Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2016-01-26, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Så länge det sker frivilligt och av samtycke ser jag inga problem i att byta kontanter. Men det är off topic så jag lämnar det där.

Och huruvida jag doppar annars har du ingen aning om och även det är off topic.

Så skall du ägna tråden åt massa off topic eller skall den handla om din desperata jakt på kvinnor med låga krav?

För hur mycket du än letar anledningar till att klaga på mig, så finns dina desperata ord kvar i tråden.

Och du kommer inte undan att du jagar kvinnor dom har så låga krav så att även du kan få till det 😃

Sant. Jag ber om ursäkt för mitt beteende.
Det är off-topic och hör inte hemma här.

Med andra ord får jag be dig lämna.
En torsk kan troligtvis inte ge några bra tips, om det nu inte handlar om hur man ska köpa kvinnor som blir tvingade till det och ligger som en död säl medan du penetrerar de.

Tack och hej!
Citera
2016-01-26, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Familjeliv.se
HAHA! Nu var du faktiskt rolig!

TS: vad är det du söker i en singelmamma? "Pumpa och dumpa" eller vad tänkte du ha dem till?
Citera
2016-01-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
HAHA! Nu var du faktiskt rolig!

TS: vad är det du söker i en singelmamma? "Pumpa och dumpa" eller vad tänkte du ha dem till?

Kanske inte exakt "pumpa och dumpa". Tänkte mig ett par stycken pump innan dump åtminstone.
Citera
2016-01-26, 22:27
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Guten Tag Flashback!

Det är som så att jag är sugen på att träffa singelmammor.

Varför? Det kan jag inte riktigt svara på, men vill prova. Det kanske är en bra upplevelse?
Och har hört att de inte har så höga krav.

Ok, det jag undrar är, var hittar jag dessa kvinnor. Känns inte som de brukar vara på krogen precis utan då är det internet som gäller?
Kom med förslag på platser i verkliga livet och på nätet.
Är tacksam för alla (seriösa!) förslag.

Mvh
Siegestor
Inte så höga krav? Singelmorsor som vill ha sex kommer att ställa krav på dig, är du dålig i sängen så är du körd. Är de inte ute efter sex så vill de ha en vandrande plånbok som ställer upp för barnet, lever du inte upp till det så är du körd. Vissa singelmammor tycker det är väldigt mysigt med barn och kommer då att försöka få barn med dig vare sig du vill det eller inte.

Jag tror att du har en bild av singelmorsor som inte stämmer med verkligheten, sluta titta på milf-porr och gör något annat istället.
Citera
2016-01-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
Inte så höga krav? Singelmorsor som vill ha sex kommer att ställa krav på dig, är du dålig i sängen så är du körd. Är de inte ute efter sex så vill de ha en vandrande plånbok som ställer upp för barnet, lever du inte upp till det så är du körd. Vissa singelmammor tycker det är väldigt mysigt med barn och kommer då att försöka få barn med dig vare sig du vill det eller inte.

Jag tror att du har en bild av singelmorsor som inte stämmer med verkligheten, sluta titta på milf-porr och gör något annat istället.

Frasen "Och har hört att de inte har så höga krav." var menat lite som ett skämt.
Men du tar upp några viktiga punkter som mycket väl kan stämma in på en del. Har inte tänkt på dessa så tackar för upplysningen.

Om de bara söker en vandrande plånbok så går de bort. Men de är något man borde märka efter inte så lång tid?
Blir att använda två kondomer haha!

Jag förmodar att du har någon form av erfarenhet? Det verkar som det. Och jag uppskattar ditt inlägg.
Men jag baserar inte min bild av singelmammor på milf-porr.
Citera
2016-01-27, 10:07
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Sant. Jag ber om ursäkt för mitt beteende.
Det är off-topic och hör inte hemma här.

Med andra ord får jag be dig lämna.
En torsk kan troligtvis inte ge några bra tips, om det nu inte handlar om hur man ska köpa kvinnor som blir tvingade till det och ligger som en död säl medan du penetrerar de.

Tack och hej!

Tänker fortsätta hänga här eftersom det är ett öppet forum. Och bara för man har en annan åsikt i en annan fråga, så innebär det inte att man kan ha erfarenheter och råd i något helt annat. Eller hur?

Eller skall du utesluta alla som inte tycker exakt som du i varenda ämne? Som inte röstar på samma parti som du? Som inte har samma i tredje som du mm?

Om vi nu skulle återgå till ämnet så kan du hitta på hur många orsaker och bortförklaringar du vill, men trådstarten och flera av dina inlägg handlar ändå om att hitta någon med låga krav så du får ligga.

Men inte ens hitta en singelmamma med låga krav har du lyckats med. Stackars dig.
Citera
2016-01-31, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Finns ju ungefär hur många dejting o sexsidor som helst där du kan ragga bäst du vill TS o få ligga med både unga ensamstående mammor o de som redan lever i förhållanden.

Vet inte men tycker mest att singelmammor ibland tjatar om samma saker hela tiden, att de längtar efter att få ngn att dela ekonomi o barnpassning med typ - o att de föredrar killar med körkort.

Lycka till iaf!

Och du är också en ensamstående singelmamma gissar jag med tanke på vad du skriver? Lika barn leka bäst heter det väl
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in