Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Fast dom i sin tur är ju styrda av judarna.
1) Jag är inte amerikan, det är inte meningsfullt för mig att blanda mig i amerikanernas inrikespolitik eller stödja den ena eller andra faktionen i USA. USA är vad USA gör.
2) Brittiska imperiet har hållit på ungefär likadant i hundratals år. Fast innan det fanns logistik för att flytta tiotals miljoner människor. Men de gjorde likadant i Indien och i Sydafrika, flyttade runt människor för att få alla att hata varandra. Drog gränser för att få alla att hata varandra. Holländska imperiet gjorde likadant i fjärran östern.
OCH Britterna har varit helt och hållet negativt för Europa i hundratals år. Plundrat, bränt, mördat, spelat ut alla mot varandra, förlängt alla krig, orsakat max skada hela tiden. För att det är det billigaste sättet att extrahera resurser och arbete och eliminera eventuella konkurrenter.
Så visst, man kan skylla på judar om man vill. Men det ändrar inte på att det är i det globala merkantila ö-imperiets intresse att uppföra sig exakt som britter och amerikaner gör. Judar eller inte judar.