2025-10-23, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Vi män är visuella varelser. Nu är jag gammal nog att välja mina stunder. Men överlag är det väl väldigt vanligt att män tittar mycket på kvinnors former etc

Ja, kvinnor säger ofta det, att män är mer visuella.
Samtidigt så har jag hört hur kvinnor pratar om män.
Citera
2025-10-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Menar du alla män? Jag har själv erfarenhet av hur vissa kvinnor hanterar ett avvisande. Det var inte vackert.
Jag själv har aldrig reagerat så när jag blivit avvisad. Och jag är en man.

Nej, men betydligt fler män. Finns forskning på det. Titta på hur många kvinnor som blir mördade när dom lämnar en relation vs män.

Kvinnor blir mer ledsna men verkar läka fortare. Många män börjar supa och annat. Förmodligen för att kvinnor är bättre på att söka hjälp med.
Citera
2025-10-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, kvinnor säger ofta det, att män är mer visuella.
Samtidigt så har jag hört hur kvinnor pratar om män.

Fast vi är ju det, män behöver porr och konsumerar mer porr än kvinnor. En del kan ju inte ens komma utan det.
Citera
2025-10-23, 11:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Kvinnor blir mer ledsna men verkar läka fortare. Många män börjar supa och annat. Förmodligen för att kvinnor är bättre på att söka hjälp med.
Kvinnor har ju ofta reservmän och hittar någon nästan direkt. För män kan i vissa fall en lång Golgatavandring påbörjas.
Citera
2025-10-23, 11:11
Medlem
Citat:
Nej, men betydligt fler män. Finns forskning på det. Titta på hur många kvinnor som blir mördade när dom lämnar en relation vs män.

Ja, jag har hört hur vissa blir hotfulla mot kvinnor för att han får nej. Det är tråkigt. Hon kan inte hjälpa att hon inte kände så för honom.
Det är ju samma för oss män, vi kan inte hjälpa om vi inte känner så för en kvinna som kanske fått känslor.
Det bäste vore om alla bara kunde acceptera ett nej, utan att bli en jobbig jävel.
Det finns fler fiskar i havet.
Citera
2025-10-23, 11:13
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kvinnor har ju ofta reservmän och hittar någon nästan direkt. För män kan i vissa fall en lång Golgatavandring påbörjas.

Jag överlever lika länge som en inkastad pizza i ett flykingläger på gazaremsan

Dom är på en direkt

Älskar o reta dryga snygga kvinnor som gillar o leka med män o såra dom 😂

Jag är The Iceberg för dom
Citera
2025-10-23, 11:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Riktiga psykfall 🤣

Ja vara för snygg hela livet är nog inte bra för folk.

Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Ja du, hon tjänar nog snarare pengar på det. Så är det när män betalar för skit, lätt att tjäna på. Ingen kvinna hade någonsin gjort det motsatta.

Och nej då, det finns gott om kvinnor som inte har Only fans, öppna sociala medier eller tinder.

Är det knarkarens fel att knarklangaren säljer droger? Patetiska små offerkoftor utan logik.

"öppna sociala medier" another one busted!

Citat:
Så i ena stunden är kvinnor bekräftelsekåta som har sociala medier. Har dom inte det. Då är dom "weirdos", och då är det dåligt det med .

Du låter jävligt förvirrad haha. Läser jag din text. Är det inte lättare för dig att bli bög bara?

Dessutom uttrycker du dig som en hormonell tonåring, och din bitterhet är rätt uppenbar med. Vem fan talar ens om sin skoltid. Tala om se bakåt och leva i det förflutna haha! Vandrande tragedi. Om inget annat, gör något åt din osäkerhet. Det är smärtsamt läsa ditt inlägg.

Ja det finns ingen konflikt där, hur simpel är du egentligen? Antal kvinnor i Sverige som aldrig gått på krogen/fest, aldrig bär slampiga kläder och aldrig har haft Snap, FB, IG eller något annat är så klart en promille av befolkningen och jag talade om den stora massan kvinnor som uppenbarligen inte kan leva utan daglig bekräftelse.

Är det inte lättare att du blir flata så slipper förpesta mäns liv? Konstig projicering från din sida.

Du tror att du ger ett moget intryck när du insinuerar att folk är bög? Att ni förnekar verkligheten och blir sura som fan när man påtalar hur kvinnor beter sig gör inte mig bitter utan det gör dig bitter, du försöker ju nu slåss mot verkligheten och du låtsas att solen är grön. Lycka till med det!
Citera
2025-10-23, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt

Är det knarkarens fel att knarklangaren säljer droger? Patetiska små offerkoftor utan logik.

Ja det finns ingen konflikt där, hur simpel är du egentligen? Antal kvinnor i Sverige som aldrig gått på krogen/fest, aldrig bär slampiga kläder och aldrig har haft Snap, FB, IG eller något annat är så klart en promille av befolkningen och jag talade om den stora massan kvinnor som uppenbarligen inte kan leva utan daglig bekräftelse.

Är det inte lättare att du blir flata så slipper förpesta mäns liv? Konstig projicering från din sida.

Du tror att du ger ett moget intryck när du insinuerar att folk är bög? Att ni förnekar verkligheten och blir sura som fan när man påtalar hur kvinnor beter sig gör inte mig bitter utan det gör dig bitter, du försöker ju nu slåss mot verkligheten och du låtsas att solen är grön. Lycka till med det!
Man kan ha stängda sociala medier endast för släkt och vänner
Citera
2025-10-23, 11:22
Medlem
448s avatar
Citat:

Stora haken är när snygghet kombineras med narczism,bårderline o shit.

Dessa brudar tas då hand av elitsoldater som mig o jag ger dom en doz av deras eget vapen

🤗
Citera
2025-10-23, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Problemet är ju att när kvinnor blir besvikna på män och det tar slut, så behöver de ju ändå inte jaga nytt, utan det dyker alltid upp några män som är villiga att trösta.
För män med dåliga erfarenheter, så gäller det bara att bita ihop, slå på leendet och charmen och ge sig ut på ny jakt. Försvinner motivationen, så är det kört.
Citera
2025-10-23, 11:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Man kan ha stängda sociala medier endast för släkt och vänner

Vänner är ett gulligt ord för "orbiters".

Citat:
Ursprungligen postat av 448
Stora haken är när snygghet kombineras med narczism,bårderline o shit.

Dessa brudar tas då hand av elitsoldater som mig o jag ger dom en doz av deras eget vapen

🤗

Ja men det ena gör så klart det andra här, dom har behandlats som ofelbara små sagoväsen hela livet så hur ska dom veta något annat och ens kunna förstå hur livet faktiskt funkar för alla andra.
Citera
2025-10-23, 11:31
Bannlyst
Citat:
Vänner är ett gulligt ord för "orbiters".

Ja men det ena gör så klart det andra här, dom har behandlats som ofelbara små sagoväsen hela livet så hur ska dom veta något annat och ens kunna förstå hur livet faktiskt funkar för alla andra.
Du verkar aldrig ha haft vänner själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in