2019-07-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
MEST vedertagna? Nu glider du på orden! Som sagt : Den är inte vedertagen/bevisad! Chocka mig nu genom att tänka ut en comeback som inte har med Big Bang att göra! Tvivlar på att du kan det! Papegojor brukar också upprepa sig själva hela tiden.
Japp, mest vedertagen (enligt wiki...). De som jobbar inom det området har BB som mest vedertagna teorin.
Comeback på vad?
Citera
2019-07-17, 12:16
Medlem
Citat:
MEST vedertagna? Nu glider du på orden! Som sagt : Den är inte vedertagen/bevisad! Chocka mig nu genom att tänka ut en comeback som inte har med Big Bang att göra! Tvivlar på att du kan det! Papegojor brukar också upprepa sig själva hela tiden.
Jaha och vad är ditt alternativ då? Getherdens guide?
Citera
2019-07-17, 12:16
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Japp, mest vedertagen (enligt wiki...). De som jobbar inom det området har BB som mest vedertagna teorin.
Comeback på vad?

Som sagt. MEST vedertagen smäller inte så högt!
Trevligt att du ger mig rätt! Du kan inte sluta prata om din käpphäst!
Citera
2019-07-17, 12:17
Medlem
Citat:
Nej! Det var inte därför jag gnällde! Det var för 7- 8 rabiata ateister skrev till mig samtidigt!
Är alla ateister rabiata? Eller bara de som skriver till dig?
Om 7-8 personer skulle skriva till mig och komma med belägg för logiska kullerbyttor, då skulle jag fundera mer över mig själv istället för att gnälla på dessa 7-8.
Citera
2019-07-17, 12:19
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Om 7-8 personer skulle skriva till mig och komma med belägg för logiska kullerbyttor, då skulle jag fundera mer över mig själv istället för att gnälla på dessa 7-8.

Wow! Du kunde svara något annat! Logiska kullerbyttor enligt dig ja! Allt du skriver är brist på logik!
Citera
2019-07-17, 12:20
Medlem
Citat:
Som sagt. MEST vedertagen smäller inte så högt!
Trevligt att du ger mig rätt! Du kan inte sluta prata om din käpphäst!
Kul att du har rätt (om vad vill du inte säga). Men varsågod.
Varför vill du inte säga vad du vill ha svar på?

Gravitationsteorin är den mest vedertagna teorin. Men det smäller kanske inte så högt?
Citera
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Jaha och vad är ditt alternativ då? Getherdens guide?

Har inte sagt att jag har något alternativ. Det är lite grann det tro handlar om vet du!
Citera
Medlem
UncelDolans avatar
Citat:

Självinsikt är inte falconers starka sida. Förstår inte varför ni fortsätter att skriva med denna, han lär sig inget och har extrema problem med att svara på frågor.
Citera
2019-07-17, 12:22
Medlem
Citat:
Wow! Du kunde svara något annat! Logiska kullerbyttor enligt dig ja! Allt du skriver är brist på logik!
Jag gav tydliga exempel på hur din logik var fel igår. Du kunde aldrig besvara detta, utan påpekade bara att det var OT. Vilket det inte var. Att använda någons logik emot dem själv är en väldigt bra metod. Men bara om man vill lära sig någonting.
Citera
2019-07-17, 12:22
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Kul att du har rätt (om vad vill du inte säga). Men varsågod.
Varför vill du inte säga vad du vill ha svar på?

Gravitationsteorin är den mest vedertagna teorin. Men det smäller kanske inte så högt?

Så du återgår till att prata om Big Bang nu ja! När personangrepp inte fungerar då återgår du till trötta cirkelargument!
Citera
2019-07-17, 12:24
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncelDolan
Självinsikt är inte falconers starka sida. Förstår inte varför ni fortsätter att skriva med denna, han lär sig inget och har extrema problem med att svara på frågor.

Förstår inte varför du lägger dig i överhuvudtaget? Du har ingenting att tillföra debatten utom idioti.
Citera
2019-07-17, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncelDolan
Ja, en av mina brister. Jag ger inte upp, även när jag borde.
Jag blir som ett barn och vill att andra ska förstå. Det kan också bottna i att om min logik var uppåt väggarna så skulle jag vilja att någon påpekar detta för mig. Även om det kan vara genant till en början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in