Hej, har någon annan problem med tex LD lös, Knox lös ibland men lite mindre? För mig så kan de vara halverst kvaddade i munnen 10-15min medan vissa så som Kronan lös kan vila under läppen i 40min och fortfarande sitta som en smäck!
Snusar just nu Kronan lös då det var ett billigare alternativ på snusbolaget. Tycker alla swedish match snus med pappdosor sitter som en smäck till en början, men att när man ska ta ut snusen så faller den isär och blir riktigt jobbig att arbeta med. Men snus som granit typ håller ihop bättre har jag märkt.
Pappdosor vs platsdosor gör stor skillnad i hur snabbt snuset torkar osv...
Tycker typ snus i platsdosor håller sig färskt längre medans pappdosor torkar ut. Men man vill ju ha olika torrhet beroende på sort man har också känns det som.
SM gör bara snus av högsta kvalité i dosa med paraffin och papper. Personligen tycker jag att LD lös är gott men det är inte samma kvalité som Swedish Match.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!