2016-02-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hon dog på sjukhuset dit hon fördes som svårt skadad. Exponerat är ute och cyklar som vanligt.
En person dödförklaras inte av ambulanspersonal så dom kan, för att överdriva lite, plocka ihop delarna efter en som hoppat framför ett tåg, transportera paketet till sjukhuset och där dödförklaras personen av en läkare. Nu tror och hoppas jag att Exponerat har fel men att gammelmedia skriver att hon var svårt skadad säger ingenting om i vilket skick hon var.
Citera
2016-02-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Vidrig propaganda av exponerat. Lägger fram "vittnesuppgifter" som sanning. Det här hände även vid Ikea morden
När det gällde IKEA-morden så fanns det någon kvinna med ungerskt bakgrund som bloggade om halshuggning och på Flashback ansåg hon som väldigt pålitlig källa. Fast det var hon ju inte. Jag vet inte vilka källor Exponerat har i detta fall, men med tanke på att BO:s familj har lämnat uppgifter till i flera utländska tidningar och är med rätta mycket upprörda över mordet på BO så finns det inte en chans att de skulle ha glömt att berätta BO:s huvud avskildes från hennes kropp i samband med mordet och att svensk media mörkade detta.
Citera
2016-02-17, 20:37
Medlem
har en bekant som jobbar på ett annat boende i närheten, enl ett krismöte dom hade efter denna händelse vart alexandra knivhuggen i ryggen och låret, hon avled senare av dessa skador pga hon förlorat så mkt blod :-(
kan ju inte svära på att dessa uppgifter stämmer eftersom att vissa delar kanske mörkades även på detta möte.
men låter osannolikt att att dessa nya uppgifter skulle stämma
Citera
2016-02-17, 21:53
Medlem
Om hon fått halsen avskuren så är jag inte förvånad om medierna döljer detta. Vi har sådana 08-medier, de är arabadvokater allihopa.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2016-02-17 kl. 21:55.
Citera
2016-02-17, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pederander
har en bekant som jobbar på ett annat boende i närheten, enl ett krismöte dom hade efter denna händelse vart alexandra knivhuggen i ryggen och låret, hon avled senare av dessa skador pga hon förlorat så mkt blod :-(
kan ju inte svära på att dessa uppgifter stämmer eftersom att vissa delar kanske mörkades även på detta möte.
men låter osannolikt att att dessa nya uppgifter skulle stämma
och varför skulle sekretessbelagda uppgifter vidarebefordras till andra HVB anställda i omradet??
Citera
2016-02-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
och varför skulle sekretessbelagda uppgifter vidarebefordras till andra HVB anställda i omradet??

Fast varför skulle BOs anhöriga inte fått veta vad hon dog av. Sjukhuset sydde knappast ihop hennes huvud med halsen och förfalskade dödsorsaken för att de ville vara PK.
Senast redigerad av nantale 2016-02-17 kl. 23:14.
Citera
2016-02-17, 23:24
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Fast varför skulle BOs anhöriga inte fått veta vad hon dog av. Sjukhuset sydde knappast ihop hennes huvud med halsen och förfalskade dödsorsaken för att de ville vara PK.
Fast hade inte familjen själva gått ut med det i så fall? Det verkar extremt osannolikt att man skulle kunna ha mörkat något sånt här i detta fallet, särskilt med tanke på Ikea. Jag tror inte på detta utan bevis.
Citera
2016-02-17, 23:26
Bannlyst
Citat:
jag har ej sagt att hon blev choppad det jag sade var att den andra usern pastod att de avhandlat tillvägagangssättet pa andra HVB boenden vilket e konstigt da det rader sekretess
Citera
2016-02-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
jag har ej sagt att hon blev choppad det jag sade var att den andra usern pastod att de avhandlat tillvägagangssättet pa andra HVB boenden vilket e konstigt da det rader sekretess

Råder det någon sekretess här, utöver det vanliga? Så småningom kommer det väl ett FUP där alla som vill kan läsa om vad som hände.
Citera
2016-02-18, 00:08
Bannlyst
Citat:
Råder det någon sekretess här, utöver det vanliga? Så småningom kommer det väl ett FUP där alla som vill kan läsa om vad som hände.

det rader sekretess eller tystnadsplikt pa alla HVB hem

Citat:
Vad gäller vad personalen får säga och inte finns det olika bestämmelser beroende på hur just ditt HVB-hem drivs. Om det drivs av stat eller kommun gäller Sekretesslagens 7 kap. 4 § (se här). Här sägs att sekretessen i de flesta fall är ”stark”. Det innebär att huvudregeln är att inga uppgifter får lämnas ut om inte det kan visas att du eller någon närstående inte skulle lida men av det. Det finns dock vissa typer av information som inte innefattas av detta. Om ditt HVB-hem istället drivs enskilt ges tystnadsplikten i kap. 15 SOL. Där framgår att inga uppgifter om personliga förhållanden får röjas.. Denna bestämmelse är inte villkorad på samma sätt. Att bryta mot tystnadsplikten har i kombination med annat olämpligt beteende varit grund för uppsägning av arbetstagare (se AD 2006 nr 118). - See more at: http://lawline.se/answers/5673#sthash.177fVrau.dpuf
Citera
2016-02-18, 23:05
Medlem
Uppdaterat på exponerat nu med att även en polis bekräftat halshuggning, och att obduktionsprotokollet är hemligt.
Citera
2016-02-18, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Uppdaterat på exponerat nu med att även en polis bekräftat halshuggning, och att obduktionsprotokollet är hemligt.

Då är det ett religiöst hatbrott. Av en VUXEN man på ett barnhem. Ytterst ansvariga för detta är de som placerat vuxna muhammedaner på barnhem och kallat dem för barn. - De skall åtalas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in