Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-07-10, 01:39
äldre konto (old)
Ej medlem
låt oss säga att man tror att man kanske är bi-sexuell... men inte VILL vara det... inte för att man tycker det är äckligt eller att man blivit lärd att det är fel eller man tror man ska bli oomtyckt... utan bara för man inte vill vara det... vad gör man då? psykolog? :roll:
Citera
2003-07-10, 01:46
äldre konto (old)
Ej medlem
.

hehe...ja du jävlar den frågeställnigen var inte lätt. Du får nog börja med att ställa frågan till en psykolog. Inte en aning men en "läggning" vette fan om man kan ändra på.....Du får väl bejaka läggningen men bara välja att vara med ett av könen....
Du blev nog inte klokare av detta inlägg, själv blev jag bara yr
Citera
2003-07-10, 01:53
äldre konto (old)
Ej medlem
blev DU yr? haha vafan tror du jag är ibland då?

jag tänder verkligen inte på killar men ja känner mig lixom... ähh ja vet inte. urs å blä på hela grejen säger ja bara. :P
Citera
2003-07-10, 01:59
äldre konto (old)
Ej medlem
ja fan det är inte lätt alltid, hoppas att du hittar nån väg genom det där som du blir nöjd med
Citera
2003-07-10, 02:03
äldre konto (old)
Ej medlem
jadu bra fråga dedär...

menar... ja har haft många bögar på mig under mina dagar (ja är otroligt söt tydligen) men har verkligen alltid när det kommer till kritan blivit lixom... tja ja vill inte ta i snubben...

antar att ja e upplärd med "kille + tjej = sant" filosofin eller nått... ja tänder absolut på tjejer inge snack om saken... ja tror inte ja tänder på killar... ligger väl typ 25/75 till tjejer skulle ja tro...

sen vet ja inte... ja kanske är rädd för att inte bli accepterad åxå... ja vet ju att min storebror skulle säga upp kontakten med mig direkt om ja kom hem med en pojkvän... hehe
Citera
2003-07-10, 03:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Vi här på flashback som förstår oss på sådana problem ska hjälpa dig Mentor. Vi ska hjälpa dig övervinna denna elakartade sjukdom som håller på att ta över dig och göra dig till man. Du ska inte behöva pilla i bögarsle längre för att få tjackpåsen.

Det är bra att du vänder dig till pappa flashback.

Hejdå lycka till :mrgreen:
Citera
2003-07-10, 04:03
äldre konto (old)
Ej medlem
hahahaha! tackar för stödet PADDYMAN. å förresten så pillar ja ingenting ja får de rakt upp i snoken på löpande band ändå. :twisted:
Citera
2003-07-10, 12:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: hypotes ;)

Citat:
Ursprungligen postat av Mentor
låt oss säga att man tror att man kanske är bi-sexuell... men inte VILL vara det... inte för att man tycker det är äckligt eller att man blivit lärd att det är fel eller man tror man ska bli oomtyckt... utan bara för man inte vill vara det... vad gör man då? psykolog? :roll:

om du inte tycker att det ar ackligt, och det inte ar for att du har blivit lard (du sager sjalv att homofobin finns nara dig, i din familj) att det inte ar ratt, utan onormalt... varfor tror du da att du har ngt mot att vara bisex?

det ar nog inte sa enkelt att du tycker sa "bara for att du tycker sa" sjalvklart har dina tidigare erfarenheter av livet paverkat dig till att kanna att det inte ar riktigt ratt. eller?

kanner du manga som ar bisex lr homosex?

om du inte gor det sa tyckerjag att du ska prata med andra bisex i din alder, via rfsu/rfsl, las nga nummer av qx mag och kolla om det ar nga moten i ditt omrade, eller om du ar tillrackligt gammal: ga pa bog klubb.

om du fortfarande ar nyfiken pa bisex sa maste du erkanna for dig sjalv att det ar din verklighet. jag vet inte hur gammal du ar, men ur min synvinkel sa ar ratt manga exprimentella med sin sexualitet i tonaren. dom flesta av mina kompisar nar jag sjalv var 18-20 nar nyfikna pa, och provade pa, forhallanden eller tillfalliga sexuella reaktioner med partners av samma kon som dom sjalv.

sa aven om du kommer pa att du faktiskt fortfarande AR nyfiken, sa behover inte det innebara att du alltid kommer att vara det.

det ar ditt liv: inte din stora brossas.

lycka till!
Citera
2003-07-10, 14:28
äldre konto (old)
Ej medlem
hmm... jag kan ha en liten teori om det hela annars...

jag är en lesbisk tjej i en killes kropp... fan va skumt det här kändes då. varför har jag aldrig tänkt på det förut för? menar... anledningen till att ja känner... som jag känner ang killar... ja tänder ju lixom inte på dom men jag... tja... vet inte. ops: hehe fan va skum ja låter nu känner jag.
Citera
2003-07-10, 14:59
äldre konto (old)
Ej medlem
mentor. jaha, du skojar..? :roll: :?:

men jag svarar som du manar allvar anda:

sjalvklart finns det en chans att du ar transexuell, men troligtvis ar det inte sa. det ar namligen mkt ovanligt. att komma till insikten att man ar transexuell ar inget man kommer fram till som alternativ till att vara homosexuell nar man inser att man kanner en attraktion till folk av samma kon som en sjalv.

vad ar det exakt for attraktion du kanner? for om du inte "lixom tander pa dom" vad ar da problemet? en lesbisk tjej skulle inte, precis som en hetrosexuell kille, ha ngn som helst dragning till en kille. hanger du med?
Citera
2003-07-10, 15:08
äldre konto (old)
Ej medlem
jodå jag är allvarlig...

jag tror det är så att jag har lixom alltid blivit uppraggad av killar att ja vant mig vid att jag är omtyckt av dom... å att jag därför känner mig som en lesbisk tjej... fan det va svårt å förklara det här då jag inte själv har full koll på vad jag menar...

jag kan inte se mig själv med en kille... ja tycker killar är svin helt enkelt... killar är inte ens direkt snygga... inga former mm... å ja menar snorren hur snygg e den på en skala?

känner det bara mysigt å va me killar ibland... inge sexuellt eller vänskapligt utan mer sinnesstämmningen på ett "känslomässigt" plan så att säga.
Citera
2003-07-10, 15:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentor
jodå jag är allvarlig...

jag tror det är så att jag har lixom alltid blivit uppraggad av killar att ja vant mig vid att jag är omtyckt av dom... å att jag därför känner mig som en lesbisk tjej... fan det va svårt å förklara det här då jag inte själv har full koll på vad jag menar...

jag kan inte se mig själv med en kille... ja tycker killar är svin helt enkelt... killar är inte ens direkt snygga... inga former mm... å ja menar snorren hur snygg e den på en skala?

känner det bara mysigt å va me killar ibland... inge sexuellt eller vänskapligt utan mer sinnesstämmningen på ett "känslomässigt" plan så att säga.

jag fattar inte: du vill inte vara med killar pa ett sexuellt plan, eller pa ett vanskapligt plan... vad betyder ett kanslomassigt plan, om det inte ar sex eller karlek eller ens vanskap?

du kan ju alltid vara faghag (som jag) det ar ok fast du ar kille.

och ja: snorren ar overjavlig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in