2016-01-23, 22:45
Bannlyst
Lånar en kompis konto.

Jag undrar ifall någon vet ifall Abercrombie & Fitch Fierce parfymen doftar gott? och ifall den är värd priset,1169kr för 100 ml?vad tycker ni den förtjänar i en skala mellan 1-10?

http://www.parfym.se/parfym/abercrom...ogne-edc-100ml
Citera
2016-01-23, 22:47
Bannlyst
Schysst kompis du har som lånar ut sitt konto.

Citera
2016-01-23, 23:00
Medlem
Den är kemisk och dunstar snabbt. Inte värd pengarna. Köp en riktig eau de parfum från Tom Ford i stället.
Citera
2016-01-23, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Den är kemisk och dunstar snabbt. Inte värd pengarna. Köp en riktig eau de parfum från Tom Ford i stället.

Vad är skillnaden mellan Eau de parfum och Eau de toilette?
Citera
2016-01-23, 23:12
Medlem
Större koncentration av doftämnen, renare produkt, därför dyrare. Behövs inte så många "sprut". Jag tar ett på halsen och ett på handleden. Doftar hela dagen.
Citera
2016-01-23, 23:30
Medlem
Grankulas avatar
Kolla in Mont Blanc Legend som ett billigare alternativ . Den hade jag förut och jag tycker den luktar riktigtnajs. Har inte luktat på "Fierce" men vad jag hört så luktar Mont Blanc legend och Fierce väldigt lika bara det att mont blanc legend ska lukta lite mer manligt.
Citera
2016-01-24, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSteal
Vad är skillnaden mellan Eau de parfum och Eau de toilette?
Det här är inte en eau de toilette, det är en eau de Cologne, som har den allra minsta koncentrationen av eteriska oljor och aromämnen av alla typer av parfymer.
Citera
2016-01-25, 16:07
Medlem
-lynx-s avatar
hur fan kan en parfym från Abercrombie & Fitch kosta mer än Dior, D&G, etc? snacka om att dom lyckats i sin profilering mot tonåringar med lite för rika föräldrar...
Citera
2016-02-02, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -lynx-
hur fan kan en parfym från Abercrombie & Fitch kosta mer än Dior, D&G, etc? snacka om att dom lyckats i sin profilering mot tonåringar med lite för rika föräldrar...

Köpte den...men haha fan va den inte doftade lika gott som jag trodde. Aboslut inte värd priset. ger den 6/10.Priset lurade mig :/
Citera
2016-02-02, 03:49
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Du kände spontant att en doft från A&F för 1200 kr var ett bra val? Att blindköpa dessutom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in