2016-01-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sub4u
Nej, ganska säker på att man ej kan döma minderåriga till utvisning.

17-åringen av snubbarna som mörda 2 tjejer på hallandsåsen fick 4 års ungdomsvård. Så med tanke på att den här snubben är 15 och att det bara var en tjej så kanske han får 2 år.. möjligtvis +6 mån för att samhället är "upprört".

Så han är ute lagom till sin 18-års dag för att leta nya offer!

ALLAH AKBAR!

Om han nu är 15, han kan lika gärna vara 20
Citera
2016-01-25, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kottedelakotte
Vad fan! Efter han har mördad en person, de upptäckar, att kanske de uppgifter som han gav inte stämmer!!!!

Familjen av den kvinnan är rätt, det är svenska politiker skuld att hon är död.
Ja som kommunisterna säger open borders free movement noone is illegal fantastiskt sverige har fattigpebsionärer och folk utan identitet föds av staten med iphones och skit
Citera
2016-01-25, 21:13
Medlem
Undrar hur många "okända" personer det sitter på asylboenden runtom i Europa Kan nog bli en hel del knivande samt annat smått och gott innan året är slut.

Däremot kan ju knappast hennes föräldrar skylla på svenska staten, även om de har rätt. Låter de sin dotter jobba ensam på ett dylikt ställe så, ja.

Vila i frid.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Nej vad kusinen säger är att

Det är alltså de svenska politikerna som pekas ut av kusinen. Om han/hon egentligen/dessutom menar att införselpolitiken är felaktig eller något annat är oklart.

Däremot så har familjen talat om situationen i Sverige:

Det är återigen oklart om ilskan riktar sig mot införselpolitiken, politiker, svenska politiker, för "lite resurser" eller något annat.
vet inte vilken värld du lever i men fraga hennes polare pa twitter vad de tycker om asylpolitiken
Citera
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talldwarf
Nu har denna händelse blivit en nyhet utomlands. CNN hade ett nyhetsreportage om det innan.
Råkade på det när jag bläddrade bland tv-kanalerna.

Bra att internationell media tar upp det. Blir svårare och svårare för Svetsaren att åka runt och skryta om det feministiska multikulti samhälle han och Alfons har skapat. Kanske räddar det något land att trilla in på Sveriges spår.
Citera
2016-01-25, 21:14
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sub4u
Att sätta en ENSAM 22-årig tjej att kontrollera x antal arabiska tonåringar som lärt sig sen barnsben att kvinnor ska dölja sig o hålla käft är ju verkligen en vinstgivande manöver!!

Hur i HELA HELVETE tror idioterna att en liten tjej ska kunna sätta sig i respekt hos tonåringar, som kanske egentligen är män i 20-30 års åldern? Alltså det verkar som alla i ledande positioner i Sverige inte har någon som helst verklighetsanknytning!!

Håller helt med. Fullt ut.
Men såhär ser det ut i Sverige och svaret på varför:

2010 --> vill ej ha in SD i riksdagen då de var ett extremparti som alla i media hata inkl medel/eliten --> man gjorde allt för att hålla de utanför debatten och allt som hade med invandring/immigration som hade negativ klang blev direkt under katagoerin "rasism" Inflönde av invandring börjar strömma in till stor del tack vare USA för de krigar överallt --> Staten har ingen kontroll över inflödet eller immigrationer--> ALLA offentliga placeringsboenden blir i princip upptagna direkt --> panik hos politiker ---> köper in vilka jävla privata aktörer som helst vars enda syfte är vinst och tillväxt/år. ---> greedy företag bryr sig inte om moral eller dylikt --> vill ha så låga kostnader som möjligt inkl personal --> sätter 1 st 20årig flicka på boende --> summa av allt (döden för en ung flicka)
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeth
Nej, de toppar inte med det. Det är inte ens med på deras löp.

