2016-01-27, 19:40
Medlem
hej vilken citron vodka smakar minst sprit s att sga och mer citron Bacardi lemon eller absolut lemon?
Citera
2016-01-27, 19:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Bacardi r ingen vodka, utan en rom. Vodkan har minst smak i sig av de tv.
Senast redigerad av Clay Allison 2016-01-27 kl. 19:52.
Citera
2016-01-27, 19:49
Medlem
Bacardi Limn smakar helt klart mer citron, lite fr mycket om du frgar mig.
Senast redigerad av Lixxor 2016-01-27 kl. 19:57. Anledning: Felstavning
Citera
2016-01-27, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxor
Bacardi Lemn smakar helt klart mer citron, lite fr mycket om du frgar mig.

men vilken r godast? fr jag upplever tillexempel att absolut kurrant smakar vldigt mycket sprit och vill grna komma bort frn de
Citera
2016-01-27, 19:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ori
men vilken r godast? fr jag upplever tillexempel att absolut kurrant smakar vldigt mycket sprit och vill grna komma bort frn de

Helt fel vg att g. Lr dig att gilla spritsmaken.
Citera
2016-01-27, 19:57
Medlem
Citat:

Ska du dricka rent s r det nog vodka som gller, bacardi limn smakar vldigt... Syntetiskt enligt mig. Annars r det vldigt gott att blanda bacardi limn med cola
Citera
2016-01-27, 20:10
Medlem
Gillar du inte spritsmaken s fr du vl grogga, och d kan du vl lika grna kra p vanlig vodka.
Citera
2016-01-27, 20:45
Medlem
TrampLOLs avatar
Finns en vodka som heter "Vanlig Svensk Citron", denna smakar mest citron och enligt mig godare n absolut lemon.
Citera
2016-01-27, 22:13
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Vill du komma bort frn spritsmaken s fr du verg till mjlk.

Citat:
hej vilken citron vodka smakar minst sprit s att sga och mer citron Bacardi lemon eller absolut lemon?

Minst sprit smakar absolut lemon.
Citera
2016-01-27, 23:33
Medlem
Minst sprit tycker jag bacardin smakar, men bst smakar absoluten. Iaf av de tv.

Sen r de la upp till tycke och smak.
Citera
2016-01-28, 12:51
Moderator
Allaballawallas avatar
D ingen av "produkterna" som efterfrgas existerar blir svaret: Ingen av dem smakar ngonting eftersom bda r fiktiva.

Absolut Citron (40% abv & <3,0 g/l socker.) har vodkabas och en tydlig ton av finkel som fr vissa fr den att framst som "spritig", men den har ven en mrkbar citronsmak.
Bacardi Limn (32% abv & 58 g/l socker.) har rombas med en tydlig stma och en ptaglig syntetisk citronkarraktr som dljer spritsmaken vl.

S om det r s lite "spritsmak" som mjligt som efterfrgas r Bacardin den uppenbara och sjlvklara vinnaren.
Citera
2016-01-29, 06:18
Medlem
Great Gargamels avatar
Blanda loka citron pch bodka citron, d fr du en bra grogg som bsra smakar loka citron. Du kan ta nn droppe citronkoncentrat ocks ifall du vill vldigt lmsk grogg, d de r ltt att dricka fr mycket, noll spritsmak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in