberättelsen. Själv är jag från en generation som visste att judar är skojare och bedragare. Så jag slapp den monumentala hjärntvätt som yngre generationer råkat ut för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in