2016-02-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Vad heter personen på bild nr 3?

Bild tre är elias "lalo"

1 NA
och två jano antar jag iaf (?)
Citera
2016-02-01, 18:25
Medlem
h4cksl4shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Jano måste det vara.

Svar nej.
Citera
2016-02-01, 18:26
Medlem
h4cksl4shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Bild tre är elias "lalo"

bild 2 jano
1 N.A

Svar ja.
Citera
2016-02-01, 18:31
Medlem
Blandade självfallet ihop numren, jag tänkte precis skriva och rätta er att ni hade fel, sen såg jag att jag klickat upp dem i fel ordning.
Citera
2016-02-01, 18:35
Medlem
https://www.facebook.com/*lias.dontorreseri

Lalos facebook

President för RWC

https://www.facebook.com/k*nny.barca
Citera
2016-02-01, 18:47
Medlem
Men i slutändan måste vi bena ut det här.

Det är jättemärkligt spelet som bröderna J och P för på sociala medier - att BO dog som en krigare, var Hagebys lejonhjärta m.m. De verkar ju även genuint ha varit väldigt bra kompisar med honom.

Sen har vi att Jano bevisligen varit kring mordförsöket BO utsattes för, tillsammans med NA och Elias, via har snacket om att han måste välja sida m.m.

Sen har vi det här med att Boutrous skriver ut öppet att han inte kommer låta det här gå obemärkt förbi, att han skall hämnas osv. Han blev även skadad vid mordet.

Man anhåller två i sin frånvaro, och det börjar spekuleras i att det skulle vara BC/M16 falanger inblandat.

Vi hade även en knivattack i hageby härom dagen. Pojkar i 20års åldern har blivit attackerade.
Det stämmer bra in på BO:s kompisar, och en av Sahin bröderna har länkat ut det på sin facebook.

Elias är nära med presidenten i RWC och har varit under många år.
Hur inslytad Jano är kan jag inte svara på.
NA är bevisligen ordentligt inne i det.

Tidpunkten för mordet är också talande, allting pekar mot att det har med RWC och de omkring där att göra.

Med andra ord har vi ett scenario som är så invecklat att det framstår som extremt knepigt att få det att gå ihop. Men om två sidor sörjer vad som hänt blir det ju fullkomligt omöjligt att få ihop det, men vad i hela friden skulle M16/BC snubbarna få ut av att mula en pojkspoling i sammanhanget?
Citera
2016-02-01, 19:07
Bannlyst
Citat:
https://www.facebook.com/*lias.dontorreseri

Lalos facebook

President för RWC

https://www.facebook.com/k*nny.barca
Är Lalo alltså president för RWC?
Citera
2016-02-01, 19:49
Medlem
h4cksl4shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Är Lalo alltså president för RWC?

Nej, kolla vad Adjektivet postade för Facebook profiler.
Citera
2016-02-01, 19:52
Medlem
h4cksl4shs avatar
Citat:
Men i slutändan måste vi bena ut det här.

Det är jättemärkligt spelet som bröderna J och P för på sociala medier - att BO dog som en krigare, var Hagebys lejonhjärta m.m. De verkar ju även genuint ha varit väldigt bra kompisar med honom.

Sen har vi att Jano bevisligen varit kring mordförsöket BO utsattes för, tillsammans med NA och Elias, via har snacket om att han måste välja sida m.m.

Sen har vi det här med att Boutrous skriver ut öppet att han inte kommer låta det här gå obemärkt förbi, att han skall hämnas osv. Han blev även skadad vid mordet.

Man anhåller två i sin frånvaro, och det börjar spekuleras i att det skulle vara BC/M16 falanger inblandat.

Vi hade även en knivattack i hageby härom dagen. Pojkar i 20års åldern har blivit attackerade.
Det stämmer bra in på BO:s kompisar, och en av Sahin bröderna har länkat ut det på sin facebook.

Elias är nära med presidenten i RWC och har varit under många år.
Hur inslytad Jano är kan jag inte svara på.
NA är bevisligen ordentligt inne i det.

Tidpunkten för mordet är också talande, allting pekar mot att det har med RWC och de omkring där att göra.

Med andra ord har vi ett scenario som är så invecklat att det framstår som extremt knepigt att få det att gå ihop. Men om två sidor sörjer vad som hänt blir det ju fullkomligt omöjligt att få ihop det, men vad i hela friden skulle M16/BC snubbarna få ut av att mula en pojkspoling i sammanhanget?

Jag får en känsla av att dom här S*a*in bröderna har något med det här att göra. Vetat om att han skulle dö. Jag köper att dom känt varandra hur länge som helst, men får skum känsla att dom här S*a*in bröderna har ett litet spel för gallerian på Facebook.

Just a feeling.
Citera
2016-02-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4cksl4sh
Jag får en känsla av att dom här S*a*in bröderna har något med det här att göra. Vetat om att han skulle dö. Jag köper att dom känt varandra hur länge som helst, men får skum känsla att dom här S*a*in bröderna har ett litet spel för gallerian på Facebook.

Just a feeling.

Så kände jag med, det spelar liksom över.

Det finns dock ett stort MEN.

Deras koppling till andra sidan är obefintlig.
Dessutom kan man följa dem bakåt ganska långt tillbaka, banden känns genuint starka. Sådant väger ganska tungt enligt min erfarenhet. Hade det varit någon annan hade de nog inte försökt att snacka med han som de gjort.

Och då kommer vi in på varför BO lallade med Boutros.

Och vad hade bröderna S med bröderna B att göra, om nu det som folkbladet/corren spekulerat i stämmer.

Bröderna S, M16/C och RWC fimpar alltså en stackars kickers kille. Det förfarandet är väldigt, väldigt märkligt.
Citera
2016-02-02, 10:48
Medlem
Citat:
Bröderna S, M16/C och RWC fimpar alltså en stackars kickers kille. Det förfarandet är väldigt, väldigt märkligt.

Han kanske inte var målet?
Citera
2016-02-02, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_law
Han kanske inte var målet?

Han blev regelrätt avrättad och Broder B fick lindrigare skador (Slutsats genom att han fick lämna sjukan snabbt, genom tur eller icke fokus vet jag ej) så nog var han målet alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in