2016-03-30, 21:06
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatdoyumean
Polack?
Lite mindre ***
Citera
2016-03-30, 21:19
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Lite mindre ***

varje *= e
Det orkar du nog pussla ihop
Citera
2016-03-30, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
varje *= e
Det orkar du nog pussla ihop

Eller klicka på facebooklänken så har du MGM. BO hade inte Facebook.

OnT: Det verkar inte bli aktuellt med RPU, så det måste vara något annat som gör att det drar ut på tiden. Hur lång tid tar en mordutredning normalt när MGM inte misstänks vara psykiskt störd?
Senast redigerad av Savox 2016-03-30 kl. 21:24.
Citera
2016-03-30, 23:56
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Lite mindre ***

**e*** *e*e* **e**e*
*e***** E** E**e* **e**e*
Eller
****** ***** ******* (*=Gergor Peter Liebler)
******* *** ***** ******* (*=Cecilia Eva Ester Liebler)

Duger det?
Citera
2016-03-31, 00:02
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savox
Eller klicka på facebooklänken så har du MGM. BO hade inte Facebook.

OnT: Det verkar inte bli aktuellt med RPU, så det måste vara något annat som gör att det drar ut på tiden. Hur lång tid tar en mordutredning normalt när MGM inte misstänks vara psykiskt störd?

Det lär nog dröja även om man kan tycka att det är glasklart redan nu. Trots allt är det någon som har fått sätta livet till och det räknas som det värsta brottet och med det så vill man ha grepp om all info som man kan tänkas få. Bra rutin tycker jag. Trist för de som sitter häktade men tyvärr så är det smällar man får ta.
Citera
2016-03-31, 00:02
Medlem
Citat:
Om det är sant så får jag en känsla av att det precis lika gärna hade kunnat bli han som dödade henne.

Vem vet, där ute där patrask bor och inaveln är relativt hög (men inte lika hög som i trakterna norr om Helsingborg och österut) så vet man aldrig vad de tar till sig. Vi får se vad eventuella protokoll säger. Numera är det ganska vanligt att en partner kommer med alla möjliga slags lögner för att de vill jacka ur och ta över huset eller bilen.
Citera
2016-03-31, 00:14
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Vem vet, där ute där patrask bor och inaveln är relativt hög (men inte lika hög som i trakterna norr om Helsingborg och österut) så vet man aldrig vad de tar till sig. Vi får se vad eventuella protokoll säger. Numera är det ganska vanligt att en partner kommer med alla möjliga slags lögner för att de vill jacka ur och ta över huset eller bilen.

Jag har för mig att det finns äktenskapsförord så det blir nog valparna som får ta över hyddan i Hjärup efter styvingen. Å andra sidan så behöver hon förmodligen inte bekymra sig över boendet i de närmaste femton åren eller så. Det löser staten åt henne och någon bil har hon inte någon nytta av heller så... Kanonsits med andra ord. Eller inte?
Citera
2016-03-31, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Jag har för mig att det finns äktenskapsförord så det blir nog valparna som får ta över hyddan i Hjärup efter styvingen. Å andra sidan så behöver hon förmodligen inte bekymra sig över boendet i de närmaste femton åren eller så. Det löser staten åt henne och någon bil har hon inte någon nytta av heller så... Kanonsits med andra ord. Eller inte?

Tror knappst du vet om det finns äktenskapsförord eller inte eller om hon befinner sig i en kanonsits. Hade hon gjort det hade hon inte bott hos polisen.
Citera
2016-03-31, 00:22
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Tror knappst du vet om det finns äktenskapsförord eller inte eller om hon befinner sig i en kanonsits. Hade hon gjort det hade hon inte bott hos polisen.

Vad grundar du dessa antaganden ur?
Citera
2016-03-31, 12:11
Medlem
Citat:
Om det är sant så får jag en känsla av att det precis lika gärna hade kunnat bli han som dödade henne.

Ja, eller nej. Vad vi hört har han ju aldrig lagt hand på henne. Det är väl en sak att vara svartsjuk och kontrollerande, en helt annan att slå ihjäl nån.
Citera
2016-03-31, 12:19
Medlem
Citat:

Äktenskapsförordet finns länkat på s 8 i tråden. Läs på lite, det här är ingen 1000-sidors Knutbytråd, i alla fall inte än.
Citera
2016-04-01, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Å andra sidan så behöver hon förmodligen inte bekymra sig över boendet i de närmaste femton åren eller så. Det löser staten åt henne ...
Tänk på att hon är kvinna, hon kommer undan med 6-8 år skulle jag gissa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in