Hej,
Lite bakgrund: Har studerat en termin på en tvåterminsutbildning tidigare, tog ett studieuppehåll från andra terminen pga problem med familjen som krävde för mycket uppmärksamhet. Så efter lite vägledning så rekommenderade studievägledaren att jag också skulle avsluta csn så att jag inte blir återbetalningsskyldig ifall jag inte kom tillbaka och att jag bara kunde söka om inför andra terminen ifall jag gjorde det.
Hade deltagit för lite under första terminen så bestämde mig för att bara göra om hela skiten och slippa tänka för mycket på saken. Kom in på programmet och har nu läst första terminen utan csn stöd(sökte men fick avslag, såklart. Helt rätt. Gnäller inte.) men sökte nu för andra terminen och fick avslag igen pga för få klarade poäng. De poäng som jag saknar är från en tenta som kommer att göras om lite mer än en månad vilket lämnar mig utan csn i ytterligare en termin.
Så jag läser ett program på 100% utan något som helst stöd och utan möjlighet till att jobba pga den höga studietakten. Dvs. jag har absolut ingen riktig inkomst och det är för få timmar på dygnet för att jobba. Finns det någon form av bidrag jag kan söka eller andra alternativ(helst inte prostitution)?