Citat:
Ursprungligen postat av
448
Riktiga psykfall 🤣
Ja vara för snygg hela livet är nog inte bra för folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
ColdAssEyes
Ja du, hon tjänar nog snarare pengar på det. Så är det när män betalar för skit, lätt att tjäna på. Ingen kvinna hade någonsin gjort det motsatta.
Och nej då, det finns gott om kvinnor som inte har Only fans, öppna sociala medier eller tinder.
Är det knarkarens fel att knarklangaren säljer droger? Patetiska små offerkoftor utan logik.
"öppna sociala medier" another one busted!
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Så i ena stunden är kvinnor bekräftelsekåta som har sociala medier. Har dom inte det. Då är dom "weirdos", och då är det dåligt det med .
Du låter jävligt förvirrad haha. Läser jag din text. Är det inte lättare för dig att bli bög bara?
Dessutom uttrycker du dig som en hormonell tonåring, och din bitterhet är rätt uppenbar med. Vem fan talar ens om sin skoltid. Tala om se bakåt och leva i det förflutna haha! Vandrande tragedi. Om inget annat, gör något åt din osäkerhet. Det är smärtsamt läsa ditt inlägg.
Ja det finns ingen konflikt där, hur simpel är du egentligen?

Antal kvinnor i Sverige som aldrig gått på krogen/fest, aldrig bär slampiga kläder och aldrig har haft Snap, FB, IG eller något annat är så klart en promille av befolkningen och jag talade om den stora massan kvinnor som uppenbarligen inte kan leva utan daglig bekräftelse.
Är det inte lättare att du blir flata så slipper förpesta mäns liv? Konstig projicering från din sida.
Du tror att du ger ett moget intryck när du insinuerar att folk är bög? Att ni förnekar verkligheten och blir sura som fan när man påtalar hur kvinnor beter sig gör inte mig bitter utan det gör dig bitter, du försöker ju nu slåss mot verkligheten och du låtsas att solen är grön. Lycka till med det!