2016-01-23, 21:23
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Moderaterna driver den politiken vid rätt tillfälle, SD drev politiken även när det ej var relevant, det är en avgörande skillnad.

Så "kvart över tolv" är relevant tidspunkt enligt din besynnerliga politiska analys?
Citera
2016-01-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Så "kvart över tolv" är relevant tidspunkt enligt din besynnerliga politiska analys?

Min analys är väl den som seriösa media, kompetenta forskare och de ledande politiska partierna gör. Professionellt till skillnad från nybörjarna SD. Du måste inse att vi kan politik från grunden.
Citera
2016-01-23, 21:38
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Min analys är väl den som seriösa media, kompetenta forskare och de ledande politiska partierna gör.

Du syfter förmodentligen till PK-retorikerna som nu är i full gång med att påstå att dom hängde med från början.
Citera
2016-01-23, 21:40
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Min analys är väl den som seriösa media, kompetenta forskare och de ledande politiska partierna gör. Professionellt till skillnad från nybörjarna SD. Du måste inse att vi kan politik från grunden.

Fast det intryck som allmänheten får är ju att "seriösa media, kompetenta forskare och de ledande politiska partierna" springer omkring som en skock vilsna höns just nu.
Citera
2016-01-23, 21:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Det ledande politiska partiet idag i Sverige är ju SD. De har störst väljarstöd av alla partier. Du syftar alltså på SD i ditt inlägg ovan?
Citera
2016-01-23, 21:46
Medlem
Vad jag förstår anser drygt 75% av svenska folket att SD inte är ett gångbart alternativ. Åtta av tio svenskar ser mer realistiska lösningar. Nio av tio svenska kvinnor gör det.
Citera
2016-01-23, 21:52
Behöver man inte ha ett sånt där val först?
Citera
2016-01-23, 21:55
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Vad jag förstår anser drygt 75% av svenska folket att SD inte är ett gångbart alternativ. Åtta av tio svenskar ser mer realistiska lösningar. Nio av tio svenska kvinnor gör det.

Har detta nån relation till din senaste post?
Citera
2016-01-23, 22:08
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Ungefär lika många anser att regeringen inte är ett gångbart alternativ.
Citera
2016-01-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ungefär lika många anser att regeringen inte är ett gångbart alternativ.

Skillnaden är att S, M och riksdagens övriga partier kommer att hantera SD så att all deras påverkan på realpolitiken helt uteblir. M och S dikterar helt den politiska agendan.
Citera
2016-01-23, 22:19
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Skillnaden är att S, M och riksdagens övriga partier kommer att hantera SD så att all deras påverkan på realpolitiken helt uteblir. M och S dikterar helt den politiska agendan.
Det tror jag bara existerar i din lilla trollhjärna:

http://www.fokus.se/2016/01/planerar-for-attack/

Du kommer att bli riktigt förvånad skulle jag tro.
Citera
2016-01-23, 22:22
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
SD vet att M kommer tacka nej. Det SD gör är att pressa M på väljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in