Det var ett ca 4 min långt inslag bland övriga inslag på CNN tv kanal detaljerat med bilder och allt, de sa i stort sett allt som står i nätbilagan. Ingen lär ha missat det som ser programmet. Sverige börjar segla upp som kaosnation nu i stora världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
** På Flashback måste man skriva saker med näst intill autistisk precision, det visar svaren till mitt inlägg **

Nej jag lägger inte skulden på henne. Du missförstår mig. Givetvis ligger skulden helt och hållet på gärningsmannen som knivhögg henne.

Men jag bara konstaterar att det antagligen blir väldigt svårt att ha kvinnlig personal på denna typ av boende, om de inte ska vara beslöjade.

Ja precis som chefen för boendet sa i GP:s artikel i morse och dessutom visade sig på bild i full mundering helbetäckt i svarta lakan, det enda som gäller där för att klara sig där tydligen....
Nä, skynda på och säg upp er, alla ni som jobbar på dessa boenden, våga vägra jobba med detta!
Citera
2016-01-25, 21:15
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Lägg väl märke till att den libanesiska familjen lägger skulden pa svenska politikers sjuka flyktingpolitik
Var de bland de 4500 'svenskar' vi plockade hem för 10 år sen när det var kaos i Libanon?
http://sverigesradio.se/sida/artikel...artikel=899323
Välinvesterade 57 miljoner
http://www.svd.se/kaos-vid-evakuering
http://www.svd.se/kaos-vid-evakuering

Snygga 'svenskar' ...
Citera
2016-01-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talldwarf
Nu har denna händelse blivit en nyhet utomlands. CNN hade ett nyhetsreportage om det innan.
Råkade på det när jag bläddrade bland tv-kanalerna.

Hur kan en tjej som ser ut sådär ens tänka tanken på att ha det där jobbet, funderade inte hon eller hennes kusiner som nu uttalar sig om att allt är "politikernas fel" på just det?

Lite eget ansvar måste man också ha, kunde hon inte jobbat på ICA eller dylikt istället för att ensam låsa in sig med brunstiga nyanlända? Det är som att slänga in ett får i en bur med hungriga och blodtörstiga lejon och sedan undra varför fåret blev uppätet.

Antagligen försökte "15 åringen" våldta henne men hon gjorde motstånd och "15 åringen" kände till att inget straff väntar av de snälla svenska politikerna så varför inte döda henne. Frågan är också om han hann fullborda våldtäkten före/efter mordet...
Senast redigerad av Amnezia1 2016-01-25 kl. 21:19.
Citera
2016-01-25, 21:16
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
22-åringen jobbade tydligen ensam personal i morse. Skulle de inte jämt vara två?
Enligt CNN var det 8 boende där. HVB Living kanske har lite att förklara.
Föreståndaren verkar heta Farida Touam (om uppgifterna stämmer på företagets hemsida)
Boendet är banne mig medskyldiga/ansvariga.
Som vanligt styr väl vinst över säkerhet.

Citat:
Ursprungligen postat av MobyDick123
Vad är det som får en 15 åring att knivhugga och döda en 22 årig tjej på hennes arbetsplats. Fruktansvärt. Sedan att kommentera klädsel eller utseende på BO känns sjukt.
Sjukt och OT. Men tydligen acceptabelt.
Kan lätt bli så. Ingen vet hur förövaren ser ut än så då blir det intressant att kommentera offrets urringning etc.
Citera
2016-01-25, 21:16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Där är katastroftillstånd på de flesta socialförvaltningar runtom i landet och jag gissar att privata aktörer i "branschen" också går på knäna. Sverige är ett galet land.

Hon har tillrättavisat skäggbarnet som inte tålt det från en tjej. Min teori.

Detta skulle jag anse som det absolut mest troliga; dessa avskrädesmänniskor får lära sig från späd ålder att kvinnor skall veta sin plats. Helt säkert har baaarnet känt sig kränkt av kvinnan som på något sätt tillrättavisat honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in