2016-01-31, 10:01
Medlem
Jag vet, galen ide men det slog mig nyss. Jag har funderat på att skaffa mig en batong men av en slump kom jag och tänka på min selfiestick som jag har i byrålådan. Det har samma form som en batong och går att fälla ihop precis likadant. Visst, den slår inte lika hårt men skulle det gå att använda som försvar? Nåt straff får man inte heller ifall man skulle bli gripen. Det problematiska är vart på kroppen man skall bära denna 20 cm långa sak. Vad säger ni?
Citera
2016-01-31, 10:05
Medlem
flipflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Jag vet, galen ide men det slog mig nyss. Jag har funderat på att skaffa mig en batong men av en slump kom jag och tänka på min selfiestick som jag har i byrålådan. Det har samma form som en batong och går att fälla ihop precis likadant. Visst, den slår inte lika hårt men skulle det gå att använda som försvar? Nåt straff får man inte heller ifall man skulle bli gripen. Det problematiska är vart på kroppen man skall bära denna 20 cm långa sak. Vad säger ni?
Bra tänkt. köp batongen, fäst sista delen av selfiesticken på batongen.

Då du verkligen behöver batongen så bryr du dig knappast ifall "selfiestick" delen går sönder.

Smart idé
Citera
2016-01-31, 13:20
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan

Den hade gått sönder direkt.
Citera
2016-02-01, 09:32
Medlem
HerrVits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipflap
Bra tänkt. köp batongen, fäst sista delen av selfiesticken på batongen.

Då du verkligen behöver batongen så bryr du dig knappast ifall "selfiestick" delen går sönder.

Smart idé

Himla bra idé!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in