Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-01-01, 15:45
  #37
Medlem
grottmuttans avatar
River upp ena kortsidan, värmer på 2 minuter.
Citera
2021-02-23, 21:31
  #38
Medlem
Bertil85s avatar
billys med skivad banan uppe på mmm...
Citera
2021-03-10, 23:15
  #39
Medlem
Jag brukar använda Micro, startar på runt 2 minuter, men sedan får man hålla koll på den och beroende på Micro varierar tiden, ibland får man ta ut den tidigare och ibland köra mycket längre tid för att få den perfekt.
Citera
2021-03-12, 23:44
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ligonsylt
Varje gång jag ska äta billys är den kall i mitten och stekhet på sidorna. Jag har fått tips om att man ska låta påsen vara stängd medans man värmer den men det blev ingen märkvärd skillnad. Finns det några hemliga knep???


Man kör utan påse både grill och varmluft. Med extra ost såklart
Citera
2021-03-12, 23:58
  #41
Medlem
hippilis avatar
Vid den här årstiden varje år vi ett gäng som låser in oss i garaget och bygger ihop en bil. Skruvar tills den är klar och kylskåpet är fullt med öl, dricka och Billys orginal för den äter alla.
Det är en som alltid äter den kylskåps kall resten värmer i Micron eller på vedspisen. Blir ganska trött på Billys efter en vecka så en kall går ner som variation om det inte blir hamburgare.
Citera
2021-03-18, 02:07
  #42
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
placera den inte i mitten utav mikron.

Nej, just det. Den ska placeras i mitten av soppåsen istället. Perfekt!
Citera
2023-03-07, 20:13
  #43
Medlem
Generalanderssons avatar
Billys smakar helt klart bättre om de värms i ugnen istället för mikron. Annars så måste man toppa ketchup på Billys pan pizzor, en Billys utan ketchup är ungefär som att äta en kebabpizza utan kebabsås.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback