Citat:
Ursprungligen postat av
Bennybandit
Tja!
Efter att nstan blivit ptvingad att installera windows 10 pga allt tjat frn updatern s testade jag att ndra frn w7 till w10.
Sg frsht ut och allt det dr, blev bara lite less p att den skulle veta exakt allt om mig och allt jag gr. Samt att min dolda porrbilder visades emellant p fel platser och andra mrkliga saker ven om de inte skulle vara synliga.
Efter tre veckor bestmde jag mig fr att byta tillbaka fr att min fps i spelet counter-strike sjnk s mycket nr jag hade installerat. Max fps r 300, hade alltid 299 nr jag stod stilla och cirka 260-280 nr jag sprang runt, med windows 10 hade jag ungefr 260 fps stillastende och 230-240 nr jag sprang omkring.
Vad beror detta p? Upplevde lite lagg ocks.
Kr nu windows 7 som vanligt men min fps tergick inte till s bra den var innan jag testade w10.
Har fortfarande lgre fps precis som jag fick med w10, ven om jag bytt tillbaka till w7.
Vad kan detta bero p?
r det massa slaggprodukter kvar p datorn efter att ha installerat det en gng?
Vet iallafall att det har med windows 10 att gra, min dator kan knappast ha gtt och blivit smre bara sdr under 3 veckor.
Har ett ganska kraftfullt hemmabygge.
Mvh Bennybandit
Om du formaterat om datorn d du terinstallerade W7 s tas all information p hrddisken bort och d kan knappast W10 ligga kvar och pverka FPS i Counter-strike s har du verkligen formaterat datorn s mste frklaringen till lgt FPS vara ngot annat n W10.