2016-01-26, 01:33
Medlem
PolarenPerras avatar
Undrar varför ni inte har varit och love-bombat än.
Det är ju ensamkommande flyktingmän inblandade! skynda skynda

http://www.expressen.se/kvallsposten/sexuella-overgrepp-mot-tva-flickor-pa-bad/
Citera
2016-01-26, 01:57
Medlem
PolarenPerras avatar
Samtidigt, i en annan del av Sverige :
http://www.aftonbladet.se/debatt/article22088414.ab
Citera
2016-01-26, 02:00
Medlem
Var är alla -"De fick vad de röstade på" kommentarer?
Citera
2016-01-26, 02:02
Medlem
PolarenPerras avatar
oj hoppsan. Här var visst en till:

Ett barn har blivit våldtaget på Eriksdalsbadet.
http://www.expressen.se/nyheter/barn-valdtogs-pa-bad--okar-bevakningen/

Ensamkommande män IGEN,, vilket sammanträffande.
Citera
2016-01-26, 02:14
Medlem
Foxxyboxs avatar
äh nu ska vi inte vara sånna.

barn i prepuberteten har ju ingen sex drift detta är bara en lögn det var egenteligen "Svenska ungdommar" som har begått dessa brotten och det är oss svenskars fel som klätt våra barn så horiga och tillkallande för våra "svenska ungdommar".

ledsen kan inte ta en seriös ton längre jag har tappat alla ord sedan länge och nu väntar jag bara på att skeppet ska sjunka helt och överge detta skitlandet.
Citera
2016-01-26, 02:29
Medlem
Vill bara flika in att Sverige ska vara ett invandrarland.
Citera
2016-01-26, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominusillvminatio
Vill bara flika in att Sverige ska vara ett invandrarland.
Jag läste det i tidningen så det måste vara så.

http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/karinpettersson/article22148990.ab

PS. jag läste bara rubriken och fann den underhållande, har ingen aning vad artikeln behandlar i detalj.
Citera
2016-01-26, 07:05
Medlem
Europes avatar
Jag tror problemet är att lovebombarna inte vet var de ska gå med blommorna. Det vore önskvärt att ljugmedia avslöjade varje gång var deras asylboende ligger när dessa övervuxna barn blir identifierade, så att lovebombarna vet var de ska lovebomba.
Citera
2016-01-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPerra
Undrar varför ni inte har varit och love-bombat än.
Det är ju ensamkommande flyktingmän inblandade! skynda skynda

http://www.expressen.se/kvallsposten/sexuella-overgrepp-mot-tva-flickor-pa-bad/
Den kommer i en eller annan form., vänta bara…..
Råder en viss panik i media som inte vågar mörka lika mycket nu, vilket medför att feminismen behöver få tid på sig att utforma försvaret.
Kanske det blir lite moteld istället, för att visa att vita är lika, ….så det tar lite tid innan de hittar någon svensk som utfört liknande, eller så letar de en blond våldtäktsman att hänga ut, vem vet.
Kanske kommer det en berättelse om hur någon i sin ungdom på 70-80 talet blev uttittad på badhuset på ett sätt att hen kände sig våldtagen eller tagen på för att bevisa att det är ett mans problem, kanske en livräddnings övning (som i alla fall jag fick vara med om) där en pojke fick öva på en flicka…..vänta bara, det kommer.
Citera
2016-01-26, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Råder en viss panik i media som inte vågar mörka lika mycket nu, vilket medför att feminismen behöver få tid på sig att utforma försvaret.
Kanske det blir lite moteld istället, för att visa att vita är lika, ….så det tar lite tid innan de hittar någon svensk som utfört liknande, eller så letar de en blond våldtäktsman att hänga ut, vem vet.
Kanske kommer det en berättelse om hur någon i sin ungdom på 70-80 talet blev uttittad på badhuset på ett sätt att hen kände sig våldtagen eller tagen på för att bevisa att det är ett mans problem, kanske en livräddnings övning (som i alla fall jag fick vara med om) där en pojke fick öva på en flicka…..vänta bara, det kommer.
Jadå du har rätt, det kommer.
Det tar bara lite tid att att komma överens om en trovärdig plan för hur den samlade motattacken ska ske. Inom en vecka så kommer det.
Citera
2016-01-26, 15:26
Medlem
PolarenPerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666

Då gäller det att hitta en kvinnlig våldtäktsutövare snabbt som fan så deras försvarstal om att det är "Män" som i allmänhet våldtar faller. Vad har dom då kvar, när dom tom beskyllt sina pappor att vara taharuchare för att försvara sina ärkefiender.
Citera
2016-01-26, 15:28
Medlem
PolarenPerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morot56
Jadå du har rätt, det kommer.
Det tar bara lite tid att att komma överens om en trovärdig plan för hur den samlade motattacken ska ske. Inom en vecka så kommer det.

Dom sitter och studerar oss här och nu, ska ni veta.
Samlar bevis och gör research (på allt utom mena-män)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in